Gå til innhold

Hva trente du sist?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min siste trening var en times yoga økt😃

 

Anonymous poster hash: 49ecc...2de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krav maga :)

 

Anonymous poster hash: 6eb1d...8fe

Skrevet

Styrke. Jogging står på planen idag :-)

 

Anonymous poster hash: 31959...e04

Skrevet

Krav maga :)

 

Anonymous poster hash: 6eb1d...8fe

Hva i alle dager er det?? Det har jeg aldri hørt om, håper du forklarer litt så kanskje jeg lærer noe nytt i dag å😉

 

Anonymous poster hash: 49ecc...2de

Skrevet

 

Krav maga :)

 

Anonymous poster hash: 6eb1d...8fe

Hva i alle dager er det?? Det har jeg aldri hørt om, håper du forklarer litt så kanskje jeg lærer noe nytt i dag å😉

 

Anonymous poster hash: 49ecc...2de

Det er selvforsvar/nærkamp ;) Det beste er nok å google det, men det er rene teknikker. Veldig bra trening, absolutt nyttig og veldig gøy,om man tåler litt blåveiser ;):P

 

Anonymous poster hash: 6eb1d...8fe

Skrevet

Håndball:)

Skrevet

Trener alltid kondisjon og styrke, men igår hadde jeg en veldig intensiv halvtime med PT så da ble det kun oppvarming i ti minutter med kondisjon og deretter lår og rumpe uten pause, kun vannslurker :P hatt fri idag og ny runde i morgen. Deretter skuldre og armer på fredag og løpeturer eller sykkelturer på lørdag og søndag :)

Skrevet

armhevinger :)

Skrevet

Trener alltid kondisjon og styrke, men igår hadde jeg en veldig intensiv halvtime med PT så da ble det kun oppvarming i ti minutter med kondisjon og deretter lår og rumpe uten pause, kun vannslurker :P hatt fri idag og ny runde i morgen. Deretter skuldre og armer på fredag og løpeturer eller sykkelturer på lørdag og søndag :)

Hehe, fikk neg til å tenke på graderingene våre, 4 timer uten pause, kun 30 sek drikkepause innimellom ;):P

 

Anonymous poster hash: 6eb1d...8fe

Skrevet

Intervalltrening, 8x8x4!

Skrevet

På ellipsemaskinen. Er gravid i uke 39 så ble ikke mer enn 30 min ;)

 

Anonymous poster hash: 80e67...bfe

Skrevet

Golf😊

 

Anonymous poster hash: 7ce33...b7b

Skrevet

5 km på mølle + oppvarming i går

 

I dag blir det bakkeintervall ute

Skrevet

Tredemølle og ellipsemaskin. Har bekkenløsning, så tar det veldig rolig!

Skrevet

Rask gange i ulent terreng og trappetrening. Kan ikke slå meg på lårene i dag for jeg er så støl at det svir :P

Skrevet

Jogging og 30 min styrke på gulvet hjemme etterpå.

Skrevet

Aerobic. På gamlemåten.

Skrevet

Krav maga :)

 

Anonymous poster hash: 6eb1d...8fe

Kult at vi er flere😉 elsker det!

 

 

Anonymous poster hash: 9e2be...a75

Skrevet

Sit-ups.

Skrevet

1,5 time med hatha flyt yoga.

 

Anonymous poster hash: c24b7...282

Skrevet

 

Krav maga :)

 

Anonymous poster hash: 6eb1d...8fe

Kult at vi er flere😉 elsker det!

 

 

Anonymous poster hash: 9e2be...a75

Så gøy! Endelig en som vet hva det er! ;)

 

Anonymous poster hash: 6eb1d...8fe

Skrevet

40 minutter tredemølle i dag tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...