oslofrk Skrevet 23. mai 2015 #26 Skrevet 23. mai 2015 Jeg har vært utsatt for overgrep og har først de siste årene forstått hva som egentlig skjedde. Jeg ble aldri penetrert og derfor trodde jeg ikke det var overgrep. Først da jeg fikk barn selv kom reaksjonen. Selvom jeg ikke husker, så husker kroppen. Jeg får fremdeles hetta av menn som tar meg rundt livet, om noen tar på meg bakfra så jeg ikke vet hvem det er og ikke minst av noen typer etterbarberingsvann.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #27 Skrevet 23. mai 2015 Jeg er født i 83 å den gangen var det ikke etablert noe barnevern som vi har i dag. Min mor fikk også beskje om at hvis hun anmeldte saken ville min far også bli medskyldig siden han ikke møtte opp på et møte med lege å helsesøster i forkant av anmeldelse. Så min mor tok et dumt valg fordi hun fortsatt var forelsket i min far. Det endte med at jeg som 15åring måtte ta noen vanskelige valg i livet selv. Å han som gjorde dette døde kprt tid etter at hukommelsen min begynte å servere minner....menmen det er vel bare livet...jeg har lært meg å leve med at slik er det. skulle bare ønske mann kunne gjøre noe for å forhindre at flere overgrep skjer men det virker som det bare kommer mer og mer frem om overgrep nå, faktisk så mye at en skulle nesten tro det var helt normalt....Anonymous poster hash: d459a...020 Huff. De ga henne dårlige og feilaktige råd! Jeg tror ikke det er slik at dette blir mer og mer vanlig, men mørketallene har alltid vært store. Og det er vel disse som avdekkes mer nå enn før. Anonymous poster hash: ebb45...b7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå