Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #26 Skrevet 7. mai 2015 Har det blitt slik at man bare kan be om det nå? Men, det er kanskje på tide. Der har vært så mange tråder som har utviklet seg i en slik retning at både HI og barna kan gjenkjennes hvor det har vært fare for bevisforspillelse og at de kan bli utsatt for vold og trusler. HI har da bedt om sletting hvorpå moderator gjemmer seg bak at det ikke bryter med forumreglene og har latt tråden stå. Anonymous poster hash: 20a94...390 Dette var jo en spesiell sak, og det kan også hende at politiet ønsket den fjernet med tanke på etterforskningen? Flott at tråden ble slettet! Hi hadde gitt ganske mye opplysninger som hun trolig ikke hadde gitt om hun hadde noen som helst anelse hva som kom til å komme opp. Slik tråden var til å begynne med så var det ikke noe utlevering av barn, men når slikt kommer opp, da er det viktig å beskytte barna! Jeg er rimelig sikker på at jeg vet hvem Hi i den tråden er fordi jeg har kommunisert med vedkommende her på forumet for en god stund siden. Det var derfor ingen overraskelse for meg at saken kom opp i den delen av landet som den gjorde. Noen får mer enn andre av prøvelser. Jeg synes derfor at vi skal slutte å spekulere mer rundt HI og hennes situasjon, hun var og er i en fortvilt situasjon. La henne få fred uten at flere spekulerer i hennes person og sak. Flott at du opprettet denne tråden, Pifi, for jeg tror det er viktig at Hi i den andre tråden ser at det tross alt er mange fornuftige damer her inne Bare ikke la denne tråden utvikle seg til mer spekulering, det fortjener ikke Hi i den andre tråden. Håper det går bra med henne og alle barna som ev. er involvert! Anonymous poster hash: f3e02...18e
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #27 Skrevet 7. mai 2015 Men unnskyld meg, hvorfor skulle det være en sak på østnytt om noe i Tromsø? Kan godt hende hi snakket sant, men aner ikke hvordan dere kobler disse to sakene! Anonymous poster hash: bd07d...8c5
Todii Skrevet 7. mai 2015 #28 Skrevet 7. mai 2015 Men unnskyld meg, hvorfor skulle det være en sak på østnytt om noe i Tromsø? Kan godt hende hi snakket sant, men aner ikke hvordan dere kobler disse to sakene! Anonymous poster hash: bd07d...8c5 Fordi HI vrei på historien for ikke å bli kjenkjent. Hadde jeg også gjort.
Kaviar88 Skrevet 7. mai 2015 #29 Skrevet 7. mai 2015 Det skulle da bare mangle at den ble slettet. En mann er tiltalt for noe veldig alvorlig. Og en familie og ikke minst et barn er rammet av dette grusomme. Blir det rettsak, så kan ikke slikt ligge på nett. Mine varmeste tanker går til familien og barnet.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #30 Skrevet 7. mai 2015 Men unnskyld meg, hvorfor skulle det være en sak på østnytt om noe i Tromsø? Kan godt hende hi snakket sant, men aner ikke hvordan dere kobler disse to sakene! Anonymous poster hash: bd07d...8c5 Saken er slått stort opp i ba, bergensavisen også. Lite land vet du. Anonymous poster hash: 3da2c...19e
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #31 Skrevet 7. mai 2015 Hei igjen jenter, og takk for støtte. Det varmer, spesielt ettersom jeg ikke ble trodd, for det gjorde veldig vondt Jeg vil ikke gå så mye inn på dette, for dette er skummelt å omtale på nett. Det er en alvorlig sak Grunnen til at mamma skrev Østnytt, er at vi bor langt fra hverandre, og hun ser på andre nyheter enn oss. Vi bor på hver vår kant av landet. Derfor ble det nok skrevet av "gammel vane". Jeg ser jo på andre lokalnyheter enn dem til vanlig. Hun tenkte ikke på det in the heat of the moment. Hun er hos meg nå pga omstendighetene. Det kan bli så mye misforståelser når man skriver, i stedet for å snakke ansikt til ansikt. Det vet vel alle.. Jeg følte at jeg ikke fikk forklart meg, og at det bøe bare tull. Jeg sendte mail og ba om at den skulle bli slettet. Selv om jeg hadde "vridd" på noe i innlegget for å ikke å bli gjenkjent, så er det fort gjort, og jeg vil ikke at noe skal slå tilbake på meg selv, selv om vi ikke har gjort noe galt her. Det var bare så godt å kunne lufte tankene sine, både om det ene og det andre. Dette ble sett på som litt spesielt, (mildt sagt!) derfor slettet dem for meg. Jeg takker for støtten. Akkurat nå er det bare uvirkelig og vondt. Jeg er fortvilet, forbannet, redd, vondt av sønnen min og de andre barna som er involvert. Jeg kjenner at jeg kunne ha drept! Hevntanker og mange andre tanker Men jeg stoler på at de som nå jobber med saken, gjør det beste de kan, og at det må finnes en rettferdighet sånn at udyret får som fortjent!! Anonymous poster hash: d5e26...92f
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #32 Skrevet 7. mai 2015 Hvordan kunne mora di logge inn på din bruker når hun bor langt unna og du samtidig var logget inn? Beklager, men jeg tror du traff 'flaks' med at en sak kom opp i media. Mye som skurrer..... Anonymous poster hash: 9ec58...b56
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #33 Skrevet 7. mai 2015 Hvordan kunne mora di logge inn på din bruker når hun bor langt unna og du samtidig var logget inn? Beklager, men jeg tror du traff 'flaks' med at en sak kom opp i media. Mye som skurrer..... Anonymous poster hash: 9ec58...b56 Hun skrev at moren var hjemme hos henne. Herregud, er det virkelig mulig å være så redd for å bli lurt at man MÅ ta sjansen på å trykke ned noen som kanskje allerede har det helt forjævlig? Om du ikke tror på det, så tenk deg uansett om en ekstra gang og hold kjeft I TILFELLE det er sant! Anonymous poster hash: 3e710...a2f
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #34 Skrevet 7. mai 2015 Hvordan kunne mora di logge inn på din bruker når hun bor langt unna og du samtidig var logget inn? Beklager, men jeg tror du traff 'flaks' med at en sak kom opp i media. Mye som skurrer..... Anonymous poster hash: 9ec58...b56 Moren var vel der allerede? Anonymous poster hash: 59c98...023
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #35 Skrevet 7. mai 2015 Sender varme tanker, dette må være forferdelig Anonymous poster hash: 9427b...1e7
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #36 Skrevet 7. mai 2015 Jeg leste den andre tråden i går uten å kommentere. Vil bare sende deg (og alle andre foreldre i den aktuelle barnehagen) en god klem! Jeg fikk det ikke med meg på nyhetene før i dag, men vet at det ikke gjelder "vår" barnehage. Varme tanker fra en annen tromsømamma :-) Anonymous poster hash: 4ead0...a3c
Gjest Hanne Mari Skrevet 8. mai 2015 #37 Skrevet 8. mai 2015 Tråden ble slettet på grunn av sensitive opplysninger. Hanne Mari, forumansvarlig.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #38 Skrevet 8. mai 2015 Hvordan kunne mora di logge inn på din bruker når hun bor langt unna og du samtidig var logget inn? Beklager, men jeg tror du traff 'flaks' med at en sak kom opp i media. Mye som skurrer..... Anonymous poster hash: 9ec58...b56 Uavhengig om hun snakker sant eller ikke så er du veldig ufin. Har du tenkt på hvor sårende det må være å ikke bli trodd om noe så grusomt? Kan du ikke la trollanklagende ligge I TILLFELLE det er sant? Eller er det så viktig for deg å få frem din skepsis at du synes det er verdt å risikere å såre et menneske som allerede har det grusomt. Anonymous poster hash: 7cab5...40e
Jezebel Skrevet 8. mai 2015 #39 Skrevet 8. mai 2015 Jeg ropte ikke troll i den andre tråden, men har gjort det i andre tråder. Kanskje denne saken kan lære oss at det er bedre å holde kjeft om tvilen vår istedenfor å gjøre vondt verre ved å gi uttrykk for den?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #40 Skrevet 8. mai 2015 Jeg ropte ikke troll i den andre tråden, men har gjort det i andre tråder. Kanskje denne saken kan lære oss at det er bedre å holde kjeft om tvilen vår istedenfor å gjøre vondt verre ved å gi uttrykk for den? Men hvorfor har man så behov for å bli trodd av folk på et anonymforum at man gir ut mange flere opplysninger enn man burde, så sensitive opplysninger at tråden må slettes Anonymous poster hash: 0951b...551
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #41 Skrevet 8. mai 2015 Jeg ropte ikke troll i den andre tråden, men har gjort det i andre tråder. Kanskje denne saken kan lære oss at det er bedre å holde kjeft om tvilen vår istedenfor å gjøre vondt verre ved å gi uttrykk for den? Men hvorfor har man så behov for å bli trodd av folk på et anonymforum at man gir ut mange flere opplysninger enn man burde, så sensitive opplysninger at tråden må slettes Anonymous poster hash: 0951b...551 Fordi man der og da kanskje er så fortvilt at man ikke tenker klart? Fordi det man egentlig trenger kanskje er litt omsorg og forståelse, men ikke har nok nettverk rundt seg? Selvfølgelig bør man ikke gi opp for mye opplysninger. Men at man kan gjøre det når man står midt i en forferdelig vanskelig situasjon er forståelig - selv om man bør ha så gode sperrer at man ikke gjør det. Heldigvis viser adm. på forumet menneskelighet og tar hensyn til dette i helt spesielle situasjoner som jo dette var. Anonymous poster hash: f3e02...18e
Jezebel Skrevet 8. mai 2015 #42 Skrevet 8. mai 2015 Jeg ropte ikke troll i den andre tråden, men har gjort det i andre tråder. Kanskje denne saken kan lære oss at det er bedre å holde kjeft om tvilen vår istedenfor å gjøre vondt verre ved å gi uttrykk for den? Men hvorfor har man så behov for å bli trodd av folk på et anonymforum at man gir ut mange flere opplysninger enn man burde, så sensitive opplysninger at tråden må slettes Anonymous poster hash: 0951b...551 Hva har det med å rope troll å gjøre? Så fordi HI har kommet med sensitive opplysninger så er det greit å rope troll? Jeg skjønte ikke helt hvor du ville med denne kommentaren. Forøvrig enig i at man ikke burde komme med sensitive opplysninger, men det er kanskje ikke like lett å tenke klart i slike forferdelige situasjoner. Da er det greit at vi andre ikke gjør vondt verre for vedkommende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå