Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Anders


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Liker det veldig godt!

Valgte det selv🙊

Endret av Twintipp og himmelblå
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen nevner Adolf og Vidkun her, men det blir annerledes mener jeg. Det er navn som ikke er vanlig å ha i Norge, navn som gjør seg bemerket og derfor vil en person med det navnet som gjør noe sånt, skape negative assosiasjoner. Men en Anders kjenner vi da nesten alle? I allfall jeg og det er staute karer og søte gutter med det navnet.

 

Hvis noen velger Tjostolv eller Martha Louise som navn på barna sine(uten sammenligning for øvrig!), så er det klart at man assosierer navnet med andre i starten.  



Anonymous poster hash: caa7d...3e5
Skrevet

Kjempefint og koselig.



Anonymous poster hash: 2267e...3b1
Skrevet

Nydelig navn :-).Min yngste heter Anders og er også oppkalt etter sin oldefar. Nå ble han født 2 år før ABB og Utøy, men ville valgt samme navn selv etter 22 juli 2011.

 

Anonymous poster hash: f2df4...fe7

Skrevet

Kjempefint!!

Jeg har en bror som heter det, og liker navnet veldig godt.

Vet også om en skjønn, liten gutt som heter det. :-)



Anonymous poster hash: bf47f...c40
Skrevet

Veldig fint navn helt frem til breivik kom inn i alles liv. Nå har det dårlige assosiasjoner dessverre.

 

Anonymous poster hash: bafac...080

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...