Hjertefru Skrevet 15. mai 2015 #26 Skrevet 15. mai 2015 Hi her, men synes dere det hørtes ok ut å si at besøk på sykehuset er greit, men at vi ønsker fred hjemme?Anonymous poster hash: cf465...254 Må være ok å ønske ro og fred hjemme den første tida. De to første ukene fex.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #27 Skrevet 15. mai 2015 Hi her, men synes dere det hørtes ok ut å si at besøk på sykehuset er greit, men at vi ønsker fred hjemme?Anonymous poster hash: cf465...254 Må være ok å ønske ro og fred hjemme den første tida. De to første ukene fex.De har ikke vært og besøkt oss her på 5 mnd, så tror ikke de synes noen uker/mnd er vanskelig sånn egentlig Fra førstemann var 1 år, tok det 9 mnd før de så henne igjen. Men de liker som sagt å lage bråk, og bruker hver anledning. Så sier det er greit å treffes på sykehuset, så kan de ikke si noe på det.. Anonymous poster hash: cf465...254
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #28 Skrevet 15. mai 2015 Jeg synes også at å si at de kan komme på barselhotellet, men at dere vil ha ro hjemme, må være helt innafor! Det viktigste må jo være at de får treffe baby, og så må de akseptere at du ønsker ro. Dersom jeg hadde vært i din situasjon, er det akkurat det jeg hadde gjort. Da kan du ikke bli beskyldt for å "nekte dem å se barnet", og er du heldig kanskje de blir fornøyd med å ha fått truffet en gang, og ikke maser om flere besøk med en gang? Mine svigers har rett og slett ikke vært så veldig interessert, når de har sett baby og tatt skrytebilder, er de fornøyd... Synes du fikk.gode råd her om å evt sende far avgårde til dagligstue, så kan du trekke deg tilbake om de blir for plagsomme! Lykke til! Anonymous poster hash: 0ff85...dfd
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #29 Skrevet 15. mai 2015 Nå skal jeg være ærlig, og det vil sikkert være å kaste bensin på bålet, men jeg vil fortelle allikevel. Min svigermor er helt horribel. Hun aner ikke hvordan man oppfører seg, hverken mot barn eller voksne. Jeg ble helt overrasket de første gangene jeg hørte hvordan hun snakket til andre mennesker, jeg har aldri vært borti liknende. Og hun mener selvfølgelig at det er alle andre det er noe galt med, hun aner nok ikke hvordan hun virker på andre. Hun har blant annet sagt til et 4 år gammelt at hun ikke burde spise mer kake fordi hun allerede var så tjukk. En gang jeg spurte om hjelp med noe i huset, sa hun nei, fordi hun mente at det ville bli stygt å gjøre det på den måten jeg hadde tenkt. Da vi fikk vår førstefødte, sa hun at jeg kvalte babyen hvis jeg fortsatte å amme på den måten jeg gjorde(noe jeg absolutt ikke ville gjort, jeg hadde fått god veiledning på føden). Dette er bare noen få eksempler av mange. Og dette sier jeg ikke høyt, til noen. Men ja, jeg holder barna mine borte fra den dama. Fordi hun sårer og ødelegger for andre mennesker, og det vil jeg ikke for mine barn. OG fordi det er den eneste måten jeg kan "straffe" dama tilbake på. Det er ikke pent, men sånn er det. Og etter mine fødsler, har jeg valgt å skjerme meg selv og min familie mot henne, til jeg følte at jeg var klar til å takle henne. Mine foreldre fikk komme, mannens bror med familie fikk komme, men ikke hun. Anonymous poster hash: 573ca...a73
the amazing spidermamma Skrevet 15. mai 2015 #30 Skrevet 15. mai 2015 Bor de langt unna? Kan ikke far ta med babyen en liten tur til dem? Så får du ro og fred og svigers får se barnebarnet uten at du må ha noe med dem å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #31 Skrevet 15. mai 2015 Bor de langt unna? Kan ikke far ta med babyen en liten tur til dem? Så får du ro og fred og svigers får se barnebarnet uten at du må ha noe med dem å gjøre.De bor 1,5 timer unna.. Dvs minst 4-5 timer uten morMen tipper han ikke er interessert. Hvis de er interesserte i å se ungen, får de kjøre til sykehuset. Anonymous poster hash: cf465...254
soleia Skrevet 15. mai 2015 #32 Skrevet 15. mai 2015 Hi her, men synes dere det hørtes ok ut å si at besøk på sykehuset er greit, men at vi ønsker fred hjemme? Anonymous poster hash: cf465...254 Synes det høyres ut som ein grei plan.
<3 mine søte små<3 Skrevet 15. mai 2015 #33 Skrevet 15. mai 2015 Er dette på sykehuset vil jeg si at du kan bestemme. Men er dette etter hjemreise om du nekter besøk bare fordi du ikke liker dem og omvendt. Så nå du nok svelge kameler. Om du ikke vil møte dem eller du er trøtt. Kan du gå å legge seg for å kvile på et rom. Så kan din samboer ha babyen i en halv time.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #34 Skrevet 15. mai 2015 Er dette på sykehuset vil jeg si at du kan bestemme. Men er dette etter hjemreise om du nekter besøk bare fordi du ikke liker dem og omvendt. Så nå du nok svelge kameler. Om du ikke vil møte dem eller du er trøtt. Kan du gå å legge seg for å kvile på et rom. Så kan din samboer ha babyen i en halv time. Nei, det er fordi de ringer min samboer etterpå og lager et h*lvete fordi "et eller annet". Og kommer med frekkheter. Slitne er man stort sett uansett etter en fødsel Anonymous poster hash: cf465...254
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå