HeltAnonym Skrevet 15. mai 2015 #26 Skrevet 15. mai 2015 Det er jo ikke galskap av 16 åringen å sutre.. Du sier det jo selv .. Hun er 16! Hun forstår jo ikke hvorfor hun ikke kan være med nå som hun har fri fra eksamen, selv om hun skal på to ferier til.. Selvfølgelig vil hun være med til Mexico(?) Jeg forstår om det er ting som gjør at hun ikke kan være med og dette må dere avgjøre sammen.. MEN forstår godt at 16 åringen har lyst å bli med og sutrer om hun ikke får det..
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 15. mai 2015 #27 Skrevet 15. mai 2015 Hun er enda ikke avklart fra eksamen? Hun kom ikke opp skriftlig, men er muntlig kunngjort så tidlig da? Hadde ikke godkjent det pga fraværet hun drar på seg.
Nyttårs barn Skrevet 15. mai 2015 #28 Skrevet 15. mai 2015 Er en viss forskjell på å ha med en 16 åring i tilegg til to voksne stebarn og eget barnehagebarn. Jeg tenker at med 16 åringen må stemor og far passe mye mer på enn på de to andre voksne stebarna som vel klarer seg selv og kan ta ansvar for seg selv.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #29 Skrevet 15. mai 2015 Siden hun skal være med dere på annen ferie og siden hun faktisk ikke er ferdig med skolen for i år ville jeg ha sagt nei, eller latt far gi beskjed om at det er uaktuelt. Skole er viktig og når du går på videregående kan for mye fravær som ikke er dokumentert med legeerklæring hvis grunnen er sykdom føre til at du ikke får karakterer det året og dermed er et helt år bortkastet. Nå er det noen år siden jeg gikk på vgs selv men jeg husker at jeg gikk med flere som måtte gå om igjen grunnet stort fravær og de var ikke så mye borte. Og selv om hun ikke har kommet opp i skriftlig er det vel fortsatt en stund til de får vite om de skal opp i muntlig. Anonymous poster hash: 3a70a...4f8
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #30 Skrevet 16. mai 2015 takk for alle tilbakemeldinger! Far tar endelig affære og jeg er letter 😊 Anonymous poster hash: 1c13e...4b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå