Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #26 Skrevet 18. mai 2015 Sjekket ørene hennes? Men kan nevne at jeg hadde en slik nabo en gang. Sønnen deres skrek hver bidige natt i 5 år, føre han ga seg. Både vi og naboen bar slitne av hylingen hans. ( meget lytt) Det feilte han ingenting. Kan vel legge til at jeg føler med deg og vet akkurat hvordan du har det. Min siste har vært en prøvelse og mye løsnet når språket kom Klem Ørene er sjekket. Huff, stakkars gutt (og naboer). Hun er veldig sterk språklig, og sier raskt ifra om det er noe Anonymous poster hash: 29e4f...8ac
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #27 Skrevet 18. mai 2015 Søvnapne? Det hadde vårt barn. Skjønte det ikke før hun uansett skulle til lege og sjekke mandlene. + polypper i nesen, de ser spesialisten kun ved å se oppi, ser dem ikke ved å se inn i munnen. Hun våknet hver andre time og skrek, tralala, til hun var tre. Urolig i søvnen fram til hun var fire og fjernet skiten. Etterpå sov hun magisk rolig. Anonymous poster hash: 89414...0d3
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #28 Skrevet 18. mai 2015 Min har skreket i nesten 2 1/2 år på natta. Første året var refluks en stor del av det, men selv om medisinene virket var det fortsatt noe mer som plaget henne og graden varierte fra periode til periode. Etter en periode for et halvt år siden hvor det ble helt ekstremt måtte jeg prøve å finne en annen grunn. Fant info om irritabel tarm og så at store deler av nei maten var en del av hennes daglige kost. La om kosten og fra dag 1 kom virkningen. Hun går nå på en "mild" utgave av fodmap dietten og nå kan vi sove på natta alle sammen. Anonymous poster hash: 75c02...15c
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #29 Skrevet 18. mai 2015 Vår jente slet med melkesukker-intoleranse til hun var 4.. Kun på natten. Vred seg i smerter og hvis jeg kjente på magen var den hard og full av luft. Anonymous poster hash: 04a20...a9a
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #30 Skrevet 18. mai 2015 Refluks ? Anonymous poster hash: ba896...112 Sjekket, ikke reflux. Anonymous poster hash: 29e4f...8ac Har hun tatt ph-måling med sonde? Anonymous poster hash: e01b2...f24
førskolelæreren Skrevet 18. mai 2015 #31 Skrevet 18. mai 2015 Vell - jeg hadde en som gråt slik i ett år før jeg fant ut at han kunne sove med meg. Etter det har deg aldri vært ett problem. Han er tre år nå. Noen barn har større behov for nærhet og trygghet..
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #32 Skrevet 19. mai 2015 Søvnapne? Det hadde vårt barn. Skjønte det ikke før hun uansett skulle til lege og sjekke mandlene. + polypper i nesen, de ser spesialisten kun ved å se oppi, ser dem ikke ved å se inn i munnen. Hun våknet hver andre time og skrek, tralala, til hun var tre. Urolig i søvnen fram til hun var fire og fjernet skiten. Etterpå sov hun magisk rolig. Anonymous poster hash: 89414...0d3 Takk for tips. Anonymous poster hash: 29e4f...8ac
Mamma_til_2 Skrevet 19. mai 2015 #33 Skrevet 19. mai 2015 Få sjekket allergier hos en spesialist i barn med allergi, hun kan og ha voksesmerter!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #34 Skrevet 19. mai 2015 Mitt yngste barn har også vært mye våken på natta uten at det var noe 'spesielt' i veien. Vi også brukte mye tid på å prøve å finne ut hva det var som gjorde at hun våknet og gråt. Men det var ingenting - hun bare er en litt engstelig jente som trengte å bli forsikret om at vi var der om natta - så det gav seg etter noen år... Trodde jeg skulle klikke mange ganger, og er dessverre skilt idag - trolig mye pga mangel på tid til hverandre i en hektisk hverdag og med våkenetter i årevis (har flere barn) ble det ikke tid til å prioritere parforholdet så mye. Eller så var det mannen som fikk 40-års krise, who knows. Jeg skylder ikke på ungene selvsagt, men det er klart det ikke hjelper å bli vekket ørten ganger pr natt i årevis uten at det egentlig er noe i veien med barnet heller. Barnet sover godt nå - er skolejente, men kan fortsatt rope på meg innimellom hvis hun blir skremt eller må på do midt på natten. Det er ok selvsagt. Så, det blir bedre..! Anonymous poster hash: 72d4d...45d
ielj Skrevet 19. mai 2015 #35 Skrevet 19. mai 2015 Her kuttet poden så og si ut all nattevåking den dagen vi gikk fra sprinkelseng til stor seng.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #36 Skrevet 19. mai 2015 Det er ikke sikkert det feiler henne noe. Noen barn bare er sån. Det kan bare være hennes måte å bearbeide dagens inntrykk på. Noen snakker i søne, andre gråter. Det trenger ikke være farlig. Anonymous poster hash: 853ef...5e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå