Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #1 Skrevet 7. mai 2015 Er så mye prat om hva og hvem som blir sett ned på i dette landet..Så, hvordan ser DU på frisører? Tenker du at de er mindre smarte? Jeg selv synes at "alle" frisører er så pene og doller seg sånn opp, sjelden jeg ser noen fæle..Og at det er mer et yrke for "barbiedukker" som vil dolle seg, og at de har lave mål i livet..Men er jo slik frisørene må være; stylet. Ja, det er latterlig, men jeg kan ikke noe for det.. Jeg kjenner flere frisører, og ser ikke på dem som slik, men likevel har jeg den fordommen mot andre. Den ligger liksom litt ubevisst i bakhodet. Anonymous poster hash: 154e8...919
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 7. mai 2015 #2 Skrevet 7. mai 2015 Ser på dem som helt normale mennesker som synes det er kjekt å style andre. De fleste frisører jeg hat vært med er jo pene jenter som kan å fikse seg.. Men ikke barbiedukker. Selv synes jeg det er lavmål å dømme andre pga jobbvalg. Alle er forskjellige. Denne barniedukka kan være smartere enn mange av de hun klipper
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #3 Skrevet 7. mai 2015 Selvfølgelig ser jeg ikke ned på frisører! Er ikke frisør selv. Anonymous poster hash: de335...06a
ch83 Skrevet 7. mai 2015 #4 Skrevet 7. mai 2015 Ser ned på frisører ??? Jeg har faktisk vært hor frisøren idag jeg , og fått utmerket behandling , satt der i over 2t, klipp og farge... Hun var super flink, kom med gode tips underveis og gjorde en topp jobb... Dette er ekte håndverk , et yrke som krever ganske mye av deg.... Så nei, ser så absolutt ikke ned på frisører.... Jeg til info er butikkleder i en skobutikk, også et yrke jeg vet mange ser ned på ... Dem skulle fått et par uker i mine sko, og kjent på hvordan det faktisk fungerer .... Vi jobber vanvittig mye, og lange dager... Samme som frisører igrunn...
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #5 Skrevet 7. mai 2015 Nei hvorfor skal se ned på noen?? Håper ikke dette forumet gjenspeiler samfunnet generelt. Makan til teite ting man skal mene noe om altså! Snakk om å gi folk komplekser! Jeg tør jo snart ikke si til noen hva jeg jobber med. Blir nok sett ned på jeg også. Men en ting er sikkert, det er at bedriften jeg jobber i hadde ikke gått rundt uten. Samme med frisører. Vi trenger dem! Hvorfor skal vi se ned på noen i samfunnet? Anonymous poster hash: ec550...533
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #6 Skrevet 7. mai 2015 Er bare her inne på bim/dib jeg hører folk har så ufattelig mange fordommer mot all slags typer folk og yrker. Må være en spesiell rase folk som er her. Men nei, ser ikke ned på frisører, eller noe annet yrke for den saks skyld. Anonymous poster hash: 201ec...a0a
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #7 Skrevet 7. mai 2015 En god kompis av meg datet i sine yngre dager en frisør. Selv om begge var unge, og oppførte seg deretter, var hun noe av det dummeste han hadde vært borti, og dumpet henne raskt.Like etterpå møtte han ei ny jente, og han fant ut at hun var frisør. Han tenkte ikke noe over det, jobb er jobb. Men så gikk tiden, og han fant ut at hun var..ja, mindre smart, hvertfall. Alt de pratet om var hår, hår, hår. Er vanlig å ta jobben med hjem, men dette var HELE tiden. Han sa også at frisører, både begge disse jentene han hadde datet + kollegaene deres (ja, han møtte de flere ganger i ulike anledninger), var skikkelig fæle mennesker; bare pratet sladder og søppel om andre, diskuterte kundenes privatliv, og var skikkelig fæl rett og slett. Så nå i voksen alder har han fremdeles disse erfaringene sterkt i minne, og tenker dessverre dette om alle frisører, selv om det er latterlig av han Han selv må jo klippes av og til også, og når han drar til frisøren, har det ALLTID, uten unntak, vært prating konstant fra han kom til han dro. Selv er han en mann av få ord, og når han ikke svarer tilbake, skulle man tro at de stoppet å prate, men neida. Ikke eier de skam eller noen sans for privatliv heller, for hun ene frisøren han hadde vært hos, hadde lagt ut alt om forholdet hennes, kjæresten hennes, og myye annet veldig privat. Han var sjokkert etter timen. Han hadde flere ganger prøvd å stoppe samtalen ved å la være å si noe tilbake, men hun fortsatte! Anonymous poster hash: 154e8...919
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #8 Skrevet 7. mai 2015 HIAnonym her oppe sier at vi trenger frisører; Nei, vi gjør faktisk ikke det! Vi trenger hjelpepleiere, lærere, sykepleiere, søppeltømmere, butikkansatte, etc. Vi TRENGER ikke frisører, det er et luksusgode Anonymous poster hash: 154e8...919
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #9 Skrevet 7. mai 2015 Tenker ikke noe annet enn at jeg syns de har en skikkelig kjedelig og monoton jobb og at jeg er glad det ikke er meg. Arbeidet er rimelig hjernedødt men menneskene trenger ikke å være det av den grunn. Men ikke en jobb for meg! Anonymous poster hash: 25306...241
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #10 Skrevet 7. mai 2015 Jo vi trenger dem. For hvis du leser her inne så ser du at folk ser ned på de som klipper ungene sine selv også! Anonymous poster hash: ec550...533
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #11 Skrevet 8. mai 2015 Men kjære meg! Ser ned på frisører? Er dere 12 år eller? Ikke rart det er mye mobbing blant barn når foreldre sitter slik! Blir rett og slett paff! Dere skal vite at det er faktisk ikke mulig og være en frisør med svenn om man er stokk dom. For å stå på fagprøven og igjennom utdanningen må man kunne regne ut lønn, forbruk, times betaling osv, man må kunne mye om kjemi, anatomi, tegning, vinkling og grader, fargelære og sterk både fysisk og psykisk. Det er faktisk en 4 års lang utdanning til dette yrket. Dere skal være glad noen frisører gidder å få dere avskyelige damer pene på håret. blir skikkelig provosert når noen av dere sprer slik kvalme! Æsj Anonymous poster hash: 2801c...3a3
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #12 Skrevet 8. mai 2015 Ser på ingen måte ned på frisører. Ser igrunnen ikke ned på noen. Undres over folk som ser ned på andre, men ser ikke ned på dem heller. Forstår dem bare ikke... Anonymous poster hash: cc15d...1b2
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #13 Skrevet 8. mai 2015 Har aldri sett ned på noen pga yrket de har! Er det virkelig noen som gjør det? Ei heller sett opp til noen Anonymous poster hash: ff31f...c12
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #14 Skrevet 8. mai 2015 Jeg ser ikke ned på noen yrkesgrupper.Synes det er tommeln opp for hver person som jobber i dette landet jeg! Anonymous poster hash: 93a19...450
Villbringebringebær Skrevet 8. mai 2015 #15 Skrevet 8. mai 2015 Elsker frisører! Ser slett ikke ned på de! Jeg klarer ikke fikse håret mitt selv så sjeleglad for frisører som alltid gjør meg Fin og flott! Har respekt for frisører som jobber med alle hår med glass og lus og det som værre er! Ser dog ikke ned på noen yrkesgrupper.
Gjest Moonstruck Skrevet 8. mai 2015 #16 Skrevet 8. mai 2015 Ser opp til frisører. Jeg sitter i stolen og de står.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #17 Skrevet 8. mai 2015 Tenker ikke noe annet enn at jeg syns de har en skikkelig kjedelig og monoton jobb og at jeg er glad det ikke er meg. Arbeidet er rimelig hjernedødt men menneskene trenger ikke å være det av den grunn. Men ikke en jobb for meg! Anonymous poster hash: 25306...241 Hjernedødt? Det er da et kreativt yrke hvor de skaper forskjellige frisyrer hver dag. Det er et håndverk og det er skikkelig tungt. Så mange rare folk det finnes!!! Anonymous poster hash: 18b12...62a
Gustav Klitt Skrevet 8. mai 2015 #18 Skrevet 8. mai 2015 Ser ikke ned på dem. Men, vitenskapelig faktum: 9 av 10 frisører snakker for mye, de bruker FOR LANG TID, og de har generelt litt tungt for det. Nå har jeg funnet en dame som klipper fort og holder kjeft, jeg kommer til å pendle til Grorud om jeg så emigrerer til Tikopia.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #19 Skrevet 8. mai 2015 Nei. Ser bare med på folk som bevisst velger å snylte på staten. Og litt på kvinner som velger å gå hjemme hele livet og bli forsørget av mannen. Anonymous poster hash: a95cd...631
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #20 Skrevet 8. mai 2015 Sikkert mange som ser ned på meg. Jeg jobber som vanlig butikkmedarbeider i skobutikk. Men jeg trives jeg:) Hjelper forskjellige mennesker hver dag, og småtroll som er superstolte av nye blinkesko f.eks Har det mye moro på jobb, så om noen ser ned på meg så kjente jeg at det ikke var noe som brydde meg nevneverdig! Anonymous poster hash: 9f70e...f32
Gjest Gul stjerne Skrevet 8. mai 2015 #21 Skrevet 8. mai 2015 Jeg har dyp respekt for frisøren min, som er en mester i å gjøre meg smashing på håret.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #22 Skrevet 8. mai 2015 Har aldri skjønt det intense behovet for å se ned på andre mennesker. Når det er sagt, så synes jeg det virker litt kjedelig å jobbe som frisør men godt at folk har ulik smak. Anonymous poster hash: 231cc...b39
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #23 Skrevet 8. mai 2015 Ser ikke ned på folk kun basert på yrket deres, så fremt de ikke er menneskehandlere osv. Vi trenger frisører. Anonymous poster hash: 5607a...cdf
Tired mama Skrevet 8. mai 2015 #24 Skrevet 8. mai 2015 Hæ? Nei, absolutt ikke! To av mine nærmeste venninner er frisører, og de er begge smarte, snille, fantastiske og herlige jenter. ❤️ Ser ikke ned på noen, uansett hva de jobber med/ikke jobber med.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #25 Skrevet 8. mai 2015 HI Anonym her oppe sier at vi trenger frisører; Nei, vi gjør faktisk ikke det! Vi trenger hjelpepleiere, lærere, sykepleiere, søppeltømmere, butikkansatte, etc. Vi TRENGER ikke frisører, det er et luksusgode Anonymous poster hash: 154e8...919 Men det er en viktig Luksusgode for mange, tenk på eldre f.eks. Nei man trenger de ikke når det kommer til livsviktige ting, men det er et marked for frisører her i landet. Synes det er tåpelig å se ned på andre pga yrke. Anonymous poster hash: 5607a...cdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå