Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #1 Skrevet 3. mai 2015 Leser om menn som ikke løfter en finger. De rydder aldri, lager ikke mat og tilbringer livet i godstolen eller ute med kompiser. HALLO damer? Har dere mistet dere selv helt, eller? Hvorfor finner dere dere i sånn oppførsel og blir utslitt selv? Våkn opp!!! Anonymous poster hash: 4adc9...031
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #2 Skrevet 3. mai 2015 Fordi det er vanskelig å finne en som ikke er sånn? Når man har vært igjennom 3-4 forhold hvor mannen har tatt seg sammen i starten og gjort det han skal for så å senere bli en lat, egoistisk dust så gir man vel opp å finne noen som er det motsatte. De fleste menn som er sånn var ikke sånn fra starten av. Da viste de seg fra sin beste side og man blir glad i mannen. Så kommer den sanne jeg fram og man bruker mye tid på å endre på dette uten hell. Så går man fra mannen, finner en ny og det samme skjer gang på gang. Da innser man til slutt at gresset ikke er grønnere på den andre siden og at det å starte på nytt enda engang mest sannsynlig ikke er verdt det, så da velger man å leve med situasjonen fordi mannen tross alt har noen gode sider også. Det var min erfaring... Anonymous poster hash: da9f7...313
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #3 Skrevet 3. mai 2015 Ha ha problemet er at alle disse damene med sååå udugelige menn, aldri gir mennene noe ansvar, de liker å må ha kontroll hele tiden. Gi mannen ansvar og stol på at han faktisk klarer det han skal gjøre..... Kravstore kjærringer blir bare ris til egen bak😂 Anonymous poster hash: 99720...bdc
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #4 Skrevet 3. mai 2015 Eg plukker de opp på manne strøket. Så kaster eg de i bosset når eg e ferdig med å bli behandlet som dritt😝 Anonymous poster hash: d2e95...72c
Gjest Antarctica Skrevet 3. mai 2015 #5 Skrevet 3. mai 2015 Fordi det er vanskelig å finne en som ikke er sånn? Når man har vært igjennom 3-4 forhold hvor mannen har tatt seg sammen i starten og gjort det han skal for så å senere bli en lat, egoistisk dust så gir man vel opp å finne noen som er det motsatte. De fleste menn som er sånn var ikke sånn fra starten av. Da viste de seg fra sin beste side og man blir glad i mannen. Så kommer den sanne jeg fram og man bruker mye tid på å endre på dette uten hell. Så går man fra mannen, finner en ny og det samme skjer gang på gang. Da innser man til slutt at gresset ikke er grønnere på den andre siden og at det å starte på nytt enda engang mest sannsynlig ikke er verdt det, så da velger man å leve med situasjonen fordi mannen tross alt har noen gode sider også. Det var min erfaring...Anonymous poster hash: da9f7...313 Det er vel ikke helt sånn. Hvor lenge varer den lykketilstanden i "starten" da mener du? Flytter dere sammen etter en uke? Og angående "bruker tid på å endre på det", hva skjedde med å sette makt bak kravene sine? Ikke vaske klærne hans, ikke handle noe han kunne tenke seg å spise, ikke rydde etter ham?
Gjest Antarctica Skrevet 3. mai 2015 #6 Skrevet 3. mai 2015 Leser om menn som ikke løfter en finger. De rydder aldri, lager ikke mat og tilbringer livet i godstolen eller ute med kompiser. HALLO damer? Har dere mistet dere selv helt, eller? Hvorfor finner dere dere i sånn oppførsel og blir utslitt selv? Våkn opp!!!Anonymous poster hash: 4adc9...031 Verste er jo at de ikke bare er late og ligger på sofaen, de er late og ligger på sofaen og klager på HENNE...my God.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #7 Skrevet 3. mai 2015 Fordi det er vanskelig å finne en som ikke er sånn? Når man har vært igjennom 3-4 forhold hvor mannen har tatt seg sammen i starten og gjort det han skal for så å senere bli en lat, egoistisk dust så gir man vel opp å finne noen som er det motsatte. De fleste menn som er sånn var ikke sånn fra starten av. Da viste de seg fra sin beste side og man blir glad i mannen. Så kommer den sanne jeg fram og man bruker mye tid på å endre på dette uten hell. Så går man fra mannen, finner en ny og det samme skjer gang på gang. Da innser man til slutt at gresset ikke er grønnere på den andre siden og at det å starte på nytt enda engang mest sannsynlig ikke er verdt det, så da velger man å leve med situasjonen fordi mannen tross alt har noen gode sider også. Det var min erfaring... Anonymous poster hash: da9f7...313 Kjære deg. Menn er ikke "sånn". Kanskje er det noe du må gjøre annerledes selv? Min erfaring er at menn blir late hvis man tillater det. Min mann hadde også garantert sittet på ræva hvis han hadde mulighet til å sno seg unna. Anonymous poster hash: f7c66...2ea
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #8 Skrevet 3. mai 2015 Fordi noen menn er snille og gode, hjelper til med alt, har en liten dårlig dag i ny og ne, men det har vel alle? Etter et par år flyttet vi sammen, de "dårlige" dagene øker litt, men du tenker at dette er noe som går seg til.. Så etter 5 år sier det plutselig pang, ALT du gjør er feil, og det blir tilslutt sånn du med glede gjør alt av husarbeid og diverse for å slippe kjeft og krangling.. Ja, fy vi er svake kvinnet og det er hvertfall vår skyld at vi sitter i et dårlig forhold, mannen er jo bare sånn han.. Anonymous poster hash: 25b85...4e2
Gjest Antarctica Skrevet 3. mai 2015 #9 Skrevet 3. mai 2015 Fordi noen menn er snille og gode, hjelper til med alt, har en liten dårlig dag i ny og ne, men det har vel alle? Etter et par år flyttet vi sammen, de "dårlige" dagene øker litt, men du tenker at dette er noe som går seg til.. Så etter 5 år sier det plutselig pang, ALT du gjør er feil, og det blir tilslutt sånn du med glede gjør alt av husarbeid og diverse for å slippe kjeft og krangling.. Ja, fy vi er svake kvinnet og det er hvertfall vår skyld at vi sitter i et dårlig forhold, mannen er jo bare sånn han..Anonymous poster hash: 25b85...4e2 Er sånn? Han er vel så lat og sur som han får lov til å være?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #10 Skrevet 3. mai 2015 Fordi noen menn er snille og gode, hjelper til med alt, har en liten dårlig dag i ny og ne, men det har vel alle? Etter et par år flyttet vi sammen, de "dårlige" dagene øker litt, men du tenker at dette er noe som går seg til.. Så etter 5 år sier det plutselig pang, ALT du gjør er feil, og det blir tilslutt sånn du med glede gjør alt av husarbeid og diverse for å slippe kjeft og krangling.. Ja, fy vi er svake kvinnet og det er hvertfall vår skyld at vi sitter i et dårlig forhold, mannen er jo bare sånn han..Anonymous poster hash: 25b85...4e2 Er sånn? Han er vel så lat og sur som han får lov til å være? Hæ?!! "Får lov til å være"? Du mener seriøst at det er kvinnens egen skyld at mannen er lat? Han burde vel ha egen fri vilje, det er pokker meg ikke kvinnens ansvar og oppdra mannen!! Dessuten er det ikke så lett når mannen gradvis drar deg ned og får makt over deg, og du føler deg som en dritt hele tiden, og tror at alle mener det samme som han - at du er verdt null! Du har tydeligvis aldri slitt med dårlig selvtillit, det er ikke BARE å stå opp for seg selv! Det blir som å si til en med spiseforstyrrelser "Du må bare spise!" og tro at da ordner det seg nok.. Anonymous poster hash: 25b85...4e2
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #11 Skrevet 3. mai 2015 Fordi noen menn er snille og gode, hjelper til med alt, har en liten dårlig dag i ny og ne, men det har vel alle? Etter et par år flyttet vi sammen, de "dårlige" dagene øker litt, men du tenker at dette er noe som går seg til.. Så etter 5 år sier det plutselig pang, ALT du gjør er feil, og det blir tilslutt sånn du med glede gjør alt av husarbeid og diverse for å slippe kjeft og krangling.. Ja, fy vi er svake kvinnet og det er hvertfall vår skyld at vi sitter i et dårlig forhold, mannen er jo bare sånn han..Anonymous poster hash: 25b85...4e2 Er sånn? Han er vel så lat og sur som han får lov til å være? Men er ikke du skilt selv? hvis du er så god på dette, hvorfor gikk det slik? Anonymous poster hash: 80614...1a9
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #12 Skrevet 3. mai 2015 Leser om menn som ikke løfter en finger. De rydder aldri, lager ikke mat og tilbringer livet i godstolen eller ute med kompiser. HALLO damer? Har dere mistet dere selv helt, eller? Hvorfor finner dere dere i sånn oppførsel og blir utslitt selv? Våkn opp!!!Anonymous poster hash: 4adc9...031 Verste er jo at de ikke bare er late og ligger på sofaen, de er late og ligger på sofaen og klager på HENNE...my God. Ja, det hadde jeg glemt. Haha!!! Herregud😂😂😂 Men seriøst! Hvor har dere møtt dem? På by'n, på nettet, på bygdefest? Fortell hvor, så vi kan advare andre. 😊😊👍 Hi Anonymous poster hash: 4adc9...031
☆☆☆ Skrevet 3. mai 2015 #13 Skrevet 3. mai 2015 Fordi noen menn er snille og gode, hjelper til med alt, har en liten dårlig dag i ny og ne, men det har vel alle? Etter et par år flyttet vi sammen, de "dårlige" dagene øker litt, men du tenker at dette er noe som går seg til.. Så etter 5 år sier det plutselig pang, ALT du gjør er feil, og det blir tilslutt sånn du med glede gjør alt av husarbeid og diverse for å slippe kjeft og krangling.. Ja, fy vi er svake kvinnet og det er hvertfall vår skyld at vi sitter i et dårlig forhold, mannen er jo bare sånn han..Anonymous poster hash: 25b85...4e2 Er sånn?Han er vel så lat og sur som han får lov til å være? Men er ikke du skilt selv? hvis du er så god på dette, hvorfor gikk det slik? Anonymous poster hash: 80614...1a9 Det lurer eg også på. For dette er jo einaste skilsmissegrunn her i verda, og alle som har havarerte forhold bak seg har jo vore ute for denne historia..
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. mai 2015 #14 Skrevet 3. mai 2015 Fordi det er vanskelig å finne en som ikke er sånn? Når man har vært igjennom 3-4 forhold hvor mannen har tatt seg sammen i starten og gjort det han skal for så å senere bli en lat, egoistisk dust så gir man vel opp å finne noen som er det motsatte. De fleste menn som er sånn var ikke sånn fra starten av. Da viste de seg fra sin beste side og man blir glad i mannen. Så kommer den sanne jeg fram og man bruker mye tid på å endre på dette uten hell. Så går man fra mannen, finner en ny og det samme skjer gang på gang. Da innser man til slutt at gresset ikke er grønnere på den andre siden og at det å starte på nytt enda engang mest sannsynlig ikke er verdt det, så da velger man å leve med situasjonen fordi mannen tross alt har noen gode sider også. Det var min erfaring... Anonymous poster hash: da9f7...313 Nei, det er ikke vaskelig å finne menn som IKKE er slik. Faktisk er min erfaring det at de fleste menn IKKE er slik, de fleste menn er snille, pliktoppfyllende karer som er glad i familien sin og gjør sitt beste. I det øyeblikket man bare resignerer og tror at "alle menn er late, udugelige idioter", har man tapt, for da ender man fort med å bare godta at det er sånn når man havner i en slik idiots klør. Og det skal man ikke.