Gå til innhold

Hvordan mistet du jomfrudommen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var begge 14. Jeg aner ikke hvorfor vi ble kjærester, for jeg likte han ikke engang. Ville bare gjerne ha en kjæreste og han var den første som la seg etter meg. Var selvsagt ikke noe særlig da jeg ikke var tiltrukket av han overhodet.

Anonymous poster hash: ab629...bd7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var vel nesten 18, med kjæresten min som jeg hadde vært sammen med i 4 mnd. Begges første gang, Helt rolig og ikke no vondt. Kjempe fin "første gang"

Anonymous poster hash: 6ab29...8c2

Skrevet

Var 14 og gjorde det med kjæresten min som var 16. Gjorde ikke vondt og ikke var det noe å snakke om. Skjedde en gang for han flyttet uken etterpå.

Møtte igjen min eks åtte år etterpå og skjønte hvorfor opplevelsen var mildt sakt tam. Ustyr på seks cm var ikke noe bedre åtte år etter ;)

Anonymous poster hash: 451f4...4e3

Skrevet

Da jeg var 11-12 og ble fingret av et familiemedlem for første gang. Hater sex den dag i dag

Anonymous poster hash: 167e1...46b
Skrevet

Voldtatt av min mor.

Anonymous poster hash: 24ae3...e1a

Skrevet

Ved penis penetrering i den nette alder av 19 år.

Anonymous poster hash: 7883d...476

Skrevet

Voldtekt da jeg akkurat hadde fylt 17 år.

Hater sex enda den dag i dag (10 år senere) og klarer enda ikke nyte det.

Anonymous poster hash: a8ca5...2be

Ting tar virkelig tid, men ikke gi opp..

Er du åpen om det til partner?

Ble selv voldtatt når jeg var 12 år, når jeg var 21 år møtte jeg samboeren min, og var jeg var langt fra ok i forhold til sex, men med åpenhet, og god tid til hjelp, så gikk ting bedre :) vært sammen med han i 6 år nå og for to år siden opplevde vi første sexen som var GOD, av den typen at jeg ikke stivnet til i noen sekunder, eller ikke klarte å slappe av osv osv.. Føler at jeg med den hendelsen har tatt tilbake, ikke bare kroppen min, men sexlivet mitt, fortiden min påvirker ikke den lille delen (av så mye)som skal være så spesiell for et par.

Skrevet

Så forferdelig grusomt vondt å lese om dere som ble misbrukt og voldtatt!

Måtte overgriperne brenne i helvetet!!

Anonymous poster hash: 9fdc9...ca2

Skrevet

Takk. Det aller verste er skammen og skyldfølelsen som er rundt det

Skrevet

Takk. Det aller verste er skammen og skyldfølelsen som er rundt det

I tillegg til tilliten som ble brutt

Skrevet

20 år, På hans gamle gutterommet etter å ha vært et par i 3 uker. Han er mannen min nå. Selv om vi har et godt sexliv, angrer jeg av og til på at jeg ikke hadde sex med andre. Men jeg følte meg ikke klar før jeg traff han. Han var den første jeg ble ordentlig gla i, de andre hadde jeg ikke slike følelser for i det hele tatt, så var vel derfor det aldri fristet.

Anonymous poster hash: 8f03e...462

Skrevet

17 år og full. Var på fest med en jeg var dødsforelsket i! Kom meg ikke hjem, venninna mi stakk uten å si ifra 😐

Var sinnssykt vondt, han holdt på i over en time og jeg blødde som en gris! Han måtte hente bind fra moren sin...

Klarte nesten ikke å verken sitte eller tisse på en uke 😯

Anonymous poster hash: cb61a...ccd

Skrevet

Med den gang kjærsten som var 3 år eldre enn meg. Ingen høyde og var for velutstyrt for ei lita jomfru som meg😁

Skrevet

Var 14 eller 15, trekant, broren til ene er jeg gift med nå...morsomt om barna får vite...😝not....😝

Anonymous poster hash: e95ee...5c6

Skrevet

når jeg var 5 år pga sykkelen

Skrevet

Var 18 år og 4 mnd.

Det hele var nøye planlagt. Ville ikke være den første i klassen, men heller ikke den siste.

Regnet med at det ville bli kleint, så ville ikke gjøre det med noen jeg var skikkelig forelsket i.

Fant derfor en passelig kjekk gutt som både mine foreldre og mine venninner kom over ens med.

Fikk ham til å bli forelsket i meg. Var sammen med ham passelig lenge. Hadde sex. Var sammen med ham enda en passelig stund og gjorde det så slutt. Veldig greit. Fikk utrettet det jeg ville uten å ende opp som klassens siste jomfru og uten stempel som løsaktig. Han fikk ha en søt kjæreste i noen måneder ;)

Skrevet

Misbrukt fra jeg var 6 år.

Anonymous poster hash: b74a6...5f0

• 2 uker senere...
Skrevet

Var 18 år og 4 mnd.

Det hele var nøye planlagt. Ville ikke være den første i klassen, men heller ikke den siste.

Regnet med at det ville bli kleint, så ville ikke gjøre det med noen jeg var skikkelig forelsket i.

Fant derfor en passelig kjekk gutt som både mine foreldre og mine venninner kom over ens med.

Fikk ham til å bli forelsket i meg. Var sammen med ham passelig lenge. Hadde sex. Var sammen med ham enda en passelig stund og gjorde det så slutt. Veldig greit. Fikk utrettet det jeg ville uten å ende opp som klassens siste jomfru og uten stempel som løsaktig. Han fikk ha en søt kjæreste i noen måneder ;)

Hehe, det er noe av det rareste jeg har lest :D

Anonymous poster hash: 7fcf6...885

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...