Gå til innhold

Ønsker meg SÅ ei jente!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsket meg også jente med førstemann, og fikk det. Med andremann ønsket jeg meg en jente til, men det ble en gutt.

Uansett, ingenting er så stort som når du endelig får barnet, og kjønn er helt ubetydelig da. Dette gikk opp for meg først etter jeg fikk begge deler, kjønn har nada betydning. Det som er litt "morsomt" er at gutten min stort sett er slik jeg hadde sett for meg at jenta mi skulle bli. Han er en liten mammagutt som elsker å sitte på fanget og lese bok, en skikkelig kosegutt. Jenta mi er mer pappajente, ingen er like tøff som pappa. Hun er noe for seg selv, ei skikkelig tøff jente som klatrer høyest i klatrestativet og freser i full fart på sykkelen sin, ingen prisessefakter her i gården ;)

Lykke til :)

Anonymous poster hash: bf0e9...0d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår deg på et vis :) har 2 jenter selv og får jeg barn igjen ønsker jeg meg gutt.. Jeg lurer veldig på hvordan det er og være guttemamma :) ønsket meg verken det ene mer enn det andre første gang da..

Anonymous poster hash: a0b79...ad8

Skrevet

Skjønner hva du mener. Jeg har av en eller annen grunn alltid sett for meg at det første barnet skulle være jente, og da jeg ble gravid følte jeg at det var jente. Oul viste gutt, og jeg må innrømme at jeg ble litt skuffet med en gang siden jeg var så sikker på at det var jente. Vente meg fort til at det skulle bli gutt da, og ble faktisk litt nervøs etterhvert som fødsel nærmet seg for at jordmor hadde sett feil og at det skulle bli jente. Fikk en fantastisk gutt og nå virker det helt fjernt at jeg var så innstilt på jente først. Vi ønsker oss et barn til, og nå tenker jeg at det ikke spiller noen rolle hva slags kjønn det blir.

Anonymous poster hash: ac761...0b9

Skrevet

Eg og ynskte meg jente då eg var gravid for første gong. Var sikker på at det var jente og, sjølv om dei ikkje kunne seie noko på ul, faktisk så sikker at eg vart heilt forvirra etter fødsel og dei sa det var ein gut. Tok meg faktisk nokre timar å venne meg til tanken. Skjønte liksom ikkje kva eg skulle gjere med ein gut. Men det gjekk veldig over! No har eg to gutar, og saknar ikkje å ha jente, tek imot med takk sjølvsagt om nestemann kjem og om det blir ei jente:-) Poenget var vel kanskje helst at når babyen først kjem så gløymer du desse tankane. Ikkje plag deg sjølv med å ha dårleg samvit fordi du ynskjer deg ei jente.

Anonymous poster hash: 9e36e...7bf

Skrevet

Etter 7 år som prøvere... Og du ønsker deg såååå en jente? Ja, vell...

Jeg blir provosert!

Jeg hadde heller ønsket meg et friskt barn.

Anonymous poster hash: 2d346...2ee

Skrevet

Ønskte også jente, trodde det skulle bli jente (visste ikke kjønn) og ut kom det gutt. Men etter første forvirrelsen hadde gitt seg, kom gleden over en så fantastisk gutt. Er nå gravid igjen, og håper på en gutt til, for gutter er topp 😀

Anonymous poster hash: 8f7b9...604

Skrevet

Hadde jo lyst på jente jeg også da jeg var gravid med nr3! Kom på ul, grua meg for jeg var faktisk litt redd det var gutt av en eller annen grunn! Har to gutter fra før. Men da hun sa det var en gutt igjen begynte jeg faktisk å grine av ren glede!:P Jeg var så glad for at det lå en liten gutt der, men tror mest det ble en slags bekreftelse på hele graviditeten. Hadde nok blitt det samme med ei jente!;) Ønsker å få et barn til, og bryr meg egentlig ikke om hva det blir! Bare det blir et friskt barn!

Anonymous poster hash: 8741c...c70

Skrevet

Etter 7 år som prøvere... Og du ønsker deg såååå en jente? Ja, vell...

Jeg blir provosert!

Jeg hadde heller ønsket meg et friskt barn.

Anonymous poster hash: 2d346...2ee [/

"Jeg hadde heller ønsket meg et friskt barn."

Det der er det rareste jeg hører!

Anonymous poster hash: 02501...3aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...