Gå til innhold

51 år og nybakt mor

Anbefalte innlegg

Skrevet

det ma være opp til folk selv,men jeg synes det er koselig så lenge hun orker det :),men jeg personlig ville ikke hatt så sent

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 30 og jeg kommer til å dø tidlig fra mine barn. Vil nok ikke rekke å få se de voksen. Anonymous poster hash: 2ed27...2f6

❤️

Anonymous poster hash: f7b0d...746

Skrevet

Moren min døde da jeg var 3 år, hun ble bare 30 år, og så leste jeg på nyhetene om en småbarnsfar som døde av blodpropp i en alder av 26 år. Msn kan jo egentlig dø når som helst...

Anonymous poster hash: 2bcb3...23c

Skrevet

Hva synes dere?:-) leste artikkel igår om hun som tidligere var ordfører i Trondheim. Hun fikk også barn som 48 år.Anonymous poster hash: 247a1...2ba

Jeg tenker at det er egoistisk å planlegge barn i den alderen. Jeg var Aupair for en familie hvor mor var 50, hun hadde masse komplikasjoner og ene tvillinggutten er syk som følge av dette. Og det er etter hennes egne ord hennes feil, siden hun skulle ha barn så sent og at kroppen hennes var for gammel til å takle det.  Anonymous poster hash: 529a0...c46

Denne damen har hatt lette svangerskap, jobbet 100 prosent hele svangerskapet og har 4 friske barn. Hun er fulgt tett opp av lege og jordmor i forkant og under svangerskapet. Hennes helsemessige alder er regnet ut til å være langt under hennes faktiske alder, og hennes kropp er altså ikke for gammel til å takle det.

Anonymous poster hash: df7f3...450

Skrevet

Møter daglig fedre med småbarn over 50, og det stilles aldri spørsmålstegn eller blir debatter om det er andre veien...

Anonymous poster hash: df7f3...450

Skrevet

Synes det er helt fantastisk! :) Tror damen er sunn, frisk og en god mamma til barna sine. Tenker at de som ikke liker det gjerne er de som er unge. Men når en selv har blitt 51 år - og føler seg ung og frisk - så tror jeg en tenker annerledes på det! 

Anonymous poster hash: d5cdb...bce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...