Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #1 Skrevet 12. mai 2015 Han tar med barna sine til Danmark på ferietur og besøker familie der. Jeg har fått spørsmål om jeg vil være med men sa nei. Føler det blir feil siden mitt barn ikke har vært på ferie de siste 3 årene pga økonomi. Telttur og dagturer hit og dit ja, men ikke noe mer. Og så skal jeg dra på ferie med han og hans barn? Høres ikke det merkelig ut? Dem skal kjøre bil så blir ikke plass til alle. Jeg har fryktelig dårlig råd og kan heller ikke bare ta fly nedover og ikke har han sagt noe om det heller. Anonymous poster hash: 01ec2...bd9
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #2 Skrevet 12. mai 2015 Altså mine bonusbarn.. HI Anonymous poster hash: 01ec2...bd9
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #3 Skrevet 12. mai 2015 Er det ikke plass til alle i én bil ordner man noe annet. Synes det er lite inkluderende av din samboer. Han vet vel hvordan ståa er liksom. Anonymous poster hash: db357...88d
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #4 Skrevet 12. mai 2015 Enig med deg, det blir HELT feil. Si det som det er, du føler du ikke kan dra på ferie med ham, for du har fortsatt ikke hatt råd til å dra på ferie med ditt eget barn. Kanskje han, hvis han er snill og grei og har råd til det, spanderer tur på deg og ditt barn med fly, så dere kan være sammen med dem. Anonymous poster hash: 930cf...39a
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #5 Skrevet 12. mai 2015 Be han heller ta ungen din med 😉 Anonymous poster hash: 5e3c2...694
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #6 Skrevet 12. mai 2015 Vi bor sammen forresten. Barna hans er på ferie med mor hvert år, ikke noe problem det selvfølgelig men mitt barn blir jo litt misunnelig når dem forteller om alt det dem har opplevd i ferien.. HI Anonymous poster hash: 01ec2...bd9
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #7 Skrevet 12. mai 2015 Hvordan kan du ha så dårlig råd når du har samboer som deler utgifter med deg? Kanskje du skulle finne deg en ny samboer som ikke har tre barn, og som ønsker å bidra mer til ditt barn, høres ikke ut som om du og barnets far har så mye overskudd til det...... Anonymous poster hash: 457b8...c75
Mandala Skrevet 12. mai 2015 #8 Skrevet 12. mai 2015 Veldig rart at dere ikke planlegger ferie sammen, eller at han i det minste sjekker med deg hva du tenker om det. Har dere totalt separat økonomi?
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #9 Skrevet 12. mai 2015 Hvordan kan du ha så dårlig råd når du har samboer som deler utgifter med deg? Kanskje du skulle finne deg en ny samboer som ikke har tre barn, og som ønsker å bidra mer til ditt barn, høres ikke ut som om du og barnets far har så mye overskudd til det...... Anonymous poster hash: 457b8...c75 Mitt barns far er død og jeg har vært sykemeldt en tid etter en operasjon men ser ut som det retter seg snart og da vil jeg etter hvert få bedre økonomi. Vi har ikke felles økonomi. HI Anonymous poster hash: 01ec2...bd9
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #10 Skrevet 12. mai 2015 Veldig rart at dere ikke planlegger ferie sammen, eller at han i det minste sjekker med deg hva du tenker om det. Har dere totalt separat økonomi? Vel, han spurte jo om jeg ville være med.. Jeg har sagt hva jeg tenker om det, hvorfor det er uaktuelt for meg å være med. Han skjønner det ikke da,mener barnet mitt kan være til besteforeldrene den uken vi er borte. Han har ikke sagt noe om å hjelpe til meg flybillett for eksempel og jeg orker ikke spørre om det, føles så feil.. Så da dropper vi ferien begge to og drar på hytta til mine foreldre eller nå. HI Anonymous poster hash: 01ec2...bd9
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #11 Skrevet 12. mai 2015 Hvordan kan du ha så dårlig råd når du har samboer som deler utgifter med deg? Kanskje du skulle finne deg en ny samboer som ikke har tre barn, og som ønsker å bidra mer til ditt barn, høres ikke ut som om du og barnets far har så mye overskudd til det...... Anonymous poster hash: 457b8...c75 Mitt barns far er død og jeg har vært sykemeldt en tid etter en operasjon men ser ut som det retter seg snart og da vil jeg etter hvert få bedre økonomi. Vi har ikke felles økonomi. HI Anonymous poster hash: 01ec2...bd9 Ok, da beklager jeg mitt noe krasse svar Når ditt barn ikke har en egen far i live synes jeg at det er naturlig at samboeren din tar mer ansvar. Helt uhørt å ikke ta med barnet på Danmarksferie i en sånn situasjon. Anonymous poster hash: 457b8...c75
Roheryn Skrevet 12. mai 2015 #12 Skrevet 12. mai 2015 I alle dager - han inviterte med deg men vil sette igjen stesønnen? Jeg tror sannelig jeg ville sendt ham til Danmark og brukt tiden på å finne et annet sted å bo. En mann som behandler familien sin sånn er virkelig ikke verd å kaste bort tiden sin på.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #13 Skrevet 12. mai 2015 Skjønner ikke hvorfor du er sammen med denne dotten jeg da... Anonymous poster hash: ad654...a43
HvittHus Skrevet 12. mai 2015 #14 Skrevet 12. mai 2015 Wow sette igjen stesønnen hos besteforeldre for selv å dra på ferie. At han i det hele tatt tenker tanken er temmelig sjokkerende. Er dette virkelig en person du ønsker å dele resten av livet ditt med?
Mumua Skrevet 12. mai 2015 #15 Skrevet 12. mai 2015 Uff, så trist. Denne type forskjellsbehandling er vondt å høre om, ditt barn fortjener denne ferien og jeg fatter ikke hvordan han kan tenke at alle skal dra unntatt barnet. Jeg hadde nok ikke taklet å være sammen med noen som var så lite inkluderende. Får oppriktig vondt av deg og barnet ditt nå, sender dere en klem!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #16 Skrevet 12. mai 2015 Der hadde vært en deal-breaker for meg. Ikke inkludere ditt barn. Anonymous poster hash: 48e34...050
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #17 Skrevet 12. mai 2015 Dette ble bare verre. Reise fra stesønnen sin. Kan du forklare hvorfor du er med denne mannen? Jeg og mitt barn kommer som en pakke. Alle eller ingen. Ingen mann hadde fått lov å ekskludere henne på denne måten. Jeg synes du skal ta en skikkelig prat med han om dette. Få ting på bordet. Og svarer han feil så må du bevege deg videre. Tror du ikke din sønn alt merker denne avstanden? Stakkars gutt. På toppen er hans far død og denne mannen som liksom skal være en farsfigur vil ikke inkludere han i sine planer. Trist, så utrolig trist. Anonymous poster hash: db357...88d
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #18 Skrevet 12. mai 2015 Dere har delt økonomi ja. Jeg får en følelse av at den er delt 50/50 og det bør den ikke være! Betaler du halve huslånet hans kanskje? Han høres ut som en stusselig "mann"! Stå opp for sønnen din- ingen andre gjør det. Få dere eget hjem! Anonymous poster hash: 1eb9b...03b
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #19 Skrevet 12. mai 2015 Typisk, her må selvsagt mannen ta med samboer og bonusbarn. I en annen tråd her inne vil mor og barna reise på ferie for penger mormor har spart fordi barna er flinke å gå på skolen. Da er det helt greit st mor og barn reiser på ferie uten samboer og hans barn. (Hans barn gikk på skolen uten premie og ingen av barna skulle på andre ferier) Hvorfor er det så forskjell på mann og dame sine bonusbarn? Anonymous poster hash: 4db78...551
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #20 Skrevet 12. mai 2015 Min mann ville ALDRI ekskludert sin stedatter (min datter) på den måten. Er man familie, så er man familie. Alle eller ingen. Anonymous poster hash: 930cf...39a
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #21 Skrevet 12. mai 2015 Typisk, her må selvsagt mannen ta med samboer og bonusbarn. I en annen tråd her inne vil mor og barna reise på ferie for penger mormor har spart fordi barna er flinke å gå på skolen. Da er det helt greit st mor og barn reiser på ferie uten samboer og hans barn. (Hans barn gikk på skolen uten premie og ingen av barna skulle på andre ferier) Hvorfor er det så forskjell på mann og dame sine bonusbarn? Anonymous poster hash: 4db78...551 Det var litt andre forhold i den andre tråden. Foreslår du leser alt HI skriver i denne tråden. Anonymous poster hash: db357...88d
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #22 Skrevet 12. mai 2015 Typisk, her må selvsagt mannen ta med samboer og bonusbarn. I en annen tråd her inne vil mor og barna reise på ferie for penger mormor har spart fordi barna er flinke å gå på skolen. Da er det helt greit st mor og barn reiser på ferie uten samboer og hans barn. (Hans barn gikk på skolen uten premie og ingen av barna skulle på andre ferier) Hvorfor er det så forskjell på mann og dame sine bonusbarn? Anonymous poster hash: 4db78...551 Det var litt andre forhold i den andre tråden. Foreslår du leser alt HI skriver i denne tråden. Anonymous poster hash: db357...88d Hva er forskjell? Far skal på ferie med sine barn. Mor har ikke råd til fly eller bil til seg og sitt barn. Jeg ser ikke forskjell, forklar meg! Anonymous poster hash: 4db78...551
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #23 Skrevet 12. mai 2015 Vi bor sammen forresten. Barna hans er på ferie med mor hvert år, ikke noe problem det selvfølgelig men mitt barn blir jo litt misunnelig når dem forteller om alt det dem har opplevd i ferien.. HI Anonymous poster hash: 01ec2...bd9 Sånn er livet.. Hva mor gjør har ingenting med saken å gjøre. Anonymous poster hash: 664ba...f1f
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #24 Skrevet 12. mai 2015 Vi bor sammen forresten. Barna hans er på ferie med mor hvert år, ikke noe problem det selvfølgelig men mitt barn blir jo litt misunnelig når dem forteller om alt det dem har opplevd i ferien.. HI Anonymous poster hash: 01ec2...bd9 Sånn er livet.. Hva mor gjør har ingenting med saken å gjøre. Anonymous poster hash: 664ba...f1f Jeg er enig i at det ikke har noe med saken å gjøre men skjønner at barnet mitt synes det er ekstra urettferdig siden dem allerede har vært i syden en gang i år og skal reise på tur snart igjen, mens det selv ikke kan være med. HI Anonymous poster hash: 01ec2...bd9
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #25 Skrevet 12. mai 2015 Hvor lenge har dere vært sammen/samboere og hvor gammel er din datter? Anonymous poster hash: 310f9...2ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå