Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #1 Skrevet 14. mai 2015 Jeg dirrer fortsatt av sinne.. Min svigermor er svært opptatt av fødsler og min mann informerte henne om at jeg fikk lystgass under vår sønns fødsel for to uker siden. Nå har hun gått videre og fortalt dette til mange i familien. Jeg fikk telefon tidligere i dag av min svigerinne som tydelig var informert om fødselen min. Jeg blir så irritert, hun har da ikke noe med å spre privat informasjon! Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 949d4...322
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #2 Skrevet 14. mai 2015 Jeg tenker at dette var en gigantisk overreaksjon.... Mener du dette seriøst? Anonymous poster hash: 47c10...b65
TanteTroll Skrevet 14. mai 2015 #3 Skrevet 14. mai 2015 Jeg tenker at du tuller. Jeg hadde overhode ikke blitt sint om min svigermor eller mor fortalte hva slags smertelindring jeg hadde under fødselen.
*Miss Marple* Skrevet 14. mai 2015 #4 Skrevet 14. mai 2015 Hæh? Hormoner som løper litt løpsk i dag? Gratulerer med baby, forresten.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #5 Skrevet 14. mai 2015 Skjønner deg veldig godt! Det er ikke ok av din svigermor å fortelle dette uten din tillatelse.. Sifra hva du mener om dette, Håper det ordner seg. Gratulerer med baby å kos dere! Anonymous poster hash: f5740...0d6
LillaGorilla♥♥ Skrevet 14. mai 2015 #6 Skrevet 14. mai 2015 Gjør det noe om noen vet at du har benyttet lystgass?
HvittHus Skrevet 14. mai 2015 #7 Skrevet 14. mai 2015 Det er da ikke sensitiv informasjon at man har brukt lystgass under fødsel. Helt normal informasjon når man oppdaterer kjente om hvordan fødselen har gått. Her overreagerer du etter min mening.
SuperFries Skrevet 14. mai 2015 #8 Skrevet 14. mai 2015 Seriøst, er det virkelig din største hemmelighet?
Suppehue Skrevet 14. mai 2015 #9 Skrevet 14. mai 2015 Oi! Dere to går en strålende fremtid i møte sammen.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #10 Skrevet 14. mai 2015 And If I was from Paris, I would say Ooh la la la la la la la Anonymous poster hash: da068...7af
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #11 Skrevet 14. mai 2015 Hehehe, du har nok noen løpske hormoner Anonymous poster hash: 27a6e...f78
SuperFries Skrevet 14. mai 2015 #12 Skrevet 14. mai 2015 Det du føler er hormoner etter fødsel. Du må gjerne føle på det, men jeg ville latt det ligge helt dødt.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #14 Skrevet 14. mai 2015 Jeg dirrer fortsatt av sinne.. Min svigermor er svært opptatt av fødsler og min mann informerte henne om at jeg fikk lystgass under vår sønns fødsel for to uker siden. Nå har hun gått videre og fortalt dette til mange i familien. Jeg fikk telefon tidligere i dag av min svigerinne som tydelig var informert om fødselen min. Jeg blir så irritert, hun har da ikke noe med å spre privat informasjon! Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 949d4...322 Tuller du eller? Skal du ta noen (noe som er en helt hinsides overreaksjon), så det jo være din mann - det er jo han som har plapret Anonymous poster hash: a3fdb...765
Mrs Smith Skrevet 14. mai 2015 #15 Skrevet 14. mai 2015 Synes ikke det er noe å bli rasende for.. Ikke akkurat årets hemmelighet som er sluppet fri.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #16 Skrevet 14. mai 2015 Du overreagerer noe voldsomt, pust dypt, sett det på kontoen for hormonelle og irrasjonelle tanker og legg det bak deg! Anonymous poster hash: 21242...fc2
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #17 Skrevet 14. mai 2015 Så VELDIG enig med alle de som dessverre ikke gir deg støttende tilbakemelding... Du bør kanskje moderere deg i ditt reaksjonsmønster hvis du skal bidra til et godt forhold mellom deg og svigermor... Stakkars dama, snakk om å måtte passe seg for hva man sier... Anonymous poster hash: 98f82...4ad
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #18 Skrevet 14. mai 2015 Tror du er litt hormonell Min svigermor la ut om at jeg hadde fått kobberspiral til alle og enhver. Det var en fortrolig samtale jeg hadde med henne siden jeg visste at hun hadde brukt kobberspiral i sin ungdom. Flaut? Ja, men det var ikke noe som gjorde at jeg gikk helt bananas. Anonymous poster hash: 25833...d11
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #19 Skrevet 14. mai 2015 Mannen din fortalte det til henne. Fikk hun beskjed om at dette var streng hemmelig? Jeg tror du er tjent med å puste dypt noen ganger og se hvilken liten filleting dette faktisk er, og hvor lite andre mennesker antagelig henger seg opp i det at du brukte lystgass. Anonymous poster hash: a7938...59f
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #20 Skrevet 14. mai 2015 Altså hadde du revnet fra rumpa til navelen å din svigermor hadde spredt informasjonen rundt, greit det er god grunn til å bli sint. Også hvis du dreit på deg osv. Men lystgass, du tuller nå??? Ikke rart folk misliker svigerdatteren sine hvis de er så dramaqueens. Anonymous poster hash: 9ec76...e49
Hjertefru Skrevet 14. mai 2015 #21 Skrevet 14. mai 2015 Wow.... Hadde svigermor annonsert at du bæsja på deg under fødsel kunne jeg forstått deg, men lystgass.... seriøst? Hvis du er så sensitiv burde du pålagt mannen din taushetsplikt om alt som skjedde på fødestua.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #22 Skrevet 14. mai 2015 Lystgass eller ikke, men skjønner deg litt for poenget her er vel at svigermor sprer rundt seg med opplysninger som hun ikke trenger å spre, uansett hvor ubetydelig det er i den store sammenheng. Anonymous poster hash: d466c...fb9
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #23 Skrevet 14. mai 2015 Du er lett antennelig må jeg si. Er det virkelig viktig for deg at hun holder hemmelig at fikk lystgass? Merkelig. Svigermor kunne ikke forutsett at du skulle kunne tenke slik, for det er veldig spesielt. Anonymous poster hash: ebf2f...66d
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #24 Skrevet 14. mai 2015 Håper for din og din svigermors del at det er hormonene dine som spiller deg et puss her. Hvis ikke tror jeg ikke prisen som årets svigerdatter går til deg dessverre. Er da ikke noe å lage dårlig stemning for dette, pust med magen. Gratulerer med baby ☺ Anonymous poster hash: 4c5f2...d72
Chl85 Skrevet 14. mai 2015 #25 Skrevet 14. mai 2015 Synes at du overreagerer voldsomt.... Men klart, kanskje du er i overkant hemmelighetsfull og privat enn de fleste? Her skravles det om alle og enhver sin fødsler både blant venner, kolleger og familie. Har faktisk aldri møtt noen som ikke deler fødselshistorier. Klart går jo ikke i detalj på det mest groteske som kan oppstå i barnefødsel, men at du brukte lystgass?? Hva gjør vel det? Uansett du som bestemmer, men hva med jordmora som sikkert snakker med de andre jordmødrene om de fødslene de er med på? Ville aldri laget noe styr over det? Men usansett grattis med baby da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå