Gå til innhold

Har dere heist flagget idag?


Anbefalte innlegg

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Selvfølgelig! I dag tar vi frihet som en selvfølge, men det er faktisk ikke det. Derfor har vi all grunn til å feire, og det minste vi kan gjøre, er å heise/henge ut flagget. 

 

Her flagges alltid 1., 8. og 17. mai. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har folk vært veldig flinke til å flagge, jeg var førstemann i nabolaget som heiste flagget. Kanskje de andre så at vi heiste vårt og kom på hvilken dag det var :)

Skrevet

Har ikkje flaggstang. Skal heller ikkje ha. Hadde nemlig skamma meg djupt om eg hadde glømt av ein slik dag.

Skrevet

Her flagget vi selvsagt. Og virker som alle rundtomkring her har gjort det. Veldig koselig å se alle flaggene i sola :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...