Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #1 Skrevet 6. mai 2015 Min siste trening var en times yoga økt😃 Anonymous poster hash: 49ecc...2de
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #2 Skrevet 6. mai 2015 Krav maga Anonymous poster hash: 6eb1d...8fe
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #3 Skrevet 6. mai 2015 Styrke. Jogging står på planen idag :-) Anonymous poster hash: 31959...e04
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #4 Skrevet 6. mai 2015 Krav maga Anonymous poster hash: 6eb1d...8fe Hva i alle dager er det?? Det har jeg aldri hørt om, håper du forklarer litt så kanskje jeg lærer noe nytt i dag å😉 Anonymous poster hash: 49ecc...2de
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #5 Skrevet 6. mai 2015 Krav maga Anonymous poster hash: 6eb1d...8fe Hva i alle dager er det?? Det har jeg aldri hørt om, håper du forklarer litt så kanskje jeg lærer noe nytt i dag å😉 Anonymous poster hash: 49ecc...2de Det er selvforsvar/nærkamp Det beste er nok å google det, men det er rene teknikker. Veldig bra trening, absolutt nyttig og veldig gøy,om man tåler litt blåveiser Anonymous poster hash: 6eb1d...8fe
Elza Skrevet 6. mai 2015 #7 Skrevet 6. mai 2015 Trener alltid kondisjon og styrke, men igår hadde jeg en veldig intensiv halvtime med PT så da ble det kun oppvarming i ti minutter med kondisjon og deretter lår og rumpe uten pause, kun vannslurker hatt fri idag og ny runde i morgen. Deretter skuldre og armer på fredag og løpeturer eller sykkelturer på lørdag og søndag
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #9 Skrevet 6. mai 2015 Trener alltid kondisjon og styrke, men igår hadde jeg en veldig intensiv halvtime med PT så da ble det kun oppvarming i ti minutter med kondisjon og deretter lår og rumpe uten pause, kun vannslurker hatt fri idag og ny runde i morgen. Deretter skuldre og armer på fredag og løpeturer eller sykkelturer på lørdag og søndag Hehe, fikk neg til å tenke på graderingene våre, 4 timer uten pause, kun 30 sek drikkepause innimellom Anonymous poster hash: 6eb1d...8fe
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #11 Skrevet 6. mai 2015 På ellipsemaskinen. Er gravid i uke 39 så ble ikke mer enn 30 min Anonymous poster hash: 80e67...bfe
Oktoberrose Skrevet 7. mai 2015 #13 Skrevet 7. mai 2015 5 km på mølle + oppvarming i går I dag blir det bakkeintervall ute
2trollunger Skrevet 7. mai 2015 #17 Skrevet 7. mai 2015 Tredemølle og ellipsemaskin. Har bekkenløsning, så tar det veldig rolig!
Nissefisen Skrevet 7. mai 2015 #18 Skrevet 7. mai 2015 Rask gange i ulent terreng og trappetrening. Kan ikke slå meg på lårene i dag for jeg er så støl at det svir
Gemini77 Skrevet 7. mai 2015 #19 Skrevet 7. mai 2015 Jogging og 30 min styrke på gulvet hjemme etterpå.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #21 Skrevet 7. mai 2015 Krav maga Anonymous poster hash: 6eb1d...8fe Kult at vi er flere😉 elsker det! Anonymous poster hash: 9e2be...a75
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #23 Skrevet 7. mai 2015 1,5 time med hatha flyt yoga. Anonymous poster hash: c24b7...282
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #24 Skrevet 7. mai 2015 Krav maga Anonymous poster hash: 6eb1d...8fe Kult at vi er flere😉 elsker det! Anonymous poster hash: 9e2be...a75 Så gøy! Endelig en som vet hva det er! Anonymous poster hash: 6eb1d...8fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå