Gjest Hercule Poirot Skrevet 8. mai 2015 #26 Skrevet 8. mai 2015 Selvfølgelig! I dag tar vi frihet som en selvfølge, men det er faktisk ikke det. Derfor har vi all grunn til å feire, og det minste vi kan gjøre, er å heise/henge ut flagget. Her flagges alltid 1., 8. og 17. mai.
Ileus Skrevet 8. mai 2015 #27 Skrevet 8. mai 2015 Her har folk vært veldig flinke til å flagge, jeg var førstemann i nabolaget som heiste flagget. Kanskje de andre så at vi heiste vårt og kom på hvilken dag det var
☆☆☆ Skrevet 8. mai 2015 #28 Skrevet 8. mai 2015 Har ikkje flaggstang. Skal heller ikkje ha. Hadde nemlig skamma meg djupt om eg hadde glømt av ein slik dag.
husetfullt Skrevet 8. mai 2015 #29 Skrevet 8. mai 2015 Her flagget vi selvsagt. Og virker som alle rundtomkring her har gjort det. Veldig koselig å se alle flaggene i sola
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå