Gå til innhold

Til deg som skrev om overgrep i bhg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste saken på nettavis nå! Jeg håper, håper virkelig ikke sønnen din har blitt utsatt for noe og jeg håper den skyldige blir tatt og får en streng straff og aldri mer kommer ut i dagslys igjen.! Stakkars uskyldige barn som skal være trygge i barnehagen mens foreldrene jobber..

Jeg beklager at jeg trodde oppdateringen din var tull...dessverre blir det ofte ropt troll på nettforum, og i dette tilfellet var det du skrev riktig.. Det er jo tragisk, fordi det betyr at barn har opplevd det groveste overtramp, men det betyr også at du fortjener en unnskyldning for meg og andre her som mente at du løy!

Håper dere blir godt tatt vare på alle sammen Som har hatt tilknytning til denne barnehagen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Link til tråd?

Anonymous poster hash: 02837...d80

Skrevet

Jeg trodde og hun trollet. Folk troller om ting som ikke burde rulles med her inne og da går man lett på limpinnen. Beklager at jeg trodde du var en va de om du leser dette!!

Det er helt forferdelig at man ikke skal kunne levere barn et sted hvor det et trygt!

Anonymous poster hash: f036d...0f5

Skrevet

Enig, jeg var sikker på at hun trollet etter at moren kom på banen med Østnytt. Beklager og håper alt går bra med dere.

Anonymous poster hash: 59c98...023
Skrevet

Noen med anonymkoden til Hi sa st saken hadde vært på Østnytt. HI sa at det var moren hennes som hadde postet det. Det der skjønner jeg fortsatt ikke, men saken er jo kjempetrist.

Skrevet

Ja, en trist sak, og enda verre om det nå kommer to saker :(

Anonymous poster hash: 89e88...82d
Skrevet

Hørte det akkurat på radioen, bor i Telemark.. Håper han må sitte inne lenge, ekle grisen.

Anonymous poster hash: 6f24f...b95
Skrevet

Uff grusomt, får helt frysninger over hele meg.

Skrevet

Var det den barnehagen nekter å høre på meg-tråden?

Den er jo slettet nå ser jeg,, :(

Skrevet

Stygg, stygg sak!!

Støttet HI hele tiden!! Og sender deg en ekstra klem!! Håper dritten blir muret inne vel og lenge! :(

Håper folk kan bremse litt på troll-varslingen sin... Det er faktisk ganske respektløst!!

Jeg behandler alle som ærlige mennesker!

Skulle det faktisk vise seg å være trolling, så er det jo synd på dem som troller, og ikke på meg som trodde... Det bruker jeg ikke litt energi på en gang! Vi ser jo daglig at enkelte på forumet er klin gærne...

Anonymous poster hash: ed7c4...ca6

Skrevet

Jeg fikk aldri lest tråden. Men uff så fælt. :(

Skrevet

Jeg blir kvalm! Selv ikke barnehagen er trygg får våre kjære små :-(

Anonymous poster hash: d8119...2be

Skrevet

Bare for å ha det sagt så trodde jeg også på Hi hele veien, helt til mange påpekte at flere innlegg var skrevet for å støtte Hi med samme anonymkode som HI. Og jeg var ikke ufin selv om jeg kanskje trodde hun tullet..

Det er en helt jævlig sak og jeg håper virkelig HI og sønnen og alle barna i bhg får den oppfølgingen de trenger!!

Skrevet

Noen med anonymkoden til Hi sa st saken hadde vært på Østnytt. HI sa at det var moren hennes som hadde postet det. Det der skjønner jeg fortsatt ikke, men saken er jo kjempetrist.

Det var vel snakk om at det skulle komme en sak om moren hennes eller noe? Eller var det noe med henne og søsteren? Det var i hvert noe som angikk familien (og ikke hadde noe med barnet/barnehagen å gjøre). 

Anonymous poster hash: c3ef4...dc8

Skrevet

Kan noen linke til tråden som ble skrevet?

Anonymous poster hash: c94ad...6e3

Skrevet

Tråden er fjernet.

Skrevet

Tråden er fjernet.

Skal det ikke ligge info på ris og ros da?

Anonymous poster hash: c94ad...6e3

Skrevet

Hvordan vet dere at det var denne saken det ble skrevet om?

Anonymous poster hash: 83b42...882

Skrevet

Private bhg. har også andre regler enn offentlige bhg., som at det er lov å være en ansatt alene på jobb.

Anonymous poster hash: ad41a...f2e
Skrevet

Hvordan vet dere at det var denne saken det ble skrevet om?

Anonymous poster hash: 83b42...882

Det vet vi vel ikke egentlig, men HI sa at det skulle komme i media.

Skrevet

Noen som vet årsaken til at tråden ble slettet?

Anonymous poster hash: 20a94...390

Skrevet

HI ba om det.

Anonymous poster hash: 3e710...a2f

Skrevet

HI ba om det.

Har det blitt slik at man bare kan be om det nå?

Men, det er kanskje på tide. Der har vært så mange tråder som har utviklet seg i en slik retning at både HI og barna kan gjenkjennes hvor det har vært fare for bevisforspillelse og at de kan bli utsatt for vold og trusler. HI har da bedt om sletting hvorpå moderator gjemmer seg bak at det ikke bryter med forumreglene og har latt tråden stå.

Skrevet

HI ba om det.

Har det blitt slik at man bare kan be om det nå?

Men, det er kanskje på tide. Der har vært så mange tråder som har utviklet seg i en slik retning at både HI og barna kan gjenkjennes hvor det har vært fare for bevisforspillelse og at de kan bli utsatt for vold og trusler. HI har da bedt om sletting hvorpå moderator gjemmer seg bak at det ikke bryter med forumreglene og har latt tråden stå.

Tviler på at man "bare" kan be om det sånn generelt, men hun hadde jo gode grunner (som de du nevner). Men om de ikke har brydd seg om dette før, så er det positivt at de har begynt med det ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...