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. mai 2015 #15 Skrevet 3. mai 2015 Fordi noen menn er snille og gode, hjelper til med alt, har en liten dårlig dag i ny og ne, men det har vel alle? Etter et par år flyttet vi sammen, de "dårlige" dagene øker litt, men du tenker at dette er noe som går seg til.. Så etter 5 år sier det plutselig pang, ALT du gjør er feil, og det blir tilslutt sånn du med glede gjør alt av husarbeid og diverse for å slippe kjeft og krangling.. Ja, fy vi er svake kvinnet og det er hvertfall vår skyld at vi sitter i et dårlig forhold, mannen er jo bare sånn han..Anonymous poster hash: 25b85...4e2 Er sånn? Han er vel så lat og sur som han får lov til å være? Men er ikke du skilt selv? hvis du er så god på dette, hvorfor gikk det slik? Anonymous poster hash: 80614...1a9 Kanskje hun er en av dem som hadde vett til å gå? Eller kanskje de ble skilt av helt andre grunner?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #16 Skrevet 3. mai 2015 Fordi noen menn er snille og gode, hjelper til med alt, har en liten dårlig dag i ny og ne, men det har vel alle? Etter et par år flyttet vi sammen, de "dårlige" dagene øker litt, men du tenker at dette er noe som går seg til.. Så etter 5 år sier det plutselig pang, ALT du gjør er feil, og det blir tilslutt sånn du med glede gjør alt av husarbeid og diverse for å slippe kjeft og krangling.. Ja, fy vi er svake kvinnet og det er hvertfall vår skyld at vi sitter i et dårlig forhold, mannen er jo bare sånn han..Anonymous poster hash: 25b85...4e2 Er sånn? Han er vel så lat og sur som han får lov til å være? Hæ?!! "Får lov til å være"? Du mener seriøst at det er kvinnens egen skyld at mannen er lat? Han burde vel ha egen fri vilje, det er pokker meg ikke kvinnens ansvar og oppdra mannen!! Dessuten er det ikke så lett når mannen gradvis drar deg ned og får makt over deg, og du føler deg som en dritt hele tiden, og tror at alle mener det samme som han - at du er verdt null!Du har tydeligvis aldri slitt med dårlig selvtillit, det er ikke BARE å stå opp for seg selv! Det blir som å si til en med spiseforstyrrelser "Du må bare spise!" og tro at da ordner det seg nok.. Anonymous poster hash: 25b85...4e2 Jeg mener absolutt at kvinnen må ta sin del av ansvaret for at mannen "har blitt lat". Det ER et samspill mellom dere som forsterker hans adferd. Og dersom kvinnen har dårlig selvtillit slik du skriver og det er en av grunnene til hennes manglende evne til å sette grenser, har hun i hvertfall noe å jobbe med! Anonymous poster hash: f7c66...2ea
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #17 Skrevet 3. mai 2015 Fordi noen menn er snille og gode, hjelper til med alt, har en liten dårlig dag i ny og ne, men det har vel alle? Etter et par år flyttet vi sammen, de "dårlige" dagene øker litt, men du tenker at dette er noe som går seg til.. Så etter 5 år sier det plutselig pang, ALT du gjør er feil, og det blir tilslutt sånn du med glede gjør alt av husarbeid og diverse for å slippe kjeft og krangling.. Ja, fy vi er svake kvinnet og det er hvertfall vår skyld at vi sitter i et dårlig forhold, mannen er jo bare sånn han..Anonymous poster hash: 25b85...4e2 Er sånn? Han er vel så lat og sur som han får lov til å være? Hæ?!! "Får lov til å være"? Du mener seriøst at det er kvinnens egen skyld at mannen er lat? Han burde vel ha egen fri vilje, det er pokker meg ikke kvinnens ansvar og oppdra mannen!! Dessuten er det ikke så lett når mannen gradvis drar deg ned og får makt over deg, og du føler deg som en dritt hele tiden, og tror at alle mener det samme som han - at du er verdt null!Du har tydeligvis aldri slitt med dårlig selvtillit, det er ikke BARE å stå opp for seg selv! Det blir som å si til en med spiseforstyrrelser "Du må bare spise!" og tro at da ordner det seg nok.. Anonymous poster hash: 25b85...4e2 Jeg mener absolutt at kvinnen må ta sin del av ansvaret for at mannen "har blitt lat". Det ER et samspill mellom dere som forsterker hans adferd. Og dersom kvinnen har dårlig selvtillit slik du skriver og det er en av grunnene til hennes manglende evne til å sette grenser, har hun i hvertfall noe å jobbe med! Anonymous poster hash: f7c66...2ea Nok en person som ikke har det minste anelse.. Blir det samme greia hvis det var omvendt? Hvis jeg bare satt på sofaen og var lat og skreik at "Du har faen ikke klart og tørke av benken nå heller, du er faen meg helt udugelig og tiltaksløs som ikke klarer den minste ting!" til mannen, og at det da er mannens egen feil at jeg sitter sånn? At det er min fulle rett siden jeg "får lov"?? Anonymous poster hash: 25b85...4e2
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #18 Skrevet 3. mai 2015 Har selv sett ellers oppegående kvinner som blir helt idioter når de finner seg en mann. Det virker som om de setter inn alt på å være et godt "kjerringemne"; de vasker klærne hans med et smil allerede før de har flyttet inn, lager gode middager mens de serverer ham øl i pausene og degger verre for at mennene skal like dem og bli. Når det ikke er så artig å være den perfekte kone lenger, så har de allerede skapt et bortskjemt monster og det er som regel for sent å snu, og da kan man vel egentlig ikke klage. Anonymous poster hash: 59e09...a7e
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #19 Skrevet 3. mai 2015 Fordi noen menn er snille og gode, hjelper til med alt, har en liten dårlig dag i ny og ne, men det har vel alle? Etter et par år flyttet vi sammen, de "dårlige" dagene øker litt, men du tenker at dette er noe som går seg til.. Så etter 5 år sier det plutselig pang, ALT du gjør er feil, og det blir tilslutt sånn du med glede gjør alt av husarbeid og diverse for å slippe kjeft og krangling.. Ja, fy vi er svake kvinnet og det er hvertfall vår skyld at vi sitter i et dårlig forhold, mannen er jo bare sånn han..Anonymous poster hash: 25b85...4e2 Er sånn? Han er vel så lat og sur som han får lov til å være? Hæ?!! "Får lov til å være"? Du mener seriøst at det er kvinnens egen skyld at mannen er lat? Han burde vel ha egen fri vilje, det er pokker meg ikke kvinnens ansvar og oppdra mannen!! Dessuten er det ikke så lett når mannen gradvis drar deg ned og får makt over deg, og du føler deg som en dritt hele tiden, og tror at alle mener det samme som han - at du er verdt null!Du har tydeligvis aldri slitt med dårlig selvtillit, det er ikke BARE å stå opp for seg selv! Det blir som å si til en med spiseforstyrrelser "Du må bare spise!" og tro at da ordner det seg nok.. Anonymous poster hash: 25b85...4e2 Jeg mener absolutt at kvinnen må ta sin del av ansvaret for at mannen "har blitt lat". Det ER et samspill mellom dere som forsterker hans adferd. Og dersom kvinnen har dårlig selvtillit slik du skriver og det er en av grunnene til hennes manglende evne til å sette grenser, har hun i hvertfall noe å jobbe med! Anonymous poster hash: f7c66...2ea Nok en person som ikke har det minste anelse.. Blir det samme greia hvis det var omvendt? Hvis jeg bare satt på sofaen og var lat og skreik at "Du har faen ikke klart og tørke av benken nå heller, du er faen meg helt udugelig og tiltaksløs som ikke klarer den minste ting!" til mannen, og at det da er mannens egen feil at jeg sitter sånn? At det er min fulle rett siden jeg "får lov"?? Anonymous poster hash: 25b85...4e2 Så lenge mannen ikke setter en stopper for den slags oppførsel er han medskyldig ja. Jeg skjønner at det er vanskelig å akseptere at en selv spiller en rolle her, så du kan gjerne fortsette å stikke hodet i sanden hvis du vil. Det er ikke jeg som har et problem. Anonymous poster hash: f7c66...2ea
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #20 Skrevet 3. mai 2015 min er ungdomskole kjæresten min, etter 10 år fikk vi vårt første barn, og etter det.... ja, så gikk det bare nedover. Vi ble skilt etter 7 år gift. Anonymous poster hash: 04c67...cca
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #21 Skrevet 3. mai 2015 Har selv sett ellers oppegående kvinner som blir helt idioter når de finner seg en mann. Det virker som om de setter inn alt på å være et godt "kjerringemne"; de vasker klærne hans med et smil allerede før de har flyttet inn, lager gode middager mens de serverer ham øl i pausene og degger verre for at mennene skal like dem og bli. Når det ikke er så artig å være den perfekte kone lenger, så har de allerede skapt et bortskjemt monster og det er som regel for sent å snu, og da kan man vel egentlig ikke klage. Anonymous poster hash: 59e09...a7e No skal ein vel ikkje sette alle i samme bås, men har ein misstanke om at damer som har slike menn har gjort akkurat det du seier. Prøvd å vise seg frå si beste side, akkurat som mannen gjorde i starten. Så då blir det vel eit sjokk for begge partar når sanninga kjem fram. Eg har ikkje ein slik mann, kunne aldri falt meg inn å prøve å imponere ved å gjere alt husarbeid og vaske kleda til min nye flamme, så dei mennen som eigentleg berre ynskjer seg ei hushjelp hadde nok skygga banen rimeleg kjapt;-) Anonymous poster hash: 6ec3d...898
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #22 Skrevet 3. mai 2015 Har selv sett ellers oppegående kvinner som blir helt idioter når de finner seg en mann. Det virker som om de setter inn alt på å være et godt "kjerringemne"; de vasker klærne hans med et smil allerede før de har flyttet inn, lager gode middager mens de serverer ham øl i pausene og degger verre for at mennene skal like dem og bli. Når det ikke er så artig å være den perfekte kone lenger, så har de allerede skapt et bortskjemt monster og det er som regel for sent å snu, og da kan man vel egentlig ikke klage. Anonymous poster hash: 59e09...a7e No skal ein vel ikkje sette alle i samme bås, men har ein misstanke om at damer som har slike menn har gjort akkurat det du seier. Prøvd å vise seg frå si beste side, akkurat som mannen gjorde i starten. Så då blir det vel eit sjokk for begge partar når sanninga kjem fram. Eg har ikkje ein slik mann, kunne aldri falt meg inn å prøve å imponere ved å gjere alt husarbeid og vaske kleda til min nye flamme, så dei mennen som eigentleg berre ynskjer seg ei hushjelp hadde nok skygga banen rimeleg kjapt;-) Anonymous poster hash: 6ec3d...898 Nei det er nok betre å vera seg sjølve heilt frå start, så blir ein kanskje ikkje så skuffa Anonymous poster hash: 59e09...a7e
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #23 Skrevet 3. mai 2015 Fordi noen menn er snille og gode, hjelper til med alt, har en liten dårlig dag i ny og ne, men det har vel alle? Etter et par år flyttet vi sammen, de "dårlige" dagene øker litt, men du tenker at dette er noe som går seg til.. Så etter 5 år sier det plutselig pang, ALT du gjør er feil, og det blir tilslutt sånn du med glede gjør alt av husarbeid og diverse for å slippe kjeft og krangling.. Ja, fy vi er svake kvinnet og det er hvertfall vår skyld at vi sitter i et dårlig forhold, mannen er jo bare sånn han..Anonymous poster hash: 25b85...4e2 Er sånn? Han er vel så lat og sur som han får lov til å være? Hæ?!! "Får lov til å være"? Du mener seriøst at det er kvinnens egen skyld at mannen er lat? Han burde vel ha egen fri vilje, det er pokker meg ikke kvinnens ansvar og oppdra mannen!! Dessuten er det ikke så lett når mannen gradvis drar deg ned og får makt over deg, og du føler deg som en dritt hele tiden, og tror at alle mener det samme som han - at du er verdt null! Du har tydeligvis aldri slitt med dårlig selvtillit, det er ikke BARE å stå opp for seg selv! Det blir som å si til en med spiseforstyrrelser "Du må bare spise!" og tro at da ordner det seg nok..Anonymous poster hash: 25b85...4e2 Hun er ikke tvunget til å rydde etter ham. Hun er ikke en gang tvunget til å bo sammen med en drittsekk. Så lenge ei kvinne stuller og steller rundt en mann, muliggjør hun latskapen hans. Så lenge hun vasker klærne hans, trenger han ikke vaske dem selv. Og så videre. Anonymous poster hash: 67a6c...07b
Gjest Antarctica Skrevet 3. mai 2015 #24 Skrevet 3. mai 2015 Fordi noen menn er snille og gode, hjelper til med alt, har en liten dårlig dag i ny og ne, men det har vel alle? Etter et par år flyttet vi sammen, de "dårlige" dagene øker litt, men du tenker at dette er noe som går seg til.. Så etter 5 år sier det plutselig pang, ALT du gjør er feil, og det blir tilslutt sånn du med glede gjør alt av husarbeid og diverse for å slippe kjeft og krangling.. Ja, fy vi er svake kvinnet og det er hvertfall vår skyld at vi sitter i et dårlig forhold, mannen er jo bare sånn han..Anonymous poster hash: 25b85...4e2 Er sånn? Han er vel så lat og sur som han får lov til å være? Hæ?!! "Får lov til å være"? Du mener seriøst at det er kvinnens egen skyld at mannen er lat? Han burde vel ha egen fri vilje, det er pokker meg ikke kvinnens ansvar og oppdra mannen!! Dessuten er det ikke så lett når mannen gradvis drar deg ned og får makt over deg, og du føler deg som en dritt hele tiden, og tror at alle mener det samme som han - at du er verdt null!Du har tydeligvis aldri slitt med dårlig selvtillit, det er ikke BARE å stå opp for seg selv! Det blir som å si til en med spiseforstyrrelser "Du må bare spise!" og tro at da ordner det seg nok..Anonymous poster hash: 25b85...4e2 Jeg mener absolutt at kvinnen må ta sin del av ansvaret for at mannen "har blitt lat". Det ER et samspill mellom dere som forsterker hans adferd. Og dersom kvinnen har dårlig selvtillit slik du skriver og det er en av grunnene til hennes manglende evne til å sette grenser, har hun i hvertfall noe å jobbe med! Anonymous poster hash: f7c66...2ea Nok en person som ikke har det minste anelse.. Blir det samme greia hvis det var omvendt? Hvis jeg bare satt på sofaen og var lat og skreik at "Du har faen ikke klart og tørke av benken nå heller, du er faen meg helt udugelig og tiltaksløs som ikke klarer den minste ting!" til mannen, og at det da er mannens egen feil at jeg sitter sånn? At det er min fulle rett siden jeg "får lov"?? Anonymous poster hash: 25b85...4e2 Poenget var vel at hvis mannen din fortsatte å bo sammen med deg, og løp fortere og fortere for å tilfredsstille deg, ville alle si han var et fjols og en tøffel som ikke flyttet ut. Men offerrollen er fin å ha når man ikke vil endre på livet sitt.
Hjertefru Skrevet 3. mai 2015 #25 Skrevet 3. mai 2015 (endret) Fordi noen menn er snille og gode, hjelper til med alt, har en liten dårlig dag i ny og ne, men det har vel alle? Etter et par år flyttet vi sammen, de "dårlige" dagene øker litt, men du tenker at dette er noe som går seg til.. Så etter 5 år sier det plutselig pang, ALT du gjør er feil, og det blir tilslutt sånn du med glede gjør alt av husarbeid og diverse for å slippe kjeft og krangling.. Ja, fy vi er svake kvinnet og det er hvertfall vår skyld at vi sitter i et dårlig forhold, mannen er jo bare sånn han..Anonymous poster hash: 25b85...4e2 Er sånn? Han er vel så lat og sur som han får lov til å være? Hæ?!! "Får lov til å være"? Du mener seriøst at det er kvinnens egen skyld at mannen er lat? Han burde vel ha egen fri vilje, det er pokker meg ikke kvinnens ansvar og oppdra mannen!! Dessuten er det ikke så lett når mannen gradvis drar deg ned og får makt over deg, og du føler deg som en dritt hele tiden, og tror at alle mener det samme som han - at du er verdt null!Du har tydeligvis aldri slitt med dårlig selvtillit, det er ikke BARE å stå opp for seg selv! Det blir som å si til en med spiseforstyrrelser "Du må bare spise!" og tro at da ordner det seg nok..Anonymous poster hash: 25b85...4e2 Jeg mener absolutt at kvinnen må ta sin del av ansvaret for at mannen "har blitt lat". Det ER et samspill mellom dere som forsterker hans adferd. Og dersom kvinnen har dårlig selvtillit slik du skriver og det er en av grunnene til hennes manglende evne til å sette grenser, har hun i hvertfall noe å jobbe med! Anonymous poster hash: f7c66...2ea Nok en person som ikke har det minste anelse.. Blir det samme greia hvis det var omvendt? Hvis jeg bare satt på sofaen og var lat og skreik at "Du har faen ikke klart og tørke av benken nå heller, du er faen meg helt udugelig og tiltaksløs som ikke klarer den minste ting!" til mannen, og at det da er mannens egen feil at jeg sitter sånn? At det er min fulle rett siden jeg "får lov"?? Anonymous poster hash: 25b85...4e2 Men hvis en mann oppfører seg sånn mot deg, hva gjør du da? Lar du ham få drive på, bøyer hodet og lover at neste gang skal du tørke bedre av benken, eller setter du klare grenser, sier at sånn oppførsel finner du deg f... Ikke i ?! Det er spørsmålet... Endret 3. mai 2015 av Hjertefru
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå