Gå til innhold

Rasende på svigermor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oi da... Dette kvalifiserer vel til månedens overreaksjon.

Anonymous poster hash: 9a15d...a28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke rart det er krig i verden sier jeg bare.. Tenker at dette kanskje er et tulleinnlegg, men hvis ikke...chill!!!

Anonymous poster hash: ab18c...5eb
Skrevet

😳 for ei frekk svigermor!!!

NOT! Litt ubalanse i hormoner kanskje?? 😄

Skrevet

Oj... Har en bekjent som fikk spredd av svigermor at hun revnet fra a til å.. Det er sensitiv informasjon... Men lystgass? Hva er sensitivt med det?

Håper dere kan le av det i ettertid...

Anonymous poster hash: f1dfc...a11

Skrevet

Mi svigermor fortalte at eg revna frå a til å, endå eg med tårer i augene fortalte at det var hinsides privat for meg og at ho aldri måtte sei det til nokon.den dagen eg kom heim fortalte ho sjølv i forbifarten at jo hadde fått tilbakemelding på at slike rifter sjeldan vart godt nok sydd :(

Til deg over: er det kanskje meg du har hørt om? :) du skriv ein bekjent: du veit noko så sensitivt om ein bekjent som ønsker å halda det hemmeleg. Høyres ut som det er mi svigermor som har vore på ferde ja :)

Anonymous poster hash: 29bc8...5fb

Skrevet

Jeg tror du er litt overfølsom etter fødsel. Lystgass eller ei, det er meget langt i fra en sensitiv opplysning. Pust dypt, og la dette gå.

Skrevet

Jeg sier ingenting til svigers og mannen får heller ikke si noe

Anonymous poster hash: 04531...040

Skrevet

Rister av sinne faktisk.... Må være slitsomt å være så ute av balanse. Get well soon!

Anonymous poster hash: f210a...965
Skrevet

Hva er farlig med at hu fortalte om lystgassen? Hadde det vært at du revna herfra til månen, spydde som Exocisten, dreit ned jordmora eller annet fullstendig privat snadder, så hadde jeg skjønt deg. Men at du er sur for at svigermor fortalte videre om at du brukte lystgass, come an a!

Skrevet

Er det bare det hun har gjort? Lurer på hvordan du hadde reagert om du hadde min svigermor som ble rasende fordi hun ikke fikk lov til å velge alt av babyutstyr til oss, fordi hun ikke fikk være med på fødselen, fordi hun ikke fikk flytte inn til oss den første mnd etter fødselen fordi det liksom var hennes oppgave å ta seg av babyen, fordi hun ikke fikk velge navnet på babyen (det var det verste, altså hennes oppførsel, kjeftet huden vår full mens vi var på barsel og prøvde å kose oss med en syk nyfødt) og mye mer.

Tja å fortelle andre om andres fødsler er ikke noe jeg syns er normalt å gjøre, men det er en filleting å bli rasende for. Jeg har ikke noe i mot at andre vet at jeg brukte lystgass, men foretrekker å fortelle om fødselen min selv. Men hadde ikke blitt rasende om noen fortalte om det til andre, har opplevd verre ting i livet mitt. Jeg hadde sagt til henne at jeg ønsker å fortelle om fødselen selv så håper at hun ikke forteller folk mer.

Syns at det egentlig høres koselig ut at du har en svigemor som bryr seg, min har aldri spurt meg el mannen noe om fødselen min, bare lagt ut om sine. Hun har aldri spurt meg om noe bortsett fra sånn overfladisk "er du sulten?". Hun har aldri spurt om hvor mange søsken jeg har eller om hvor jeg vokste opp, hun har ei spurt mannen om det, vi har vært sammen i 5 år. Hun vet ikke at jeg som gravid ble utredet for kreft, blodpropp, og hjerneblødning. Fordi når jeg prøvde å fortelle det så avbrøt hun meg ganske raskt for å fortelle at synet hennes har blitt litt dårligere. Jeg prøvde en gang til men da avbrøt hun meg pga vond rygg i det siste. I hennes hode dreier alt seg om henne, det er trist at hun har null interesse av meg som liksom skal være familie. Jeg spør henne om annet enn om hun er sulten. At din har interesse for din fødsel er vel hyggelig? Skal vi bytte svigermor? Men mannen min får du ikke ;)

Anonymous poster hash: 16208...79d

Skrevet

`Hvis svigermor hadde nevnt at du bæsja under fødselen, DA hadde jeg skjønt at du ble rasende` ... er det mange som sier her... Men det er jo helt normalt å bæsje under fødsel... Man regner nesten med at det kom en liten kladd, de fleste kvinner merker ikke selv at det kommer avføring engang (har vært med på mange fødsler i min jobb).....  Noen kvinner sier etterpå, jammen godt jeg ikke bæsjet, he he, de lever lykkelige i uvitenheten.  :legrine:  

Uansett. hi overdriver kraftig og er muligens en trollemor og/eller i verste fall meget, meget hormonell. 

Anonymous poster hash: 821da...be2
Skrevet

`Hvis svigermor hadde nevnt at du bæsja under fødselen, DA hadde jeg skjønt at du ble rasende` ... er det mange som sier her... Men det er jo helt normalt å bæsje under fødsel... Man regner nesten med at det kom en liten kladd, de fleste kvinner merker ikke selv at det kommer avføring engang (har vært med på mange fødsler i min jobb).....  Noen kvinner sier etterpå, jammen godt jeg ikke bæsjet, he he, de lever lykkelige i uvitenheten.  :legrine:  

Uansett. hi overdriver kraftig og er muligens en trollemor og/eller i verste fall meget, meget hormonell. 

Anonymous poster hash: 821da...be2

Selv om det er helt normalt å bæsje, så liker jeg ikke at folk snakker om at jeg bæsjer, enten det er under fødsel eller ikke. Om vi f.eks. dro på besøk til noen og mannen fortalte vertskapet at jeg bæsja før vi dro hjemmefra så hadde jeg ikke blitt så blid for å si det sånn. Det er ikke alt man trenger å snakke om selv om det er både normalt å naturlig. :P

Anonymous poster hash: 65705...3a0

Skrevet

Hvis du "dirrer av sinne" for dette... Hvordan reagerer du den dagen (hvis) svigermor går over streken på ordentlig??!

LET IT GO GIRL!!!

Anonymous poster hash: d7254...b10

Skrevet

Tror ikke jeg skjønte. Du er sur for hva?

Skrevet

Tror ikke jeg skjønte. Du er sur for hva?

For at svigermor fortalte at hun (altså hi) hadde brukt lystgass under fødselen.

Hva var det å ikke skjønne?

Anonymous poster hash: b21b8...dfd

Skrevet

Dro du inn for mye av lystgassen? 

Nyt heller permisjonen og slapp litt av. 

Du kommer til å bli utslitt ganske fort hvis du dirrer av raseri for en fillesak. 

Skrevet

OM det nå var så privat og hemmelig, så er det vel strengt tatt mannen du burde være sint på...

Anonymous poster hash: 65705...3a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...