Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #26 Skrevet 3. mai 2015 Du må sette ned foten nå! Hvis han ikke prioriterer deg den første dagen han har fri så gjør det slutt. Du behandles som en dørmatte. Er samme hva du sier til han. Kan du virkelig få det vondere enn du har nå? Anonymous poster hash: 6eaf0...93f
Gjest Antarctica Skrevet 3. mai 2015 #27 Skrevet 3. mai 2015 Takker for alle tilbakemeldinger! Jeg har sovet lite i natt og sto opp klokken 7 fordi jeg var lei av å ligge der å gråte for meg selv..Jeg hadde vel også forestilt meg at han kom til å sende en mld for å høre hvordan det går med meg, men den gang ei.. Det er kjipt og vondt, men jeg vil faktisk ikke ha en mann som gir meg sånne følelser tidlig i et forhold, da er det mye bedre å være alene! Anonymous poster hash: 47a41...872 Jeg fikk veldig følelsen av at han spiller et sobbeltspill og muligens har en annen dame/familie..Anonymous poster hash: eaf0e...053 Vet ikke, men da er det rart at han kan sitte hele kvelder hjemme og tekste og snappe..Jeg tror han bare ikke er så forelsket som han sier. Samtidig er det jo da rart at han bruker så mye tid på å overbevise meg,men det er jo bare ord på meldinger og betyr ingenting når han faktisk unngår å treffe meg.. Jeg føler meg bare dum og teit som trodde at dette kunne være noe bra, og jeg angrer på at jeg åpnet meg og slapp han innpå meg..Jeg har en historie som gjør at jeg ikke stoler på folk,har fortalt han litt,og han lovet at han alltid skulle stille opp for meg, ikke stikke av og gjøre sitt beste for at jeg skulle stole på han og se at det er mulig å ha det bra sammen med en..Dumme,dumme meg!!Anonymous poster hash: 47a41...872 Helgependler som må være sammen med kona i helgene, er på arbeid i ukene. "Broren" er ingen bror... Kanskje. Eller ikke. Det er irrelevant, egentlig, han er jo ikke sammen med deg, han har deg bare gående på gress.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #28 Skrevet 3. mai 2015 Jaja,nå har jeg fått svaret mitt..Han er tagget i et bilde på tur med eksen sin..Trodde ikke jeg kunne ha verre følelser.. Anonymous poster hash: 47a41...872
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #29 Skrevet 3. mai 2015 Jaja,nå har jeg fått svaret mitt..Han er tagget i et bilde på tur med eksen sin..Trodde ikke jeg kunne ha verre følelser.. Anonymous poster hash: 47a41...872 Kort prosess: takk for meg og ønsker deg lykke til videre i livet på SMS nå! Ville ikke kastet bort et sekund til på han. Anonymous poster hash: 6eaf0...93f
Gjest Antarctica Skrevet 3. mai 2015 #30 Skrevet 3. mai 2015 Jaja,nå har jeg fått svaret mitt..Han er tagget i et bilde på tur med eksen sin..Trodde ikke jeg kunne ha verre følelser..Anonymous poster hash: 47a41...872 Huff, så trist. Bra du ikke gikk inn i noe mer forpliktende med ham, løgnhalser er det verste som fins. Trøsteklem til deg!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #31 Skrevet 3. mai 2015 Skrev mld og sa jeg slet og det ikke hjalp å få det bildet slengt i trynet. Han svarte at han ville heller gått med meg. Ehh,Hallo?? Fy faen, jeg visste det var en grunn til at jeg holdt meg unna menn, dette var en fin påminnelse.. Anonymous poster hash: 47a41...872
Gjest Antarctica Skrevet 3. mai 2015 #32 Skrevet 3. mai 2015 Skrev mld og sa jeg slet og det ikke hjalp å få det bildet slengt i trynet. Han svarte at han ville heller gått med meg. Ehh,Hallo?? Fy faen, jeg visste det var en grunn til at jeg holdt meg unna menn, dette var en fin påminnelse..Anonymous poster hash: 47a41...872 Jøss. Han er jo komplett idiot. Slett alle spor etter ham og finn deg noe bedre!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #33 Skrevet 3. mai 2015 Han avlyser planer med deg for å dra på tur med eksen. Sier han er hos broren sin og klarer å lire av seg at han heller ville reise med deg. Et ord: idiot! Anonymous poster hash: 6eaf0...93f
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #34 Skrevet 3. mai 2015 Skriv en melding til ham og ønsk ham lykke til videre i livet og at du ikke har noe interesse av å høre noe som helst fra ham mer, og be ham respektere det. Så sletter du ham på facebook, sletter nr på mobilen osv. Om han begynner å mase på deg, så viser du til tidligere melding og ber ham respektere at du ikke vil ha mer med ham å gjøre. Veldig dumt at du fikk en slik erfaring når du nå turde å åpne deg, men velg å se på dette som en test. Du har lært noe veldig viktig når du neste gang møter en mann. Du må ha en mann som har samsvar mellom det han sier og det han gjør. Du må ha en mann som viser at det er DEG han vil ha - ikke bare sier det. Jeg er overbevist om at du kommer til å finne en ny mann etter hvert, en som du vil få det mye bedre med. For denne mannen her, han har ikke vært mye bra for deg... husk det! Han har vært falsk med deg og kjørt dobbeltspill. Du fortjener langt bedre - og det kommer du til å finne igjen etter hvert! Klem <3 Anonymous poster hash: a9279...18e
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #35 Skrevet 3. mai 2015 For en tvers igjennom tragisk mann! Stakkars deg, dette må være tøft. Prøv å holde på den tanken at du er alt for god for en slik taper. For det er han som er taperen her! Slik oppfører ikke et veltilpasset voksent menneske seg. Anonymous poster hash: d20fe...434
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #36 Skrevet 3. mai 2015 Uff, så tragisk fyr han er!! Leit å høre at du måtte bli så forelska når han bare har holdt deg for narr. Det er han som har tapt! Jeg hadde bare skrevet" Takk og farvel" og sletta alt av nr osv. Én gang løgner, alltid løgner. Håper ikke du finner deg i dette, du fortjener bedre! Kos deg alene og tenk at nå så du slipper å bekymre deg for hvor han er og hva han gjør. Nyt våren og roen :-) Klem Anonymous poster hash: 6e406...bdc
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #37 Skrevet 3. mai 2015 Han er en kjempedust og jeg prøver å si det til meg selv, men jeg er ganske slått ut av dette..Ligger bare på sengen og er helt rar..Det hjelper nok ikke at jeg ikke har sovet noe særlig i natt,og ikke har spist siden lunsjen på jobb i går. Men jeg må begynne å virke igjen til i morgen, for da kommer datteren hjem. Anonymous poster hash: 47a41...872
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #38 Skrevet 3. mai 2015 Han er en kjempedust og jeg prøver å si det til meg selv, men jeg er ganske slått ut av dette..Ligger bare på sengen og er helt rar..Det hjelper nok ikke at jeg ikke har sovet noe særlig i natt,og ikke har spist siden lunsjen på jobb i går. Men jeg må begynne å virke igjen til i morgen, for da kommer datteren hjem. Anonymous poster hash: 47a41...872 Da går du ut på kjøkkenet og finner deg noe å spise nå. Denne mannen er ikke vits å gjøre seg selv dårlig over! Gå på kjøkkenet og spis mat og tenk at du gjør det for din egen del. Du trenger energi! Anonymous poster hash: a9279...18e
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #39 Skrevet 3. mai 2015 For all del. Ikke trøstespis og bli feit og ulekker. Doll deg opp og vis han hva han har gått glipp av. Ikke bruk mer tid på idioten og ikke mist troen på menn. Mange flotte fisker i havet fortsatt. Anonymous poster hash: 756d6...a8a
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #40 Skrevet 3. mai 2015 Jeg blir faktisk sint på dine vegne når jeg leser dette. Det minner meg om min "eks". Han feiget ut. Ringte mindre og mindre... Sa at det ikke var noe gale...... Til slutt måtte jeg bare innse at det var slutt. . Lite voksent og veldig lite ærlig Anonymous poster hash: 5676d...057 Lurer på hvorfor skal være så vanskelig å bare si det som det er..Hvorfor gi folk mer tankekjør enn nødvendig?.. Anonymous poster hash: 47a41...872 Nei, si det. IDIOTER er de !! Folk som ikke har respekt for andre ! Jeg har blokkert denne "eksen" på fb Ikke gråt over han Prøv å se fremover. Du fortjener så utrolig mye bedre Anonymous poster hash: 5676d...057
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå