Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Zaria
Skrevet

Verdens skjønneste blandingshund av border Collie og Shar pei😃 har hun på for, så eierne betaler alt av mat, utstyr veterinær ol. Datteren min er kjempeglad, og inatt har hun sovet i hennes seng😃 håper jeg klarer å oppdra henne😃😃

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hund eller valp? Håper den er voksen, ellers kan dere få dere noen ubehagelige overraskelser :P

Ikke akkurat drømmeblandingen, for å si det mildt.

Anonymous poster hash: 2e25d...d60

Skrevet

Så gøy! Gratulerer :)

Gjest Zaria
Skrevet

Hund eller valp? Håper den er voksen, ellers kan dere få dere noen ubehagelige overraskelser :P

Ikke akkurat drømmeblandingen, for å si det mildt.

Anonymous poster hash: 2e25d...d60

Hun blir et år 29 mai. Hvorfor ikke drømmeblanding? Noe jeg bør vite? Hun er kjempesnill og kosete😃

Skrevet

Så koselig! Meld dere på kurs er min anbefaling. :) kos dere med hunden, de gir mer glede enn det er jobb. ♡

Gjest Zaria
Skrevet

Så koselig! Meld dere på kurs er min anbefaling. :) kos dere med hunden, de gir mer glede enn det er jobb. ♡

Ja eierne betaler for kurs, så vi skal begynne neste uke😃

Skrevet

Hørest merkelig ut.

En blandingshund på foravtale?

Man skal da ikke avle på blandingshunder "på den måten"?

Men gratulerer med hund. Jeg er sikker på at dere vil få glede av den nye kompisen deres.

(håper bare ikke at de forrige eierene har lurt deg..)

Anonymous poster hash: 48fed...56a
Gjest Zaria
Skrevet

Hørest merkelig ut.

En blandingshund på foravtale?

Man skal da ikke avle på blandingshunder "på den måten"?

Men gratulerer med hund. Jeg er sikker på at dere vil få glede av den nye kompisen deres.

(håper bare ikke at de forrige eierene har lurt deg..)

Anonymous poster hash: 48fed...56a

Neida det har de ikke😃 de har ikke mulighet til å ha hunden, men jeg har det, og da betaler de alt😃

Skrevet

Så koselig! Det er en kjempefin aktivitet å drive med hund - dessuten er det potensielt slankende, siden man må ut uansett vær og føre. Man blir bundet av hund, da, men det vet du nok allerede. Veldig godt å vokse opp med hund, datteren din er sikkert superhappy.

Men jeg kjenner jeg har vanskelig for å forestille meg hvordan en sånn blanding blir seende ut, har du bilde?

Gjest Maiken og barna
Skrevet

Gratulerer!!

Men Ville virkelig ikke hatt den i sengen.

Skrevet

Gratulerer med hund.

Det var en meget merkelig blanding! Når ei snakker om at det ikke var drømmeblanding mener hun vel rett og slett at de to rasene er ganske forksjelle.

Bordet collie er gjeterhund, shar pei er vakthund og brukes også som både jakthund og kamphund.

Med andre ord er det mye instinkter på gang, og som familiehund anbefales shar pei ikke til førstegangseiere.

Flott at du skal gå kurs, men vær obs på instinktene og at kan være vanskelig trene frem de en vil utnytte.

Shar pei krever daglig mosjon, og border collie krever mye av både mosjon og stimuli.

Anonymous poster hash: 86b7d...855

Gjest Zaria
Skrevet

Så koselig! Det er en kjempefin aktivitet å drive med hund - dessuten er det potensielt slankende, siden man må ut uansett vær og føre. Man blir bundet av hund, da, men det vet du nok allerede. Veldig godt å vokse opp med hund, datteren din er sikkert superhappy.

Men jeg kjenner jeg har vanskelig for å forestille meg hvordan en sånn blanding blir seende ut, har du bilde?

Hvordan legger jeg ut bilde?😃

Skrevet

Gratulerer med hund.

Det var en meget merkelig blanding! Når ei snakker om at det ikke var drømmeblanding mener hun vel rett og slett at de to rasene er ganske forksjelle.

Bordet collie er gjeterhund, shar pei er vakthund og brukes også som både jakthund og kamphund.

Med andre ord er det mye instinkter på gang, og som familiehund anbefales shar pei ikke til førstegangseiere.

Flott at du skal gå kurs, men vær obs på instinktene og at kan være vanskelig trene frem de en vil utnytte.

Shar pei krever daglig mosjon, og border collie krever mye av både mosjon og stimuli.

Beklager skrivefeil😳

Jeg vil også gjerne se bilde😊

Og jeg ville også hatt den i senga- så koselig att!!

Skrevet

Gratulerer!!

Men Ville virkelig ikke hatt den i sengen.

Hvorfor ikke? Jeg har mine i sengen også! To stykker!

Anonymous poster hash: e16b3...899

Skrevet

Her er Shira💕

Veldig søt😊

Skrevet

Her er Shira

Hun er helt nydelig!

Gjest Zaria
Skrevet

Her er Shira💕

Veldig søt😊

Takk😃

Gjest Zaria
Skrevet

Her er Shira

Hun er helt nydelig!

Takk😃 det synes jeg og💕

Skrevet

Så utrolig skjønn ! Helt herlig :)

Vi har en blanding av samojed og border collie, han er mitt hjerte og han er så utrolig snill og god !

Hund er helt fantastisk for barn å vokse opp med , mine elsker vår "lille " gutt og ligger gjerne i hundesenga sammen og ser tv.

Så en gang et bilde av en svær hund og en liten jente, med teksten :

Yes, she's annoying , but i love her, and if you hurt her, i will kill you !

Det passer så godt på forholdet mellom vår tass og yngstejenta, hun pynter ham med hårbøyler, strikk og hårklyper ;)

Skrevet

Søt hund!

Nå begynner ca 15 år med bæsj og tiss som fremste prioritet!

Godt vi er forskjellige ;)

Anonymous poster hash: 2084e...17d

Skrevet

Her er Shira💕

Nydelig! Og så fint dere har det:)

Anonymous poster hash: 78ec9...748

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...