Gå til innhold

Ser du ned på frisører?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forsøker virkelig å ikke se ned på noen, uansett. Noen dager holder det hardt og jeg må jobbe med egne fordommer. 

I situasjoner hvor jeg ser ned på noen så sier det mer om meg enn om vedkommende. 

Vi har alle våre begrensninger, men det gjør oss ikke mindre verdt. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser ikke ned på frisører, det har jeg ingen grunn til. Jeg ser heller ikke ned på andre med kortere utdannelse enn meg selv, i så fall måtte jeg sett ned på veldig mange. Jeg ville ikke likt å være frisør - men det er mange yrker jeg ikke kunne tenkt meg.

Jeg har inntrykk av at mange frisører er opptatt av hår/sminke/klær/utseende og det er ikke jeg.  Men de utfører en nyttig og etterspurt tjeneste.    

Anonymous poster hash: 91c5d...593
Skrevet

En god kompis av meg datet i sine yngre dager en frisør. Selv om begge var unge, og oppførte seg deretter, var hun noe av det dummeste han hadde vært borti, og dumpet henne raskt.

Like etterpå møtte han ei ny jente, og han fant ut at hun var frisør. Han tenkte ikke noe over det, jobb er jobb. Men så gikk tiden, og han fant ut at hun var..ja, mindre smart, hvertfall.

Alt de pratet om var hår, hår, hår. Er vanlig å ta jobben med hjem, men dette var HELE tiden. Han sa også at frisører, både begge disse jentene han hadde datet + kollegaene deres (ja, han møtte de flere ganger i ulike anledninger), var skikkelig fæle mennesker; bare pratet sladder og søppel om andre, diskuterte kundenes privatliv, og var skikkelig fæl rett og slett.

Så nå i voksen alder har han fremdeles disse erfaringene sterkt i minne, og tenker dessverre dette om alle frisører, selv om det er latterlig av han :P

Han selv må jo klippes av og til også, og når han drar til frisøren, har det ALLTID, uten unntak, vært prating konstant fra han kom til han dro. Selv er han en mann av få ord, og når han ikke svarer tilbake, skulle man tro at de stoppet å prate, men neida.

Ikke eier de skam eller noen sans for privatliv heller, for hun ene frisøren han hadde vært hos, hadde lagt ut alt om forholdet hennes, kjæresten hennes, og myye annet veldig privat. Han var sjokkert etter timen. Han hadde flere ganger prøvd å stoppe samtalen ved å la være å si noe tilbake, men hun fortsatte!

Anonymous poster hash: 154e8...919

Hjelpe meg.. Du høres minst like sladrete ut som "alle" disse frisørene du snakker om 😂

Anonymous poster hash: f138f...b39

Skrevet

Ser kun ned på dem som tror de på en eller annen måte er bedre enn andre!

Så du er en JEG ser ned på, HI....

Anonymous poster hash: 638ed...c15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...