Gjest Skrevet 7. mai 2015 #26 Skrevet 7. mai 2015 Heier på deg, HI! Kreft er noe jævelskap. Takk Det er noe forbanna herk som ikke skulle ha funnets. Skjønner ikke hva det er godt for i det hele tatt! Ingen skal burde oppleve dette!
skinnfilla Skrevet 7. mai 2015 #27 Skrevet 7. mai 2015 Å,nei! For et slag i trynet ! Men så bra at du blir frisk igjen da , Ønsker deg lykke til og god bedring . Kreft er noe forbanna herk og faenskap !
Gjest Skrevet 7. mai 2015 #28 Skrevet 7. mai 2015 Takk for det Dette går nok bra og regner med litt arr i ansiktet. Men bedre det enn 7 fot under :/ Kjenner dessverre flere som har kreft og som har bukket under for denne pesten. Men nå har ikke jeg det verste da, og bør vel ikke syte
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #29 Skrevet 7. mai 2015 For en vilje og positivitet!! :-) godt å se. Dette går bra. Stå på :-) Anonymous poster hash: 3f61d...5c8
Kaviar88 Skrevet 7. mai 2015 #31 Skrevet 7. mai 2015 Uff for en grusom beskjed å få. Føler med deg, og håper behandlingen går fint. De er så flinke på sykehusene i dag så du er i gode hender.
Gjest Skrevet 7. mai 2015 #33 Skrevet 7. mai 2015 Takk igjen jenter :blomst: . Hva skulle jeg ha gjort uten dere noen ganger? Er ikke så snakkesalig av meg her i heimen og kjekt å uløpt litt frustrasjon her inne.
Gjest Kira Skrevet 7. mai 2015 #34 Skrevet 7. mai 2015 Pappa hadde dette på et lite område i ansiktet for endel år siden. Alt ble fjernet, arret synes nesten ikke lenger og han har ikke hatt noen plager i etterkant. Skjønner godt at det er skremmende når legen nevner ordet kreft, men dette går nok bra skal du se. God bedring!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. mai 2015 #35 Skrevet 7. mai 2015 Huff, ekkel beskjed å få! Min far har/hadde denne typen, også han i ansiktet- med et sår som ikke ville gro. Han har nå fjernet en større dek på kinnet, og er frisk som en fisk. Det kan dukke opp igjen, men det sprer seg ikke slik annen kreft gjør, så det eneste han må gjøre er å følge opp og fjerne dersom det dukker opp igjen. Håper du kan finne litt ro i denne og de andre "gladhistoriene" her. Klem til deg <3
Gjest Skrevet 7. mai 2015 #37 Skrevet 7. mai 2015 Takk jenter😁i morgen er nok alt som vanlig igjen. Fredags shopping, lunsj og litt vin. Og ikke minst den obligatoriske tacon i heimen.
Iiiiik Skrevet 7. mai 2015 #38 Skrevet 7. mai 2015 Det er så ekkelt med ordet kreft, man ser for seg et skrekkelig scenario. Da er det fint at prognosen er bra og at du følges opp på en forsvarlig måte. Jeg har to i familien som har hatt samme type hudkreft og de har vært helt friske etter sine operasjoner. Stor klem til deg!
Mamma-til-3-jenter Skrevet 7. mai 2015 #39 Skrevet 7. mai 2015 Uff..... Lykke til!! Håper du får behandling fort! :-)
sug lut Skrevet 7. mai 2015 #40 Skrevet 7. mai 2015 Huff, en fæl beskjed. Og en fæl ventetid. Krysser fingrene for at det går bra og at det går fort, ikkke minst. Dessuten - det er min erfaring at å bli sint når noe slikt rammer er en bra ting. Det er mye energi i sinne.
Gjest Skrevet 7. mai 2015 #41 Skrevet 7. mai 2015 Er ikke den typen som sutrer denne jenta. Finne frem boksesekken vel og gå litt bananas i løpet av helgen 😬Og en løpetur renser opp i sjelen😊
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #42 Skrevet 7. mai 2015 Husk å ta litt tid for deg selv nå og ikke bare være opptatt av at alle rundt deg skal ha det bra og at ting skal være "normalt"... Det er viktig at du får lov å kjenne på følelsene og de rundt deg må respektere at det du nå går igjennom tar på.. Fysisk som psykisk. du kommer deg gjennom dette 😃 du er sterkere og modigere enn du tror 😉 sender deg gode tanker i kveld. Klem til deg @):- Anonymous poster hash: 75cfc...77d
Gjest Skrevet 7. mai 2015 #43 Skrevet 7. mai 2015 Husk å ta litt tid for deg selv nå og ikke bare være opptatt av at alle rundt deg skal ha det bra og at ting skal være "normalt"... Det er viktig at du får lov å kjenne på følelsene og de rundt deg må respektere at det du nå går igjennom tar på.. Fysisk som psykisk. du kommer deg gjennom dette 😃 du er sterkere og modigere enn du tror 😉 sender deg gode tanker i kveld. Klem til deg @):- Anonymous poster hash: 75cfc...77d Takk for kloke ord. Regner med at smellen kommer og at jeg vil være alene. Har dessverre ikke den mest sympatiske mannen som bryr seg mest, men kjekke unger og en annen familie som backer meg opp❤❤
Fandens Oldemor Skrevet 7. mai 2015 #45 Skrevet 7. mai 2015 Leit å høre, ikke minst at mannen din ikke bryr seg nok og ikke backer opp nok. Kanskje dette kan være en grei anledning til å ta det opp, og gi han et spark bak til å skjerpe seg? Synes det høres så trist ut å ikke kunne få støtte fra mannen sin i en slik situasjon. Uansett; godt at det ser lyst ut med tanke på å bli frisk. Håper du får behandling så fort som mulig, slik at du kan nyte sommeren med lave skuldre. Ønsker deg masse lykke til, krysser fingrene. God bedring!
Gjest Skrevet 8. mai 2015 #46 Skrevet 8. mai 2015 Takk ❤ må nok vente hele sommeren på behandling. Om det blir Riksen, så var visst ventetiden mellom 6 og 8 uker. Fantastisk at det skal gå slik lang tid, og får nok smøre meg med tålmodighet 😀
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #47 Skrevet 8. mai 2015 Takk ❤ må nok vente hele sommeren på behandling. Om det blir Riksen, så var visst ventetiden mellom 6 og 8 uker. Fantastisk at det skal gå slik lang tid, og får nok smøre meg med tålmodighet Du får trøste deg med at om dette hadde vært farlig så hadde de operert deg umiddelbart, sånn som f.eks ved malignt Melanom, som er en langt, langt alvorligere diagnose. Basaliom er fredelige greier, og du trenger ikke bekymre deg. Lykke til! Anonymous poster hash: d32bf...a61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå