¤Hippie¤ Skrevet 8. mai 2015 #26 Skrevet 8. mai 2015 Har prøvd det meste utenom heroin. Dette er endel år siden nå men er i ettertid 'glad' jeg eksperimenterte og ikke dro den lenger. I tillegg kjenner jeg lusa på gangen om noen i min krets skulle drive med noe. Tar med meg disse erfaringene, og tenker samtidig at jeg forstår godt de som blir avhengige, spes de som kanskje ikke har det så bra.. Er desverre en fin mulighet å forsvinne litt fra virkeligheten Kokain var helt klart min "favoritt". Veldig avhengighetsskapende det der, men Gud så digg Anonymous poster hash: 12f40...8ad Wow..Jeg kan skrive ordrett det du skriver,så jeg henger meg bare på her Anonymous poster hash: cb61d...c9b Hva får dere til å tro at dere ville sett lusa på ganga? Dere tar sååååå feil Hvorfor dette behovet for å fortelle at de tar feil? Fordi det i en del tilfeller er lett å skjule.
Sint naken biltyv Skrevet 8. mai 2015 #27 Skrevet 8. mai 2015 Har prøvd det meste utenom heroin. Dette er endel år siden nå men er i ettertid 'glad' jeg eksperimenterte og ikke dro den lenger. I tillegg kjenner jeg lusa på gangen om noen i min krets skulle drive med noe. Tar med meg disse erfaringene, og tenker samtidig at jeg forstår godt de som blir avhengige, spes de som kanskje ikke har det så bra.. Er desverre en fin mulighet å forsvinne litt fra virkeligheten Kokain var helt klart min "favoritt". Veldig avhengighetsskapende det der, men Gud så digg Anonymous poster hash: 12f40...8ad Wow..Jeg kan skrive ordrett det du skriver,så jeg henger meg bare på her Anonymous poster hash: cb61d...c9b Hva får dere til å tro at dere ville sett lusa på ganga? Dere tar sååååå feilEr du fortsatt rusa eller? Klart men kjenner igjen "symptomene" på de stoffene man selv har misbrukt. Anonymous poster hash: 12f40...8ad Da tror dere det. Dere burde slutte å tro det. Da blir skuffelsene og sorgen lettere når dere plutselig finner ut at barna deres/noen dere kjenner har rusa seg lenge bak ryggen deres. Snakk om å være naive....
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #29 Skrevet 8. mai 2015 Ja, har prøvd det meste. Kokain var favoritten. Var i et veldig lukket miljø hvor de fleste ruset seg. Familie og venner vet ingenting om mitt tidligere rusmisbruk. Gjorde det bra på studiene, og fremsto som ressurssterk utad. Jobber i dag med ungdom og rusmisbruk og bruker tidligere erfaringer til å kunne gjøre en forskjell. Jeg vet hvordan de har det. Anonymous poster hash: cc3bc...a97
Jezebel Skrevet 8. mai 2015 #30 Skrevet 8. mai 2015 Så nå at du ikke var den som svarte. Men uansett . U Get the picture 😝 Anonymous poster hash: d666e...5d3 Hvem er det nå som er "sen"?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #31 Skrevet 8. mai 2015 Nei, aldri! I denne kroppen her har det kun vært nikotin og alkohol Anonymous poster hash: fff67...b5e
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #32 Skrevet 8. mai 2015 Spørsmålet provoserer meg veldig. Som om hasj ikke er narkotika?? Ser også mange som svarer at de har prøvd alt utenom heroin-som om det er det verste man kan ta. Dere vet kanskje ikke at heroin er det minst farlige rent fysisk? Mest vanedannende, men ikke i nærheten av så skadelig som all den andre driten som er så populært om dagen. Man kan leve et helt liv som heroinist, så lenge man ikke tar overdose. Ikke blir du syk på sinnet heller sånn som man gjør med de fleste andre stoffet-spesielt hasj! Anonymous poster hash: 7788e...93e
