Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #26 Skrevet 19. mai 2015 Han er jo syk, og burde fått hjelp for lenge siden. det som bekymrer meg mest her er at han truer når han ikke "klikker" også. at han truer mens han er rolig liksom… Men om han har gått med på å få hjelp ville jeg gitt han en sjanse. men da må han slutte å true. ATV har et godt tilbud for sånne som din mann og jeg er sikker på at dere ville fått det bedre om han hadde fått hjelp der. om han ikke klarer styre seg mens han får behandling bør dere bo fra hverandre imens. men syns du skal gi han en sjanse. egentlig syns jeg du burde gjort noe med dette for lenge siden. har jo gått for langt nå. men han er villig til å søke hjelp. la han gjøre det da. stakkars mannen er jo syk, ikke at det gjør at det er greit på noen måte, men han burde fått hjelp for lenge siden... Anonymous poster hash: 3731d...2e1 Jeg klarer ikke helt se dette fra din side. Vi har tidligere forsøkt oss på behandling, og han har tatt seg sammen. Vi har bodd fra hverandre i 6 mnd,Jeg har hvert 1,5 mnd på krisesenter mens jenta vår var ca 6 mnd. Han er et voksent menneske, greit at han har et problem med sinne, men han er ikke sykere enn at han ikke burde klare å se dette fra min side, og barnas side. Om han skader oss, er det hans ansvar å fikse dette. Jeg kan faktisk ikke gjøre det for han. Det har jeg forsøkt og det smeller så vanvittig tilbake på meg (fikk han til å snakke med lege og psykolog om dette, og han er overbevisst om at alle i bygda vår vet hva han har fortalt og at alle går rundt å snakker om dette). Han vet akkurat hvor ødeleggende det er å bli mishandlet, og jeg er ferdig med å ta ansvaret for han. Jeg har 2 barn ikke tre!! Det er lenge siden han har vært fysisk voldelig frem til natt til 16. mai. og han visste på forhånd at jeg ikke ville finne meg i en eneste gang til at han var voldelig. Slik det er nå er det jeg og barna som er i ferd med å bli psykisk syke. Det du sier er at siden jeg har levd med dette så lenge skal jeg bare fortsette å leve med det?? "han burde fått hjelp for lenge siden" Jeg ha prøvd og prøvd, men han nekter å motta hjelp. Nå plutselig skal han ha hjelp, og går rundt i huset og snakker med myk stemme er den snilleste i verden. HI. Anonymous poster hash: ab190...8cc Beklager. Du har helt rett. Jeg forsto ikke at han allerede hadde forsøkt å få hjelp. Har ikke lest tråden så nøye. Han virker veldig ustabil, og nå må du kun tenke på deg og barna. Syns du skal følge de andres råd her. Lykke til❤️ Anonymous poster hash: 3731d...2e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå