Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #26 Skrevet 12. mai 2015 Jeg bestemmer i stor grad selv hvordan jeg reiser, men bilen er vår i lag samt at vi har unger og hus sammen. Dette betyr at jeg ikke synes det passer å bare ture frem med mine behov, men at det er nødvendig å bli enig om hva som er den beste løsningen for alle. Nå ble vi heldigvis enig, mye takket være dere damer her inne:) har også innsett at jeg er litt "for snill" med han, og det må endres på Anonymous poster hash: 8a816...505
LillaGorilla♥♥ Skrevet 12. mai 2015 #27 Skrevet 12. mai 2015 Han har aldri vært alene med ungene og kaller deg stygge ting når han er sint på deg. Dere har større problemer enn den bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå