Gå til innhold

drikker dere i bunaden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Moderat inntak er helt fint, dritings ikke fullt så fint. Men det gjelder forsåvidt i andre antrekk også, for min del.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man først skal være streng, syns jeg det er "verre" med de som røyker sigaretter i bunaden. Stilbrudd!

Er man først nikotinavhengig synes jeg man skal holde seg til skråtobakk, ev. krittpipe når man bærer bunad ;)

De som er så lettsindige at de må ha alkohol bør holde seg til noe hjemmelaget. Prosecco= stilbrudd. Ikke bra.

Bør i hvert fall kamuflerer i drikkehorn eller annen husflid.

Skrevet

Hjelpe meg, så mange regler verden byr på. Godt man har DiB, da får man kjennskap til mange av dem.

Jeg er en alkopingle, men skulle nesten ønske jeg drakk mer når jeg ser hvor mye det provoserer. Trigger i hvert fall mitt trassige jeg. Har vært i bryllup i bunad, så har drukket i den. På 17. mai blir det lite drikking hos oss.

Skrevet

Hadde det ikke vært for at jeg kjører både hit og dit på 17.mai, så kunne jeg fint tatt et glass vin eller to. Max. Men jeg drikker sjeldent eller aldri med barn tilstede da...liker det best sånn. Har ingenting imot at andre gjør det, så lenge vi snakker meget moderate mengder. Å være der minste påvirket av alkohol med barn tilstede er ikke bra...!

Anonymous poster hash: cde6a...c56

Skrevet

Kanskje ikke det lureste med rødvin på den hvite linskjorten - men det er ikke "ulovlig" å drikke med bunden på. Tvert imot - det er en festdrakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...