Sint naken biltyv Skrevet 8. mai 2015 #33 Skrevet 8. mai 2015 (endret) Spørsmålet provoserer meg veldig. Som om hasj ikke er narkotika?? Ser også mange som svarer at de har prøvd alt utenom heroin-som om det er det verste man kan ta. Dere vet kanskje ikke at heroin er det minst farlige rent fysisk? Mest vanedannende, men ikke i nærheten av så skadelig som all den andre driten som er så populært om dagen. Man kan leve et helt liv som heroinist, så lenge man ikke tar overdose. Ikke blir du syk på sinnet heller sånn som man gjør med de fleste andre stoffet-spesielt hasj! Anonymous poster hash: 7788e...93e Man blir ikke syk på sinnet av heroin?😂😂 Og fysisk ikke så farlig, heroin dreper flest mennesker på verdensbasis av all narkotika! Endret 8. mai 2015 av Sint naken biltyv
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #34 Skrevet 8. mai 2015 Nei, heldigvis ikke... Jeg blir lett "hekta" på ting (sukker, spill etc), så jeg er redd det samme hadde skjedd om jeg prøvde narkotika. Jeg hadde en onkel som var narkoman. Han døde da jeg gikk i 5. klasse, i en alder av 23 år. Hans liv og død har i stor grad preget min familie (foreldre og besteforeldre). Anonymous poster hash: 9b829...597
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #35 Skrevet 8. mai 2015 Spørsmålet provoserer meg veldig. Som om hasj ikke er narkotika?? Ser også mange som svarer at de har prøvd alt utenom heroin-som om det er det verste man kan ta. Dere vet kanskje ikke at heroin er det minst farlige rent fysisk? Mest vanedannende, men ikke i nærheten av så skadelig som all den andre driten som er så populært om dagen. Man kan leve et helt liv som heroinist, så lenge man ikke tar overdose. Ikke blir du syk på sinnet heller sånn som man gjør med de fleste andre stoffet-spesielt hasj! Anonymous poster hash: 7788e...93e Dette er sikkert veldig politisk ukorrekt å si, men hasj/mariuhana (hvordan staves det?) er faktisk ikke så farlig synes jeg og definitivt ikke i samme klasse som heroin. Det er legalisert mange steder etterhvert og det viser seg at skadene det påfører bruker og omgivelsene er mye mindre enn feks alkohol. Personlig har jeg røkt hasj noen ganger og det gjør ingenting for meg, blit kvalm og føler rett og slett ubehag. Frister ikke til gjentakelse mao. Anonymous poster hash: 643d1...2a7
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #36 Skrevet 8. mai 2015 Har prøvd det meste utenom heroin. Dette er endel år siden nå men er i ettertid 'glad' jeg eksperimenterte og ikke dro den lenger. I tillegg kjenner jeg lusa på gangen om noen i min krets skulle drive med noe. Tar med meg disse erfaringene, og tenker samtidig at jeg forstår godt de som blir avhengige, spes de som kanskje ikke har det så bra.. Er desverre en fin mulighet å forsvinne litt fra virkeligheten Kokain var helt klart min "favoritt". Veldig avhengighetsskapende det der, men Gud så digg Anonymous poster hash: 12f40...8ad Wow..Jeg kan skrive ordrett det du skriver,så jeg henger meg bare på her Anonymous poster hash: cb61d...c9b Jeg også. Eller egentlig var amfetamin min favoritt, men helt klart med på noen runder med kola. Anonymous poster hash: 95b71...12c
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #38 Skrevet 8. mai 2015 Har prøvd det meste utenom heroin. Dette er endel år siden nå men er i ettertid 'glad' jeg eksperimenterte og ikke dro den lenger. I tillegg kjenner jeg lusa på gangen om noen i min krets skulle drive med noe. Tar med meg disse erfaringene, og tenker samtidig at jeg forstår godt de som blir avhengige, spes de som kanskje ikke har det så bra.. Er desverre en fin mulighet å forsvinne litt fra virkeligheten Kokain var helt klart min "favoritt". Veldig avhengighetsskapende det der, men Gud så digg Anonymous poster hash: 12f40...8ad Wow..Jeg kan skrive ordrett det du skriver,så jeg henger meg bare på her Anonymous poster hash: cb61d...c9b Hva får dere til å tro at dere ville sett lusa på ganga? Dere tar sååååå feilEr du fortsatt rusa eller? Klart men kjenner igjen "symptomene" på de stoffene man selv har misbrukt. Anonymous poster hash: 12f40...8ad Da tror dere det. Dere burde slutte å tro det. Da blir skuffelsene og sorgen lettere når dere plutselig finner ut at barna deres/noen dere kjenner har rusa seg lenge bak ryggen deres. Snakk om å være naive.... Oj, må si du sitter på fasiten Du aner jo ingenting. Anonymous poster hash: cb61d...c9b
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #39 Skrevet 8. mai 2015 Ja, og jeg angrer ikke heller. Vil ikke leve et helt liv uten å vite hvordan det virker. Og ja, jeg kan lett se når noen er påvirka av "partydop", for eksempel på fest. Men dette er jo slikt som hører fortiden til. Ville aldri tenkt tanken i dag. Anonymous poster hash: a9ba2...474
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #40 Skrevet 8. mai 2015 Spørsmålet provoserer meg veldig. Som om hasj ikke er narkotika?? Ser også mange som svarer at de har prøvd alt utenom heroin-som om det er det verste man kan ta. Dere vet kanskje ikke at heroin er det minst farlige rent fysisk? Mest vanedannende, men ikke i nærheten av så skadelig som all den andre driten som er så populært om dagen. Man kan leve et helt liv som heroinist, så lenge man ikke tar overdose. Ikke blir du syk på sinnet heller sånn som man gjør med de fleste andre stoffet-spesielt hasj! Anonymous poster hash: 7788e...93e Man blir ikke syk på sinnet av heroin?😂😂 Og fysisk ikke så farlig, heroin dreper flest mennesker på verdensbasis av all narkotika!Kanskje du skal lese det jeg skrev en gang til? Du fikk det tydeligvis ikke med deg Anonymous poster hash: 7788e...93e
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #41 Skrevet 8. mai 2015 Spørsmålet provoserer meg veldig. Som om hasj ikke er narkotika?? Ser også mange som svarer at de har prøvd alt utenom heroin-som om det er det verste man kan ta. Dere vet kanskje ikke at heroin er det minst farlige rent fysisk? Mest vanedannende, men ikke i nærheten av så skadelig som all den andre driten som er så populært om dagen. Man kan leve et helt liv som heroinist, så lenge man ikke tar overdose. Ikke blir du syk på sinnet heller sånn som man gjør med de fleste andre stoffet-spesielt hasj! Anonymous poster hash: 7788e...93e Dette er sikkert veldig politisk ukorrekt å si, men hasj/mariuhana (hvordan staves det?) er faktisk ikke så farlig synes jeg og definitivt ikke i samme klasse som heroin. Det er legalisert mange steder etterhvert og det viser seg at skadene det påfører bruker og omgivelsene er mye mindre enn feks alkohol. Personlig har jeg røkt hasj noen ganger og det gjør ingenting for meg, blit kvalm og føler rett og slett ubehag. Frister ikke til gjentakelse mao. Anonymous poster hash: 643d1...2a7 Du synes ikke det er farlig fordi du er uvitende. Besøk en institusjon med ungdom med psykoseproblematikk. Du vil raskt forstå at det faktisk er ganske så farlig. Det var ganske farlig for han som ble drept på Bislett også i det såkalte halloweendrapet. Drapsmannen var ivrig hasjrøyker og drepte i rus pga paranoia. Det finnes mange sånne historier, så jo det er veldig farlig Anonymous poster hash: 7788e...93e
Sint naken biltyv Skrevet 8. mai 2015 #42 Skrevet 8. mai 2015 Spørsmålet provoserer meg veldig. Som om hasj ikke er narkotika?? Ser også mange som svarer at de har prøvd alt utenom heroin-som om det er det verste man kan ta. Dere vet kanskje ikke at heroin er det minst farlige rent fysisk? Mest vanedannende, men ikke i nærheten av så skadelig som all den andre driten som er så populært om dagen. Man kan leve et helt liv som heroinist, så lenge man ikke tar overdose. Ikke blir du syk på sinnet heller sånn som man gjør med de fleste andre stoffet-spesielt hasj! Anonymous poster hash: 7788e...93e Man blir ikke syk på sinnet av heroin?😂😂 Og fysisk ikke så farlig, heroin dreper flest mennesker på verdensbasis av all narkotika!Kanskje du skal lese det jeg skrev en gang til? Du fikk det tydeligvis ikke med deg Anonymous poster hash: 7788e...93e Jo jeg fikk det med meg og det er det dummeste jeg har hørt på lenge
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #43 Skrevet 8. mai 2015 Spørsmålet provoserer meg veldig. Som om hasj ikke er narkotika?? Ser også mange som svarer at de har prøvd alt utenom heroin-som om det er det verste man kan ta. Dere vet kanskje ikke at heroin er det minst farlige rent fysisk? Mest vanedannende, men ikke i nærheten av så skadelig som all den andre driten som er så populært om dagen. Man kan leve et helt liv som heroinist, så lenge man ikke tar overdose. Ikke blir du syk på sinnet heller sånn som man gjør med de fleste andre stoffet-spesielt hasj! Anonymous poster hash: 7788e...93e Man blir ikke syk på sinnet av heroin?😂😂 Og fysisk ikke så farlig, heroin dreper flest mennesker på verdensbasis av all narkotika!Kanskje du skal lese det jeg skrev en gang til? Du fikk det tydeligvis ikke med deg Anonymous poster hash: 7788e...93e Jo jeg fikk det med meg og det er det dummeste jeg har hørt på lengeDeg om det Anonymous poster hash: 7788e...93e
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #44 Skrevet 8. mai 2015 Spørsmålet provoserer meg veldig. Som om hasj ikke er narkotika?? Ser også mange som svarer at de har prøvd alt utenom heroin-som om det er det verste man kan ta. Dere vet kanskje ikke at heroin er det minst farlige rent fysisk? Mest vanedannende, men ikke i nærheten av så skadelig som all den andre driten som er så populært om dagen. Man kan leve et helt liv som heroinist, så lenge man ikke tar overdose. Ikke blir du syk på sinnet heller sånn som man gjør med de fleste andre stoffet-spesielt hasj! Anonymous poster hash: 7788e...93e Dette er sikkert veldig politisk ukorrekt å si, men hasj/mariuhana (hvordan staves det?) er faktisk ikke så farlig synes jeg og definitivt ikke i samme klasse som heroin. Det er legalisert mange steder etterhvert og det viser seg at skadene det påfører bruker og omgivelsene er mye mindre enn feks alkohol. Personlig har jeg røkt hasj noen ganger og det gjør ingenting for meg, blit kvalm og føler rett og slett ubehag. Frister ikke til gjentakelse mao. Anonymous poster hash: 643d1...2a7 Du "syns" nok ikke det er så farlig, men hasj påvirker hjernen mer enn det heroin gjør. Den er ikke like avhengighetsskapende, men gir lettere psykiske symptomer og skader. Anonym 93e har helt rett. Heroin dreper flest, men det er doserelatert og kommer an på hvor "rent" produktet er. Det skader derimot ikke folk på lik linje med andre stoffer. Anonymous poster hash: 1db8c...644
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #45 Skrevet 8. mai 2015 Spørsmålet provoserer meg veldig. Som om hasj ikke er narkotika?? Ser også mange som svarer at de har prøvd alt utenom heroin-som om det er det verste man kan ta. Dere vet kanskje ikke at heroin er det minst farlige rent fysisk? Mest vanedannende, men ikke i nærheten av så skadelig som all den andre driten som er så populært om dagen. Man kan leve et helt liv som heroinist, så lenge man ikke tar overdose. Ikke blir du syk på sinnet heller sånn som man gjør med de fleste andre stoffet-spesielt hasj! Anonymous poster hash: 7788e...93e Dette er sikkert veldig politisk ukorrekt å si, men hasj/mariuhana (hvordan staves det?) er faktisk ikke så farlig synes jeg og definitivt ikke i samme klasse som heroin. Det er legalisert mange steder etterhvert og det viser seg at skadene det påfører bruker og omgivelsene er mye mindre enn feks alkohol. Personlig har jeg røkt hasj noen ganger og det gjør ingenting for meg, blit kvalm og føler rett og slett ubehag. Frister ikke til gjentakelse mao. Anonymous poster hash: 643d1...2a7 Du "syns" nok ikke det er så farlig, men hasj påvirker hjernen mer enn det heroin gjør. Den er ikke like avhengighetsskapende, men gir lettere psykiske symptomer og skader. Anonym 93e har helt rett. Heroin dreper flest, men det er doserelatert og kommer an på hvor "rent" produktet er. Det skader derimot ikke folk på lik linje med andre stoffer. Anonymous poster hash: 1db8c...644 Takk! Anonymous poster hash: 7788e...93e
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #46 Skrevet 8. mai 2015 Spørsmålet provoserer meg veldig. Som om hasj ikke er narkotika?? Ser også mange som svarer at de har prøvd alt utenom heroin-som om det er det verste man kan ta. Dere vet kanskje ikke at heroin er det minst farlige rent fysisk? Mest vanedannende, men ikke i nærheten av så skadelig som all den andre driten som er så populært om dagen. Man kan leve et helt liv som heroinist, så lenge man ikke tar overdose. Ikke blir du syk på sinnet heller sånn som man gjør med de fleste andre stoffet-spesielt hasj! Anonymous poster hash: 7788e...93e Dette er sikkert veldig politisk ukorrekt å si, men hasj/mariuhana (hvordan staves det?) er faktisk ikke så farlig synes jeg og definitivt ikke i samme klasse som heroin. Det er legalisert mange steder etterhvert og det viser seg at skadene det påfører bruker og omgivelsene er mye mindre enn feks alkohol. Personlig har jeg røkt hasj noen ganger og det gjør ingenting for meg, blit kvalm og føler rett og slett ubehag. Frister ikke til gjentakelse mao. Anonymous poster hash: 643d1...2a7 Du "syns" nok ikke det er så farlig, men hasj påvirker hjernen mer enn det heroin gjør. Den er ikke like avhengighetsskapende, men gir lettere psykiske symptomer og skader. Anonym 93e har helt rett. Heroin dreper flest, men det er doserelatert og kommer an på hvor "rent" produktet er. Det skader derimot ikke folk på lik linje med andre stoffer. Anonymous poster hash: 1db8c...644 Takk! Anonymous poster hash: 7788e...93e Bare hyggelig! Merkelig at folk kommer her og mener så mye om ting de åpenbart ikke vet så mye om. Heroin er djevelen selv, men i en helt annen form enn syntetiske stoffer og ja, selv den så "snille og uskyldige" hasjen. Jeg jobber med dette og har sett ungdommer som er skadet for livet av hasj. Anonymous poster hash: 1db8c...644
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #47 Skrevet 8. mai 2015 Jeg har prøvd Kokain sopp Syre men det var ikke Lsd syregreiene jeg tok var desidert det beste og morsomste. kokain ikke så gøy og sopp var gøy når det funket. Nå som jeg har fått barn er jeg ferdig med alt tull men er morsomt å ha prøvd. Anonymous poster hash: 41b0c...0e9
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #48 Skrevet 8. mai 2015 Spørsmålet provoserer meg veldig. Som om hasj ikke er narkotika?? Ser også mange som svarer at de har prøvd alt utenom heroin-som om det er det verste man kan ta. Dere vet kanskje ikke at heroin er det minst farlige rent fysisk? Mest vanedannende, men ikke i nærheten av så skadelig som all den andre driten som er så populært om dagen. Man kan leve et helt liv som heroinist, så lenge man ikke tar overdose. Ikke blir du syk på sinnet heller sånn som man gjør med de fleste andre stoffet-spesielt hasj! Anonymous poster hash: 7788e...93e Dette er sikkert veldig politisk ukorrekt å si, men hasj/mariuhana (hvordan staves det?) er faktisk ikke så farlig synes jeg og definitivt ikke i samme klasse som heroin. Det er legalisert mange steder etterhvert og det viser seg at skadene det påfører bruker og omgivelsene er mye mindre enn feks alkohol. Personlig har jeg røkt hasj noen ganger og det gjør ingenting for meg, blit kvalm og føler rett og slett ubehag. Frister ikke til gjentakelse mao. Anonymous poster hash: 643d1...2a7 Du "syns" nok ikke det er så farlig, men hasj påvirker hjernen mer enn det heroin gjør. Den er ikke like avhengighetsskapende, men gir lettere psykiske symptomer og skader.Anonym 93e har helt rett. Heroin dreper flest, men det er doserelatert og kommer an på hvor "rent" produktet er. Det skader derimot ikke folk på lik linje med andre stoffer. Anonymous poster hash: 1db8c...644 Takk! Anonymous poster hash: 7788e...93e Bare hyggelig! Merkelig at folk kommer her og mener så mye om ting de åpenbart ikke vet så mye om. Heroin er djevelen selv, men i en helt annen form enn syntetiske stoffer og ja, selv den så "snille og uskyldige" hasjen. Jeg jobber med dette og har sett ungdommer som er skadet for livet av hasj. Anonymous poster hash: 1db8c...644 Samme her.. Eller jeg jobbet med det tidligere. Veldig mye trist på grunn av eksperimentering med hasj spesielt Anonymous poster hash: 7788e...93e
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #49 Skrevet 8. mai 2015 Prøvd amfetamin, kokain og ecstasy i tillegg til hasj. Kunne brukt kokain hver helg hadde det ikke vært for at det er så jævla usunt. Anonymous poster hash: b34b4...918
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #50 Skrevet 8. mai 2015 Har prøvd det meste utenom heroin. Dette er endel år siden nå men er i ettertid 'glad' jeg eksperimenterte og ikke dro den lenger. I tillegg kjenner jeg lusa på gangen om noen i min krets skulle drive med noe. Tar med meg disse erfaringene, og tenker samtidig at jeg forstår godt de som blir avhengige, spes de som kanskje ikke har det så bra.. Er desverre en fin mulighet å forsvinne litt fra virkeligheten Kokain var helt klart min "favoritt". Veldig avhengighetsskapende det der, men Gud så digg Anonymous poster hash: 12f40...8ad Wow..Jeg kan skrive ordrett det du skriver,så jeg henger meg bare på her Anonymous poster hash: cb61d...c9b Hva får dere til å tro at dere ville sett lusa på ganga? Dere tar sååååå feilEr du fortsatt rusa eller? Klart men kjenner igjen "symptomene" på de stoffene man selv har misbrukt. Anonymous poster hash: 12f40...8ad Da tror dere det. Dere burde slutte å tro det. Da blir skuffelsene og sorgen lettere når dere plutselig finner ut at barna deres/noen dere kjenner har rusa seg lenge bak ryggen deres. Snakk om å være naive.... Snakk om å være sta og kunne erte på seg gråstein. Tror du virkelig at ikke jeg klarer å se at det begynner å gå nedenom pg hjem for en nær som ruser seg?? Ikke kom her å tro du vet såååååå mye siden du er tidligere rusmisbruker. Jeg har vært i miljøet såpass til å se når nok er nok. Anonymous poster hash: 12f40...8ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå