Gå til innhold

Fikk diagnosen kreft i dag...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hudkreft av alle ting. Og må vente i 4 uker på hvilken behandling / operasjon som skal gjøres.

Utad jeg er blid som alltid, men inni meg er så eitrende forbanna at det holder. Jeg som har vært forsiktig med soling m.m

Og nei, har ingen lys hud som skulle tilsi økt sjanse for hudkreft. Dagens utblåsning!

Anonymous poster hash: c0bb1...059
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff.. Vil bare sende deg en god klem og håper du kommer raskere igang med behandlingen. Utrolig at ting må ta så lang tid! Kreft er noe j**** greier;( håper du har god støtte rundt deg❤️

Anonymous poster hash: 61fae...82d

Skrevet (endret)

Å fy faen! Kreft er det aller verste :(  Sender deg en god klem og håper du kommer gjennom det på den beste måten :hjerte:

Endret av moota m storebror&lillebror
Skrevet

<3

Anonymous poster hash: ef02a...3a0

Skrevet

God bedring. <3

Anonymous poster hash: e4bbe...157

Skrevet

God bedring

Anonymous poster hash: e88ed...108

Skrevet

Åh, stakkars:-(

Hvilke symptomer hadde du? Rar føflekk??

God bedring og lykke til med behandling!!

Anonymous poster hash: 263bb...b7e

Skrevet

God bedring! Jeg går å venter på svar angående en føflekk (?) eller rar kul jeg har på skulderen, kjemperedd hver gang telefonen ringer. Kan jeg få spørre hvordan du oppdaget det? Ønsker deg alt godt. Klem

Anonymous poster hash: 783ad...211
Skrevet

Takk jenter :blomst:  Blei litt satt i dag når hudlegen sa dette. Pakket det ikke inn en gang, men like greit.

Skrevet

Okay der glemte jeg anonymknappen, men shitt au. Har ikke hatt noen føflekk, men kun er sår som har væsket, ikke grodd, gjort vondt til tider. Bahh... har liksom tenkt at dette har kommet av diabetes`n min.

Skrevet

Klem <3 

God bedring!

Skrevet

Hudkreft kan ramme hvem som helst, så om dette kommer av mine sydligere turer- aner jeg ikke. Kommer til å fortsette å reise jeg, men dog bruke solhatt, faktor 50 og beskytte ansiktet mer enn før :)

Skrevet

Huff, jeg føler med deg.. Det er en innmari kjip beskjed å få :( Jeg håper det går bra med deg og du får den hjelpen du trenger så fort som mulig! God bedring!!

Skrevet

Så leit. Varme tankar ❤

Skrevet

Ja det går bra med meg, enn så lenge.  Er mer forbanna enn redd. Eller begge deler kan man kanskje si.  Takk :)

Skrevet

Hudkreft kan ramme hvem som helst, så om dette kommer av mine sydligere turer- aner jeg ikke. Kommer til å fortsette å reise jeg, men dog bruke solhatt, faktor 50 og beskytte ansiktet mer enn før :)

Er det basaliom eller malignt melanom?

Anonymous poster hash: d32bf...a61

Skrevet

En av mine slektninger fikk også hudkreft, til tross for at hun skydde solen som pesten. Hun var heller aldri i syden, så ja, dette kan skje med alle. 

Uansett, masse, masse, masse lykke til fremover! 

Anonymous poster hash: 4703b...f0e
Skrevet

Huff, for en beskjed å få! Håper du får den beste hjelpen og at de rundt deg tar vare på deg! 💕

Skrevet

Basaliom var det han nevnte :) Mener jeg å huske. Alt jeg husker er kreft, operasjon og at jeg kom til å bli bra :)

Skrevet

Basaliom var det han nevnte :) Mener jeg å huske. Alt jeg husker er kreft, operasjon og at jeg kom til å bli bra :)

Basaliom er en krefttype som ikke sprer seg og du vil bli frisk. Som diabetiker er du utsatt for basaliom. Veldig vanlig hudkrefttype og lite farlig. Dette går bra!

Skrevet

Lykke til og fingrene i kryss for deg!

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Tråden er ryddet for forsøk på identifisering.

Dette er et anonymforum, uansett om man bruker nick eller ikke. Forsøk på å avsløre andres identitet vil bli slettet.

UndrendeUllteppe

Brukermoderator

Skrevet

Basaliom er en krefttype som ikke sprer seg og du vil bli frisk. Som diabetiker er du utsatt for basaliom. Veldig vanlig hudkrefttype og lite farlig. Dette går bra!

Oii det viste jeg ikke. Lærer noe nytt hver dag :) Takk for at en har DIB hvor man kan bli klokere. Hihi.. Heldigvis så har jeg bare hatt dette såret på en avgrenset område, og ikke noen tegne til andre steder på kroppen.

Skrevet

Heier på deg, HI! Kreft er noe jævelskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...