Gå til innhold

Dere som ikke har udugelige menn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han gjør alt utenom å vaske.

Han tømmer søppel (oss begge), men passer på når plast skal settes ut osv. Jeg hakke snøring.

Han ordner alt med bilen, klipper plen og div ute.

Han handler (begge)

Lager mat (begge)

Vasker opp (begge)

Rydder (mye mer enn meg!)

Vasker, bretter og henger opp klær. Han gjør vek nesten alt der, jeg setter på en maskin i ny og ne eller bretter. Men det er han som passer på å henge deg opp på snora osv.

Tømmer oppvaskmaskina (begge)

Bytter på alle senger

Støvsuger (begge)

Rydder!

Ja, det meste ;) Litt støv på hjernen!

Setter seg aldri ned etter jobb, da henger han opp klær eller er eller annet.

Heldig er jeg :-))

Og vi sover lenge annenhver dag i helga, men han kan også ta begge dager om jeg spør. Lettere for han å komme seg opp om morran, jeg er litt seigere der:P

Jeg er heldig!

Anonymous poster hash: 05d17...cfc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oooog han kan bake, stryke og sy, men har kun gjort et et par ganger hver ;)

Anonymous poster hash: 05d17...cfc

Skrevet

Jeg har en mann jeg gjerne kan skryte av, han står på og jobber mye mer enn meg, jeg har ingen grunn til å klage på innsatsen eller prioriteringene hans. Men han gjør nesten ingenting i huset til vanlig, det har han ikke tid til, men det har jeg som er hjemmeværende. Han er veldig deltagende i familien når han er hjemme, han er aktiv og ordner med barna, står opp om det er noe om nettene og står opp med dem i helgene, så sant han har anledning, så jeg kan sove litt frempå. Han lager mat når det passer seg slik, men maten er kjedelig (og sunn).

Skrevet (endret)

Min mann gjør så og si ingenting i huset, men nesten alt ute og han har to jobber (fri et par-tre timer på ettermiddagen). Så jeg forbeholder meg retten til å skryte av mannen selv om han ikke gjør husarbeid ;)

Edit: Han lager forresten middag om han kommer hjem først og jeg forteller hva han skal lage :P

Endret av Violeta
Skrevet

Han gjer det som trengst i huset, vi gjer like mykje (eller lite...) husarbeid. Eg vaskar mine og borna sine kle, han vaskar sine. Han klypper plen, vi byter dekk på kvar våre bilar. Av og til må vi ha "dugnad" heime (når det har hopa seg opp), då ryddar og vaskar vi begge til alt er iorden;-) vi varierar med kven som tek med ungane ut og leike og kven som blir inne og vaskar. Om begge er heime legg vi kvar vår unge. Den som kjem først heim lagar middag. Har vi invitert til middag lagar han stort sett middagen og eg desserten. Vi byter på å stå opp med ungane.

Gjest Antarctica
Skrevet

Gjør mer enn meg. Veldig mye mer enn meg på kjøkkenet. Litt mindre enn meg på klesvask o.l. (litt fordi jeg ikke vil ha mer rosa sengetøy...) men mer enn meg utendørs. Omtrent like mye som meg på rydding og vasking.

Skrevet

Han gjør i grunn alt ute og med bil. Men jeg klarer fint å skifte dekk selv hvis jeg skulle punkterer, jeg er ikke som andre damer jeg kjenner som blir helt stranda og ringer mann eller Viking.

Inne er han flink til å ta er tak uten at jeg maser. Men jeg tar all klesvaska, fordi det hater han. Han får det til, gjør det hvis han må. Jeg fins ikke husmoremne foran komfyren, men heldigvis for meg så digger han matlaging. Og da er det helt greit for meg at han fikser matlaginga mens jeg tar klesvaska.

Og vask av huset generelt, der er jeg glad mannen min deler den oppgaven med meg.

Skrevet

Mannen min er periodeflink. Plutselig vasker han hele leiligheten, ordner middag og kjøper blomster, men så går det noen uker hvor han knapt løfter en finger. Vet ikke hva greia med det er.

Anonymous poster hash: c3310...02f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...