Gå til innhold

Trenger et par objektive "briller" :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestemmer i stor grad selv hvordan jeg reiser, men bilen er vår i lag samt at vi har unger og hus sammen.

 

Dette betyr at jeg ikke synes det passer å bare ture frem med mine behov, men at det er nødvendig å bli enig om hva som er den beste løsningen for alle.

 

Nå ble vi heldigvis enig, mye takket være dere damer her inne:) har også innsett at jeg er litt "for snill" med han, og det må endres på :)

 

Anonymous poster hash: 8a816...505

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har aldri vært alene med ungene og kaller deg stygge ting når han er sint på deg.

 

Dere har større problemer enn den bilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...