Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #1 Skrevet 7. mai 2015 Hudkreft av alle ting. Og må vente i 4 uker på hvilken behandling / operasjon som skal gjøres. Utad jeg er blid som alltid, men inni meg er så eitrende forbanna at det holder. Jeg som har vært forsiktig med soling m.m Og nei, har ingen lys hud som skulle tilsi økt sjanse for hudkreft. Dagens utblåsning! Anonymous poster hash: c0bb1...059
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #2 Skrevet 7. mai 2015 Huff.. Vil bare sende deg en god klem og håper du kommer raskere igang med behandlingen. Utrolig at ting må ta så lang tid! Kreft er noe j**** greier;( håper du har god støtte rundt deg❤️ Anonymous poster hash: 61fae...82d
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. mai 2015 #3 Skrevet 7. mai 2015 (endret) Å fy faen! Kreft er det aller verste Sender deg en god klem og håper du kommer gjennom det på den beste måten Endret 7. mai 2015 av moota m storebror&lillebror
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #5 Skrevet 7. mai 2015 God bedring. <3 Anonymous poster hash: e4bbe...157
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #6 Skrevet 7. mai 2015 God bedring Anonymous poster hash: e88ed...108
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #7 Skrevet 7. mai 2015 Åh, stakkars:-( Hvilke symptomer hadde du? Rar føflekk?? God bedring og lykke til med behandling!! Anonymous poster hash: 263bb...b7e
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #8 Skrevet 7. mai 2015 God bedring! Jeg går å venter på svar angående en føflekk (?) eller rar kul jeg har på skulderen, kjemperedd hver gang telefonen ringer. Kan jeg få spørre hvordan du oppdaget det? Ønsker deg alt godt. Klem Anonymous poster hash: 783ad...211
Gjest Skrevet 7. mai 2015 #9 Skrevet 7. mai 2015 Takk jenter Blei litt satt i dag når hudlegen sa dette. Pakket det ikke inn en gang, men like greit.
Gjest Skrevet 7. mai 2015 #10 Skrevet 7. mai 2015 Okay der glemte jeg anonymknappen, men shitt au. Har ikke hatt noen føflekk, men kun er sår som har væsket, ikke grodd, gjort vondt til tider. Bahh... har liksom tenkt at dette har kommet av diabetes`n min.
Gjest Skrevet 7. mai 2015 #12 Skrevet 7. mai 2015 Hudkreft kan ramme hvem som helst, så om dette kommer av mine sydligere turer- aner jeg ikke. Kommer til å fortsette å reise jeg, men dog bruke solhatt, faktor 50 og beskytte ansiktet mer enn før
Helene Harepus Skrevet 7. mai 2015 #13 Skrevet 7. mai 2015 Huff, jeg føler med deg.. Det er en innmari kjip beskjed å få Jeg håper det går bra med deg og du får den hjelpen du trenger så fort som mulig! God bedring!!
Gjest Skrevet 7. mai 2015 #15 Skrevet 7. mai 2015 Ja det går bra med meg, enn så lenge. Er mer forbanna enn redd. Eller begge deler kan man kanskje si. Takk
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #16 Skrevet 7. mai 2015 Hudkreft kan ramme hvem som helst, så om dette kommer av mine sydligere turer- aner jeg ikke. Kommer til å fortsette å reise jeg, men dog bruke solhatt, faktor 50 og beskytte ansiktet mer enn før Er det basaliom eller malignt melanom? Anonymous poster hash: d32bf...a61
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #17 Skrevet 7. mai 2015 En av mine slektninger fikk også hudkreft, til tross for at hun skydde solen som pesten. Hun var heller aldri i syden, så ja, dette kan skje med alle. Uansett, masse, masse, masse lykke til fremover! Anonymous poster hash: 4703b...f0e
pifi med tre nurk Skrevet 7. mai 2015 #18 Skrevet 7. mai 2015 Huff, for en beskjed å få! Håper du får den beste hjelpen og at de rundt deg tar vare på deg! 💕
Gjest Skrevet 7. mai 2015 #19 Skrevet 7. mai 2015 Hudkreft kan ramme hvem som helst, så om dette kommer av mine sydligere turer- aner jeg ikke. Kommer til å fortsette å reise jeg, men dog bruke solhatt, faktor 50 og beskytte ansiktet mer enn før Er det basaliom eller malignt melanom? Anonymous poster hash: d32bf...a61 Basaliom var det han nevnte Mener jeg å huske. Alt jeg husker er kreft, operasjon og at jeg kom til å bli bra
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #20 Skrevet 7. mai 2015 Hudkreft kan ramme hvem som helst, så om dette kommer av mine sydligere turer- aner jeg ikke. Kommer til å fortsette å reise jeg, men dog bruke solhatt, faktor 50 og beskytte ansiktet mer enn før Er det basaliom eller malignt melanom? Anonymous poster hash: d32bf...a61 Basaliom var det han nevnte Mener jeg å huske. Alt jeg husker er kreft, operasjon og at jeg kom til å bli bra Basaliom er en krefttype som ikke sprer seg og du vil bli frisk. Som diabetiker er du utsatt for basaliom. Veldig vanlig hudkrefttype og lite farlig. Dette går bra! Anonymous poster hash: d32bf...a61
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 7. mai 2015 #22 Skrevet 7. mai 2015 Tråden er ryddet for forsøk på identifisering. Dette er et anonymforum, uansett om man bruker nick eller ikke. Forsøk på å avsløre andres identitet vil bli slettet. UndrendeUllteppe Brukermoderator
Gjest Skrevet 7. mai 2015 #23 Skrevet 7. mai 2015 Hudkreft kan ramme hvem som helst, så om dette kommer av mine sydligere turer- aner jeg ikke. Kommer til å fortsette å reise jeg, men dog bruke solhatt, faktor 50 og beskytte ansiktet mer enn før Er det basaliom eller malignt melanom? Anonymous poster hash: d32bf...a61 Basaliom var det han nevnte Mener jeg å huske. Alt jeg husker er kreft, operasjon og at jeg kom til å bli bra Basaliom er en krefttype som ikke sprer seg og du vil bli frisk. Som diabetiker er du utsatt for basaliom. Veldig vanlig hudkrefttype og lite farlig. Dette går bra! Anonymous poster hash: d32bf...a61 Oii det viste jeg ikke. Lærer noe nytt hver dag Takk for at en har DIB hvor man kan bli klokere. Hihi.. Heldigvis så har jeg bare hatt dette såret på en avgrenset område, og ikke noen tegne til andre steder på kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå