Gjest Zaria Skrevet 14. mai 2015 #26 Skrevet 14. mai 2015 Så utrolig skjønn ! Helt herlig Vi har en blanding av samojed og border collie, han er mitt hjerte og han er så utrolig snill og god ! Hund er helt fantastisk for barn å vokse opp med , mine elsker vår "lille " gutt og ligger gjerne i hundesenga sammen og ser tv. Så en gang et bilde av en svær hund og en liten jente, med teksten : Yes, she's annoying , but i love her, and if you hurt her, i will kill you ! Det passer så godt på forholdet mellom vår tass og yngstejenta, hun pynter ham med hårbøyler, strikk og hårklyper 😃😃
Gjest Zaria Skrevet 14. mai 2015 #27 Skrevet 14. mai 2015 Her er Shira💕Nydelig! Og så fint dere har det:) Anonymous poster hash: 78ec9...748 Tusen takk😃
Gjest Zaria Skrevet 14. mai 2015 #28 Skrevet 14. mai 2015 Søt hund! Nå begynner ca 15 år med bæsj og tiss som fremste prioritet! Godt vi er forskjellige Anonymous poster hash: 2084e...17d Hehe😃😃
Gjest Zaria Skrevet 14. mai 2015 #30 Skrevet 14. mai 2015 Her er Shira💕Nydelig! Og så fint dere har det:) Anonymous poster hash: 78ec9...748 Dette er tatt hos de som eier henne, skulle gjerne hatt det sånn😃😃
Sint naken biltyv Skrevet 14. mai 2015 #31 Skrevet 14. mai 2015 Gratulerer med hund men jeg må si at du får nesten ikke valgt en verre blanding. Får håpe det går bra!
Gjest Zaria Skrevet 14. mai 2015 #32 Skrevet 14. mai 2015 Gratulerer med hund men jeg må si at du får nesten ikke valgt en verre blanding. Får håpe det går bra! Hvorfor det? Kan du gi meg noen tips og råd?😃
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #33 Skrevet 14. mai 2015 Gratulerer med hund men jeg må si at du får nesten ikke valgt en verre blanding. Får håpe det går bra!Hvorfor det? Kan du gi meg noen tips og råd?😃 Jeg skrev et innlegg lenger opp om dette. Desverre kan det ofte gå galt når en mikser raser som er så ulike i utgangspunktet. Når hunden er ca 18 mnd +/- kommer den i "puberteten" og det er ikke sjelden en ser hunder som omplasseres da. Og ofte er det hunder som er blandinger hvor instinktene "koker". En hund som både skal gjete og jakte- samt vokte kan selvfølgelig bli rådvill. Du bør lese deg opp på rasene. Anonymous poster hash: 86b7d...855
Sint naken biltyv Skrevet 14. mai 2015 #34 Skrevet 14. mai 2015 Gratulerer med hund men jeg må si at du får nesten ikke valgt en verre blanding. Får håpe det går bra!Hvorfor det? Kan du gi meg noen tips og råd?😃Jeg skrev et innlegg lenger opp om dette. Desverre kan det ofte gå galt når en mikser raser som er så ulike i utgangspunktet. Når hunden er ca 18 mnd +/- kommer den i "puberteten" og det er ikke sjelden en ser hunder som omplasseres da. Og ofte er det hunder som er blandinger hvor instinktene "koker". En hund som både skal gjete og jakte- samt vokte kan selvfølgelig bli rådvill. Du bør lese deg opp på rasene. Anonymous poster hash: 86b7d...855 Dette stemmer. Shar pei er veldig vakthund og en rase som er veldig bitevillige og tøff. Blandet med jakt og gjeteinnstinkt til tusen sammen med litt nerver. Uff. Og Lillehi, sorry, jeg mener ikke å være dust.
Gjest Zaria Skrevet 14. mai 2015 #35 Skrevet 14. mai 2015 Gratulerer med hund men jeg må si at du får nesten ikke valgt en verre blanding. Får håpe det går bra!Hvorfor det? Kan du gi meg noen tips og råd?😃Jeg skrev et innlegg lenger opp om dette. Desverre kan det ofte gå galt når en mikser raser som er så ulike i utgangspunktet. Når hunden er ca 18 mnd +/- kommer den i "puberteten" og det er ikke sjelden en ser hunder som omplasseres da. Og ofte er det hunder som er blandinger hvor instinktene "koker". En hund som både skal gjete og jakte- samt vokte kan selvfølgelig bli rådvill. Du bør lese deg opp på rasene. Anonymous poster hash: 86b7d...855 Ok😃takk
Gjest Zaria Skrevet 14. mai 2015 #36 Skrevet 14. mai 2015 Gratulerer med hund men jeg må si at du får nesten ikke valgt en verre blanding. Får håpe det går bra!Hvorfor det? Kan du gi meg noen tips og råd?😃Jeg skrev et innlegg lenger opp om dette. Desverre kan det ofte gå galt når en mikser raser som er så ulike i utgangspunktet. Når hunden er ca 18 mnd +/- kommer den i "puberteten" og det er ikke sjelden en ser hunder som omplasseres da. Og ofte er det hunder som er blandinger hvor instinktene "koker". En hund som både skal gjete og jakte- samt vokte kan selvfølgelig bli rådvill. Du bør lese deg opp på rasene. Anonymous poster hash: 86b7d...855 Dette stemmer. Shar pei er veldig vakthund og en rase som er veldig bitevillige og tøff. Blandet med jakt og gjeteinnstinkt til tusen sammen med litt nerver. Uff. Og Lillehi, sorry, jeg mener ikke å være dust. Oki😃 du er ikke dust💕
Sint naken biltyv Skrevet 14. mai 2015 #37 Skrevet 14. mai 2015 (endret) Gratulerer med hund men jeg må si at du får nesten ikke valgt en verre blanding. Får håpe det går bra!Hvorfor det? Kan du gi meg noen tips og råd?😃Jeg skrev et innlegg lenger opp om dette. Desverre kan det ofte gå galt når en mikser raser som er så ulike i utgangspunktet. Når hunden er ca 18 mnd +/- kommer den i "puberteten" og det er ikke sjelden en ser hunder som omplasseres da. Og ofte er det hunder som er blandinger hvor instinktene "koker". En hund som både skal gjete og jakte- samt vokte kan selvfølgelig bli rådvill. Du bør lese deg opp på rasene. Anonymous poster hash: 86b7d...855 Dette stemmer. Shar pei er veldig vakthund og en rase som er veldig bitevillige og tøff. Blandet med jakt og gjeteinnstinkt til tusen sammen med litt nerver. Uff. Og Lillehi, sorry, jeg mener ikke å være dust.Oki😃 du er ikke dust💕Hvis du er flink å går masse kurs og tar oppdragelse seriøst går det sikkert bra😊 Det er en stor fordel at du ikke har små barn med tanke på å være konsekvent i oppdragelse og i forhold til eventuelle vakt/gjeteinnstinkter som går bananas. Pass på at datteren din også er med på kurs👍 Endret 14. mai 2015 av Sint naken biltyv
Gjest Zaria Skrevet 14. mai 2015 #38 Skrevet 14. mai 2015 Gratulerer med hund men jeg må si at du får nesten ikke valgt en verre blanding. Får håpe det går bra!Hvorfor det? Kan du gi meg noen tips og råd?😃Jeg skrev et innlegg lenger opp om dette. Desverre kan det ofte gå galt når en mikser raser som er så ulike i utgangspunktet. Når hunden er ca 18 mnd +/- kommer den i "puberteten" og det er ikke sjelden en ser hunder som omplasseres da. Og ofte er det hunder som er blandinger hvor instinktene "koker". En hund som både skal gjete og jakte- samt vokte kan selvfølgelig bli rådvill. Du bør lese deg opp på rasene. Anonymous poster hash: 86b7d...855 Dette stemmer. Shar pei er veldig vakthund og en rase som er veldig bitevillige og tøff. Blandet med jakt og gjeteinnstinkt til tusen sammen med litt nerver. Uff. Og Lillehi, sorry, jeg mener ikke å være dust.Oki😃 du er ikke dust💕Hvis du er flink å går masse kurs og tar oppdragelse seriøst går det sikkert bra😊 Det er en stor fordel at du ikke har små barn med tanke på å være konsekvent i oppdragelse og i forhold til eventuelle vakt/gjeteinnstinkter som går bananas. Pass på at datteren din også er med på kurs👍 Jada hun skal være med😃
beef sister Skrevet 14. mai 2015 #39 Skrevet 14. mai 2015 Her er Shira💕 Så fin! En sånn skulle jeg gjerne hatt (og den skulle sovet i sengen). Kos dere!
Pengetreet Skrevet 14. mai 2015 #40 Skrevet 14. mai 2015 Gratulerer den var aldeles nydelig! Med kurs og konsekvent oppdragelse så går nok dette veldig fint
Gjest Zaria Skrevet 14. mai 2015 #41 Skrevet 14. mai 2015 Her er Shira💕Så fin! En sånn skulle jeg gjerne hatt (og den skulle sovet i sengen). Kos dere! Takk😃
Graciegirl Skrevet 14. mai 2015 #42 Skrevet 14. mai 2015 Gratulerer med en nydelig hund. Håper dere får mange fine år sammen. Vi fikk nylig valp og kan anbefale boka 100% positiv hverdagslydighet. (Liker også Valpen flytter hjemmefra, men den er nok mer egnet for mindre valper). Hund er mye jobb, men vi angrer ikke
Gjest Zaria Skrevet 15. mai 2015 #43 Skrevet 15. mai 2015 Gratulerer med en nydelig hund. Håper dere får mange fine år sammen. Vi fikk nylig valp og kan anbefale boka 100% positiv hverdagslydighet. (Liker også Valpen flytter hjemmefra, men den er nok mer egnet for mindre valper). Hund er mye jobb, men vi angrer ikke Takk for godt råd😃
Cat.68 Skrevet 1. juni 2015 #44 Skrevet 1. juni 2015 innlegget er moderert grunnet personangrepmvh Brukermoderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå