Sint naken biltyv Skrevet 8. mai 2015 #51 Skrevet 8. mai 2015 Har prøvd det meste utenom heroin. Dette er endel år siden nå men er i ettertid 'glad' jeg eksperimenterte og ikke dro den lenger. I tillegg kjenner jeg lusa på gangen om noen i min krets skulle drive med noe. Tar med meg disse erfaringene, og tenker samtidig at jeg forstår godt de som blir avhengige, spes de som kanskje ikke har det så bra.. Er desverre en fin mulighet å forsvinne litt fra virkeligheten Kokain var helt klart min "favoritt". Veldig avhengighetsskapende det der, men Gud så digg Anonymous poster hash: 12f40...8ad Wow..Jeg kan skrive ordrett det du skriver,så jeg henger meg bare på her Anonymous poster hash: cb61d...c9b Hva får dere til å tro at dere ville sett lusa på ganga? Dere tar sååååå feilEr du fortsatt rusa eller? Klart men kjenner igjen "symptomene" på de stoffene man selv har misbrukt. Anonymous poster hash: 12f40...8ad Da tror dere det. Dere burde slutte å tro det. Da blir skuffelsene og sorgen lettere når dere plutselig finner ut at barna deres/noen dere kjenner har rusa seg lenge bak ryggen deres. Snakk om å være naive.... Snakk om å være sta og kunne erte på seg gråstein. Tror du virkelig at ikke jeg klarer å se at det begynner å gå nedenom pg hjem for en nær som ruser seg?? Ikke kom her å tro du vet såååååå mye siden du er tidligere rusmisbruker. Jeg har vært i miljøet såpass til å se når nok er nok. Anonymous poster hash: 12f40...8ad Tror kanskje ikke du helt skjønner hvor mange tilsynelatende oppegående mennesker som ruser seg i det skjulte
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #52 Skrevet 8. mai 2015 Sniffet som barn(!) En gang bare, knapt nok til å føle meg rusa i ett minutt. Men jeg har ikke skjønt før i voksen alder at det er det samme som å ruse seg/bruke narkotika. Jeg er ikke slik i det hele tatt, var alltid veldig forsiktig. Aldri mer. Enn å være så korttenkt. Det var ikke et bevisst valg en gang, skjønte bare det var noe vi ikke skulle si til noen og at det ikke var sunt. Anonymous poster hash: 1ca78...a15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå