Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #1 Skrevet 21. mai 2015 Nei, kanskje ikke nådd det punktet enda, men jeg trenger sårt råd. Har en på 23,9 mnd for å være helt nøyaktig hun kler av seg pysjen! Først gikk vi fra pysj med knapper til pysj med glidelås. Det gikk en liten stund, så knakk hun glidelåskoden. Gikk fra pysj med glidelås til pysj med glidelås bak frem. Gikk ganske lang stund, men da jeg stod opp i morges stod hun kliss naken i senga. Hivi bleia på gulvet. Du kan jo tenke deg hvor lekkert det er hvis hun har bæsja. Eller bæsjer etter bleia er tatt av. Hva gjør jeg nå da? Anonymous poster hash: 6c5ce...5ce
Nilee76 Skrevet 21. mai 2015 #2 Skrevet 21. mai 2015 Ta pysjen på bak/frem:) da kommer hun ikke til:)
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #3 Skrevet 21. mai 2015 Hehe! Det gjorde jeg og da jeg var lita.... Har dessverre ingen råd. Anonymous poster hash: 455fc...af8
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #4 Skrevet 21. mai 2015 Ta pysjen på bak/frem:) da kommer hun ikke til:)Les en gang til Anonymous poster hash: 6c5ce...5ce
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #5 Skrevet 21. mai 2015 Bak frem pysj med singlet over! Anonymous poster hash: 22c06...be1
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #6 Skrevet 21. mai 2015 Bak frem pysj med singlet over!Anonymous poster hash: 22c06...be1 Har du forsøkt det? skjønner ikke hvorfor hun må kle av seg.. Anonymous poster hash: 6c5ce...5ce
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #7 Skrevet 21. mai 2015 Bak frem pysj med singlet over!Anonymous poster hash: 22c06...be1 Har du forsøkt det? skjønner ikke hvorfor hun må kle av seg.. Anonymous poster hash: 6c5ce...5ce Det funket veldig fint på eldstemann. Hun må nok kle av seg fordi hun kan! 😂 Anonymous poster hash: 22c06...be1
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #8 Skrevet 21. mai 2015 Ok. Prøver med singlet over Anonymous poster hash: 6c5ce...5ce
Følelsesvims Skrevet 21. mai 2015 #9 Skrevet 21. mai 2015 Ha den bak frem, og sy på en eller annen form for lås over starten på glidelåsen Feks en liten hempe som du kan tre en tråd gjennom, og knytte glidelåsen fast i.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #10 Skrevet 21. mai 2015 Min gjorde det samme og jeg lot han bare være. Våknet en dag til et forferdelig hyl, da hadde han fått bæsj i senga og hendene, det var grusomt for han. Etter det, så har han latt bleia være på. Anonymous poster hash: 6edc2...fbb
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #11 Skrevet 21. mai 2015 Vi har og en som elsker å kle av seg.. Når han var 2 sov han fortsatt med sovepose, så da forhindra vi strippinga med å klippe av "glidenøkkelen", så den ikke gikk å åpne uten ekstra utstyr. Så brukte vi en sikkerhetsnål når vi skulle ha den av å på. Kanskje samme funker på pysjen? Nå er han snart 3 og elsker fortsatt å kle av seg, og ikke nok med det, han kler gjerne av lillesøster og... Hun har nå soveposen, så lenge vi husker å ta bort sikkerhetsnåla så får han i det minste ikke kledd av henne. Seg selv derimot... Dersom noen har tips til å unngå dette for en som bruker todelt pysj, taes de i mot med takk Anonymous poster hash: fd7fb...547
BellaSuz Skrevet 21. mai 2015 #12 Skrevet 21. mai 2015 Sovepose? Begge mine har brukt sovepose, har aldri sett at de har vært avkledd. Glidelåsen på soveposen er på ryggen😊
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #13 Skrevet 21. mai 2015 Svært mulig dere har prøvd, men vi gikk for motsatt taktikk. Nattkjole eller kun bleie. Var ikke så stas å kle av seg når det var så enkelt, og ikke en utfordring. Løste vårt problem. :-) Anonymous poster hash: 5db92...377
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #14 Skrevet 21. mai 2015 Hvor gammel er man når man er 23,9 mnd? Jeg forstår faktisk ikke. Hvor langt opp går desimalene før det blir 24 mnd? Anonymous poster hash: 9a79e...f92
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #15 Skrevet 21. mai 2015 Hvorfor skal du insistere på pysj når hun åpenbart ikke er komfortabel med det? Ikke alle liker å sove med tøy Anonymous poster hash: eec40...3e0
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #16 Skrevet 22. mai 2015 Ha den bak frem, og sy på en eller annen form for lås over starten på glidelåsen Feks en liten hempe som du kan tre en tråd gjennom, og knytte glidelåsen fast i. Har du bilde? Anonymous poster hash: 6c5ce...5ce
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #17 Skrevet 22. mai 2015 Min gjorde det samme og jeg lot han bare være. Våknet en dag til et forferdelig hyl, da hadde han fått bæsj i senga og hendene, det var grusomt for han. Etter det, så har han latt bleia være på. Anonymous poster hash: 6edc2...fbb Hehe, har hatt bæsj i senga 3-4 ganger, hun bryr seg ikke Anonymous poster hash: 6c5ce...5ce
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #18 Skrevet 22. mai 2015 Vi har og en som elsker å kle av seg.. Når han var 2 sov han fortsatt med sovepose, så da forhindra vi strippinga med å klippe av "glidenøkkelen", så den ikke gikk å åpne uten ekstra utstyr. Så brukte vi en sikkerhetsnål når vi skulle ha den av å på. Kanskje samme funker på pysjen? Nå er han snart 3 og elsker fortsatt å kle av seg, og ikke nok med det, han kler gjerne av lillesøster og... Hun har nå soveposen, så lenge vi husker å ta bort sikkerhetsnåla så får han i det minste ikke kledd av henne. Seg selv derimot... Dersom noen har tips til å unngå dette for en som bruker todelt pysj, taes de i mot med takk Anonymous poster hash: fd7fb...547 Åja, det var kanskje lurt! Det tipset tar jeg med meg. Anonymous poster hash: 6c5ce...5ce
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #19 Skrevet 22. mai 2015 Sovepose? Begge mine har brukt sovepose, har aldri sett at de har vært avkledd. Glidelåsen på soveposen er på ryggenHun nektet sovepose fra 5mnd alder :/ hyler som en stukken gris! I natt tok hun dog ikke av pysjen, vet ikke om det var tilfeldig. Anonymous poster hash: 6c5ce...5ce
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #20 Skrevet 22. mai 2015 Svært mulig dere har prøvd, men vi gikk for motsatt taktikk. Nattkjole eller kun bleie. Var ikke så stas å kle av seg når det var så enkelt, og ikke en utfordring. Løste vårt problem. :-)Anonymous poster hash: 5db92...377 Hun er ganske klåfingra, vet ikke om jeg tør hehe.. Anonymous poster hash: 6c5ce...5ce
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #21 Skrevet 22. mai 2015 Hvorfor skal du insistere på pysj når hun åpenbart ikke er komfortabel med det? Ikke alle liker å sove med tøyAnonymous poster hash: eec40...3e0 Hun er komfortabel med det, hun liker bare å kle av seg. Og kline bæsj utover seg selv og senga. Du hekter deg fast i feil "problem" Anonymous poster hash: 6c5ce...5ce
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #22 Skrevet 22. mai 2015 Hvor gammel er man når man er 23,9 mnd? Jeg forstår faktisk ikke. Hvor langt opp går desimalene før det blir 24 mnd?Anonymous poster hash: 9a79e...f92 Hun blir 2 år om en uke Anonymous poster hash: 6c5ce...5ce
amandine Skrevet 22. mai 2015 #23 Skrevet 22. mai 2015 To år om en uke og bæsjer i senga? Da tenker jeg du får begynne dotrening... Problem Løst.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #24 Skrevet 22. mai 2015 To år om en uke og bæsjer i senga? Da tenker jeg du får begynne dotrening... Problem Løst.Ja, planen er å starte i sommer men hun må uansett bruke bleie om natta en stund vet du Anonymous poster hash: 6c5ce...5ce
amandine Skrevet 22. mai 2015 #25 Skrevet 22. mai 2015 (endret) To år om en uke og bæsjer i senga? Da tenker jeg du får begynne dotrening... Problem Løst.Ja, planen er å starte i sommer men hun må uansett bruke bleie om natta en stund vet du Anonymous poster hash: 6c5ce...5ce Men om du synes det er et problem at hun kler av seg og bæsjer i senga så er det vel bare å sette henne på do? Gjør det til en rutine en stund etter måltid, for eksempel? Om man bruker nattbleie er vel det hovedsaklig for tiss? Jeg har egentlig aldri vært borti så store unger som bæsjer om natten. Mulig det bare er meg? Men nå er jo sommeren på trappene og en varm unge kommer ikke til å finne pysj nødvendig uansett.Og ja, noen bruker bleie om natten, andre ikke. Det vet jeg. Har fire barn, så du trenger ikke være "vet du"-belærende. Det er ikke mine barn som er 23,9 mnd, som du sier, og kliner bæsjer i senga. Mine barn har alle vært tørre omtrent i den alderen. Endret 22. mai 2015 av amandine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå