Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #26 Skrevet 11. mai 2015 Helt klart!!! (Og det heter over en kam ja 😉 ) Anonymous poster hash: 2aab3...c62
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #27 Skrevet 11. mai 2015 Haha, og jeg er hundeeier selv! Men iallefall.. Jeg er medlem i mange hundegrupper på facebook og jeg legger fort merke til hvor mange det er som kommer med helt hinsides meninger, dårlig skriveferdigheter, sosiale antenner som ikke ligner grisen, ingen/lite utdanning osv osv. Er det bare jeg som synes det? Mener ikke å skjære alle under en kam her, men det kan virke som en stor gruppe av hundeeiere er relativt "enkle". Anonymous poster hash: 20d5a...8d8 Snakker om dum. Det heter å skjære alle over én kam. Anonymous poster hash: e447d...96e
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #28 Skrevet 11. mai 2015 Haha, og jeg er hundeeier selv! Men iallefall.. Jeg er medlem i mange hundegrupper på facebook og jeg legger fort merke til hvor mange det er som kommer med helt hinsides meninger, dårlig skriveferdigheter, sosiale antenner som ikke ligner grisen, ingen/lite utdanning osv osv. Er det bare jeg som synes det? Mener ikke å skjære alle under en kam her, men det kan virke som en stor gruppe av hundeeiere er relativt "enkle". Anonymous poster hash: 20d5a...8d8 Snakker om dum. Det heter å skjære alle over én kam. Anonymous poster hash: e447d...96e I tråden er det flere som sier under en kam. Muligens har det noe med hvor en kommer fra HI Anonymous poster hash: 20d5a...8d8
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #29 Skrevet 11. mai 2015 Nei. Punktum. Men de som hater hunder liker å tro det! Anonymous poster hash: c8d09...86c
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #30 Skrevet 11. mai 2015 Nei. Punktum. Men de som hater hunder liker å tro det! Anonymous poster hash: c8d09...86c Er selv hundeeier og jeg synes at de fleste jeg har møtt på er regelrett dumme. Anonymous poster hash: 20d5a...8d8
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #32 Skrevet 11. mai 2015 Anonymous poster hash: 2aab3...c62 Anonymous poster hash: 2aab3...c62
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #33 Skrevet 11. mai 2015 Vedlegget vil liksom ikke bli med... Anonymous poster hash: 2aab3...c62
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #34 Skrevet 11. mai 2015 De smarte har selvfølgelig katt! Anonymous poster hash: e7a26...bc1
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #35 Skrevet 12. mai 2015 Er vel like stor forskjell på de som har hund, som resten av befolkningen. Og de som er veldig aktive i facebook grupper med hunden, er kanskje ikke de smarteste. Har en nabo med hund, som er helt blåst. Vi er ikke venner, men hun kan ringe midt på natta for å prate om hunden sin. Jeg har ikke hund, og ingen interesse for hennes hund. Hun er veldig aktiv på facebook, og alt er bare hund. Så klarer hun overhodet ikke å ta seg av hunden, den glefser og biter etter oss. Men så er det andre naboer med hund, som er smarte oppegående mennesker. Anonymous poster hash: 7948a...6fc
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #36 Skrevet 12. mai 2015 De har hvertfall mindre sosiale antenner enn andre, når de tror at alle bare eeeelsker sikledyret sitt og den er ikke farlig, den vil bare koooooose.... Og at peset om at barn som vokser opp med hunder blir så mye mer ansvarlige, empatiske, bla bla bla. Anonymous poster hash: c9c15...ad4
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #37 Skrevet 12. mai 2015 Haha, og jeg er hundeeier selv! Men iallefall.. Jeg er medlem i mange hundegrupper på facebook og jeg legger fort merke til hvor mange det er som kommer med helt hinsides meninger, dårlig skriveferdigheter, sosiale antenner som ikke ligner grisen, ingen/lite utdanning osv osv. Er det bare jeg som synes det? Mener ikke å skjære alle under en kam her, men det kan virke som en stor gruppe av hundeeiere er relativt "enkle". Anonymous poster hash: 20d5a...8d8 Snakker om dum. Det heter å skjære alle over én kam. Anonymous poster hash: e447d...96e I tråden er det flere som sier under en kam. Muligens har det noe med hvor en kommer fra HI Anonymous poster hash: 20d5a...8d8 Nei, det har overhodet ingeting med hvor en kommer fra. Uttrykket er å skjære alle over én kam. Det er bare det at så utrolig mange ikke vet hva som er riktig, og så snapper de bare opp det gale de hører andre si og begynner å si det samme selv. Og når vi er inne på rettskriving: ordet "generelt" står galt plassert i overskriften. Det skulle ha stått: "Er hundeeiere generelt dummere enn andre?". Anonymous poster hash: 8e465...0dd
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #38 Skrevet 12. mai 2015 Haha, og jeg er hundeeier selv! Men iallefall.. Jeg er medlem i mange hundegrupper på facebook og jeg legger fort merke til hvor mange det er som kommer med helt hinsides meninger, dårlig skriveferdigheter, sosiale antenner som ikke ligner grisen, ingen/lite utdanning osv osv. Er det bare jeg som synes det? Mener ikke å skjære alle under en kam her, men det kan virke som en stor gruppe av hundeeiere er relativt "enkle". Anonymous poster hash: 20d5a...8d8 Snakker om dum. Det heter å skjære alle over én kam. Anonymous poster hash: e447d...96e I tråden er det flere som sier under en kam. Muligens har det noe med hvor en kommer fra HI Anonymous poster hash: 20d5a...8d8 Nei, det har overhodet ingeting med hvor en kommer fra. Uttrykket er å skjære alle over én kam. Det er bare det at så utrolig mange ikke vet hva som er riktig, og så snapper de bare opp det gale de hører andre si og begynner å si det samme selv. Og når vi er inne på rettskriving: ordet "generelt" står galt plassert i overskriften. Det skulle ha stått: "Er hundeeiere generelt dummere enn andre?". Anonymous poster hash: 8e465...0dd Du har helt rett HI Anonymous poster hash: 20d5a...8d8
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #39 Skrevet 12. mai 2015 Tror ikke det gitt! Vi driver aktivt med hund. Vi har att hund i oppveksten både jeg og mannen. Bare oppegående mennesker og faktisk med IQ litt høyere enn gjennomsnitt! Aner ikke noe om utstillingsmiljøet. Det har jeg aldri vært borti og kommer heller aldri til å bli. Men det er klart at det er da alle slags folk som driver med hund. heheAnonymous poster hash: 2bde2...a2c Jeg sier ikke at alle har en IQ på høyde med en høne altså, selvfølgelig finnes det smarte folk som har hund Jeg og samboeren min er veldig aktive, hunden blir også brukt mye i terapi i praksisen vår så naturlig nok så er den med "overalt", men livet vårt handler ikke KUN om hund. Og begge er vi høyt utdannet og jeg kjenner andre innen det miljøet som har hund som ikke er dumme/enkle. Men de gangene jeg har dratt på hundekurs/utstillinger så er det som om at jeg bare har lyst til å le, det er så ufattelig mange raringer der.HI Anonymous poster hash: 20d5a...8d8 Hundefolk med vettet i behold unngår utstillingsringen. Det er jo trendene i utstillingsmiljøene som har ødelagt flere raser ved å avle fram store helseproblemer. Se bare hvordan utstillingslinjene til blant annet schæfer, labrador og cavalier har utviklet seg. Anonymous poster hash: 1c3b5...685 Vi har jakthund og MÅ på utstilling med hunden, vi må få gul, blå eller rød sløyfe, hvis ikke får vi ikke gå jaktprøve på hunden, heller ikke få han godkjent som ettersøkshund.. Så hvi vi skal bruke hunden til det, så kommer vi ikke unna ringen.. Men nå er vel ikke jakthundutstillinger som andre utstillinger! 😁 Anonymous poster hash: f9848...be0
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #40 Skrevet 12. mai 2015 I tråden er det flere som sier under en kam. Muligens har det noe med hvor en kommer fra HI Anonymous poster hash: 20d5a...8d8 Nei, det kommer an på om man bruker det riktig eller ikke. Veldig mange som bruker det helt feil, og det er utallige feilvarianter ute å gå, din er bare en av mange. Jeg kjenner mange hundefolk, og de aller fleste er høyt utdannet (3-9 år med høyere utdanning), intelligente, sosiale og svært oppegående folk. Jeg kjenner også til noen av landets beste hundekjørere - kan si det samme om dem, oppegående og intelligente personer. Vet om noen få hundeeiere som kanskje ikke er de skarpeste knivene i skuffen, men de er likevel sosiale og oppegående. Typen folk du beskriver finnes sikker, Hi, men jeg har ikke opplevd slike hundeeiere. Vil tro de er forskjellige som alle andre. Anonymous poster hash: 94cab...532
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #41 Skrevet 12. mai 2015 At det finnes mange dumme hundeeiere er bevist, gå ut en tur og se alle hundebæsjene som ligger innpakket i plast... makan til dumskap... Anonymous poster hash: 9e508...b82
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #42 Skrevet 13. mai 2015 Hvem vet, jeg er i så tilfelle lykkelig uvitende om handicapet mitt, og blir ikke en angstbiter av den grunn. En ting er i allefall sikkert, innen brukshundgrener og LP finner du nasjonens mest kunnskapsrike mennesker innen behaviorisme og nyere atferds-og læringspsykologi. Med andre ord er det ingenting i veien med læringsevnen vår. Eller selvbildet. Anonymous poster hash: 1c3b5...685 Kunnskapsrike på hund ja. De er små konger i sitt eget miljø. Utenfor er de i mine øyne idioter. Sett nok IPO folk som et eksempel. 9 av 10 er i mine øyne idioter. Men det gjelder ikke bare hund. Ta hest, transporten. Uten temaet hest har de svært lite å prate om. Anonymous poster hash: 41f2c...085 Jeg har da flere hobbyer enn hest. Jeg prater gjerne om strikking, barna, katter, sminke, politikk, faget mitt osv. Kjenner svært få som kun er opptatt av hesten sin, og jeg er svært aktiv, konkurrerer osv. Anonymous poster hash: 14295...4fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå