Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #1 Skrevet 14. mai 2015 Jeg var 15 år, og møtte selvfølgelig verdens kjekkeste gutt, han var vel 19-20 år😳 Etter noen kvelder sammen, ble jeg med på en kjøretur i foreldrene hans sin bil, stoppa på en utsiktstopp og "gjorde det" i baksetet😳😝 Ikke nok med at det var vondt siden det var første gang, men selve stillingen i et baksete var ikke akkurat optimal😖 Anonymous poster hash: 9d1d6...9cf
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #2 Skrevet 14. mai 2015 Jeg var bare 13 år og hadde en kjæreste som var 15. Han tok meg med til en ekkel jakthytte og det var bare feil alt..Vondt,han ble sur og ville ikke ha noe med meg å gjøre etter det.. Anonymous poster hash: 53ccd...c57
<3Barn&Engler<3 Skrevet 14. mai 2015 #3 Skrevet 14. mai 2015 Voldtekt når jeg var 12 år.. Han var 2-3 år eldre og fosterbarn.
Ikkedytt Skrevet 14. mai 2015 #4 Skrevet 14. mai 2015 Jeg var 15 år og lå med den første kjæresten min etter vi hadde vært sammen i et halvt år.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #5 Skrevet 15. mai 2015 Jeg var 19 og sammen med mannen min i leiligheten hans. Det var første gangen hans også, men han var veldig forsiktig og hensynsfull. Jeg synes det var den perfekte setting første gangen og det gjorde nesten ikke vondt i det hele tatt Anonymous poster hash: 54cf0...f74
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #6 Skrevet 15. mai 2015 Jeg var 14 og lå med en gutt i klassen. Han fortalte det til alle, og begynte å "mobbe" meg fordi han ikke taklet at jeg takket nei til å bli et par. Jeg fortalte at jeg ikke ville gjøre det igjen om jeg ikke hadde kjæreste, han ville bli sammen for å gjøre det igjen. Derfor sa jeg nei andre gangen, skulle sagt nei første gang. Var et helvete siste tida på ungdomsskolen! Anonymous poster hash: 992c8...72b
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #7 Skrevet 15. mai 2015 Jeg var 18 år og overnattet hos kjæresten min som jeg hadde vært sammen med i 2-3 mnd. Det var trygt, fint og føltes helt riktig. Anonymous poster hash: f3770...469
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #8 Skrevet 15. mai 2015 Var 15 år, på soverommet til kjæresten, som nå er min mann og far til våre to barn:) Anonymous poster hash: 457d7...089
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #10 Skrevet 15. mai 2015 16 år og 4 mnd. En jeg kjente litt voldtok meg i en periode på 3 mnd. Turte ikke si noe til noen. Fikk clamydia, gonorre, hepatitt c, skabb.... Sliter med det enda. Anonymous poster hash: 3b0ee...d0c
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #11 Skrevet 15. mai 2015 Etter en håndballkamp, tror jeg. Jeg var vel 9-10 år. Hadde bittelitt blod i trusa etter kampen. Merket heller ingenting til blødning eller vondt første gangen jeg hadde sex, da jeg var 13. Men vanskelig å si, ikke alle merker noe til jomfruhinna om den er der eller ikke. Anonymous poster hash: 979f1...cd8
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #12 Skrevet 15. mai 2015 På fest som 18 åring med 7 år eldre mann jeg likte . I samme rom som det satt 4-5 andre i så vi satt under ett pledd. Ikke akuratt så romantisk 😉 vi endte opp å være sammen i halvannet år etter dette men mannen visste seg å være psykopat som mishandlet meg fysisk og psykisk. Kjipt å gå med høyhalsede og langermet klær hele tiden for å skjule merker. Anonymous poster hash: 58320...a5b
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #13 Skrevet 15. mai 2015 Det var når jeg var 16år og med kjæresten min. På mitt soverom, stille og rolig. Ikke vondt, men bare godt. Ikke noen høydare, men siden det var første gang for begge tok vi det rolig, Det viste seg at jeg ble gravid av den gangen. Oppdaget det da jeg var i en ulykke endel mnd etter. Oppdaget det da det plutselig lå ett foster i do. 3mnd på vei og ante ikke jeg var gravid. Anonymous poster hash: a3316...3f7
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #14 Skrevet 15. mai 2015 Med en svenske jeg møtte på byen da jeg var 18.. Vi møttes noen ganger før vi gjorde det, triste greier og han falt ned under økta og ble dritflau. Vi snakket aldri sammen igjen. Gjorde ikke vondt å ha sex, da eksen tok jomfruhinna da jeg var 15 med fingrene- DET var vondt det.. Auuu! Sikkert derfor jeg venta noen år før jeg tørre å prøve noe mer 😂 Anonymous poster hash: 941bd...8d9
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #15 Skrevet 15. mai 2015 Natten etter bryllupet vårt, planen var jo selve natten, men begge var alt for trøtte. Var 24 år når vi giftet oss, vært sammen siden jeg var 19 år. Gift i 11 år nå Anonymous poster hash: 72060...4eb
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #16 Skrevet 15. mai 2015 Å, det var fint! Jeg var 17 år og utvekslingsstudent. I starten var vi på en slags lei med alle de andre utvekslingsstudentene før vi reiste til våre respektive familier. Og der var det en gutt som var bare noe så inni hampen vakker, kjekk, sjarmerende og sexy. Alle jentene var helt forgapte i ham, men det var meg han la merke til. Det ble litt klining og sånt, ikke noe mer. Men så kom han og besøkte meg hos vertsfamilien min noen uker senere, og det var da det skjedde. Jeg tror ikke det rent fysisk var så veldig fantastisk, men hele situasjonen, spenningen, forelskelse, og den kjekke, kjekke snille fine mannen, var nok til at jeg husker min "numero uno" med glede og nostaligi. SUKK! Senere ble det ikke noe mer mellom oss, og jeg ble forelsket i (og kjæreste med, helt på slutten av året) en av de andre utvekslingsstudentene - han var også superkjekk, he he. Anonymous poster hash: eb01a...17c
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #17 Skrevet 15. mai 2015 Bak i en russebil med en gutt som var så full at han ikke husket hva som hadde hendt. Mulig det gjør meg til voldtektskvinne, men ingen av oss har sett sån på det. Anonymous poster hash: ecbcc...686
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #18 Skrevet 15. mai 2015 Det var når jeg var 16år og med kjæresten min. På mitt soverom, stille og rolig. Ikke vondt, men bare godt. Ikke noen høydare, men siden det var første gang for begge tok vi det rolig, Det viste seg at jeg ble gravid av den gangen. Oppdaget det da jeg var i en ulykke endel mnd etter. Oppdaget det da det plutselig lå ett foster i do. 3mnd på vei og ante ikke jeg var gravid. Anonymous poster hash: a3316...3f7 Huff så fælt, men det var vel uansett for tidlig med barn da.... Var det en alvorlig ulykke? Anonymous poster hash: 54cf0...f74
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #19 Skrevet 15. mai 2015 Jeg var 14 år og gjorde det sammen med kjæresten min som var 16 år i dobbeltsenga til mora til ei venninne der vi var på fest. Begge var fulle og jeg gjorde det fordi jeg hadde veddet med en venninne hvem av oss som skulle gjøre det først (konkurransemenneske har jeg alltid vært så måtte jo vinne). Det var skikkelig uromantisk, flere som kom inn på rommet og "ferska" oss underveis og kjæresten sa det hadde vært omtrent som å forsøke å penetrere en murvegg Han var velutstyrt så det holdt og jeg var mildt sagt trang. Men selv om det var skrekkelig uromantisk og lite godt så var vi sammen i to år etter det og jeg har ingen dårlige minner fra kvelden. Ikke akkurat noe jeg skryter høyt av, men har ledd mye av det i ettertid ^^ Anonymous poster hash: 5af86...3f2
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #20 Skrevet 15. mai 2015 Godt å høre at iallfall noen har en fin historie 😝 Anonymous poster hash: 9d1d6...9cf
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #21 Skrevet 15. mai 2015 15 år med kjæresten (som jeg er sammen med enda). Det var vanskelig å få til, vi strevde sånn med kondomen at vi nesten ga opp... har aldri brukt konfom siden Anonymous poster hash: 758ef...8f8
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #22 Skrevet 15. mai 2015 Traff bygdas kjekkeste på fest, jeg var 17 og han 24. Det var verken godt eller vondt, men veldig spennende. Vi var sammen et par mnd etterpå. Viste seg at han var mindre intelligent. Men utrolig kjekk da 😊 Anonymous poster hash: ea3af...e8c
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #23 Skrevet 15. mai 2015 Hjemme hos min kjæreste da jeg var 17. Vi var like gamle, og er gift med barn idag det var ikke noe spesielt godt fysisk sett, men en veldig fin og god opplevelse av første gang. Følte meg trygg og vi var begge veldig forelsket. Anonymous poster hash: f82e6...ed7
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #24 Skrevet 15. mai 2015 Voldtekt da jeg akkurat hadde fylt 17 år. Hater sex enda den dag i dag (10 år senere) og klarer enda ikke nyte det. Anonymous poster hash: a8ca5...2be
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #25 Skrevet 15. mai 2015 Jeg var 23 år Anonymous poster hash: 43a89...3b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå