Gå til innhold

Jeg med han kjæresten som sov hele helgen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skulle vi treffes i helgen, men han velger å dra til sin bror igjen..Jeg sa at jeg ikke fikset å ha det slik, at det føles usikkert og vondt. Han sier at jeg er en slik dame han har drømt om hele livet,at han elsker å være sammen med meg, at han blir rolig og lykkelig..Men han kan allikevel ikke treffe meg?..

Jeg har det egentlig bare kjipt og vondt nå,vet liksom ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg,så jeg ligger i sengen og gråter..Vet heller ikke hva jeg vil med dette, jeg har liksom ingen å prate med i dag..Herlighet så tragisk jeg føler meg akkurat nå :/

Anonymous poster hash: 47a41...872

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er jo ikke riktig klokt! La ham gå og ikke kast bort mer tid på denne fyren!

Anonymous poster hash: c0c3c...bcd

Skrevet

Nå skulle vi treffes i helgen, men han velger å dra til sin bror igjen..Jeg sa at jeg ikke fikset å ha det slik, at det føles usikkert og vondt. Han sier at jeg er en slik dame han har drømt om hele livet,at han elsker å være sammen med meg, at han blir rolig og lykkelig..Men han kan allikevel ikke treffe meg?..

Jeg har det egentlig bare kjipt og vondt nå,vet liksom ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg,så jeg ligger i sengen og gråter..Vet heller ikke hva jeg vil med dette, jeg har liksom ingen å prate med i dag..Herlighet så tragisk jeg føler meg akkurat nå :/

Uff da :(.

Når han vet at du føler at du bortprioriteres, og likevel gjør det igjen, så tenker jeg at du burde finne en som kan gi deg det du behøver istedenfor...

Tenkte forresten etter siste innlegg, at det kunne tenkes at han hadde allergi og ble trøtt av antihistaminene.

Anonymous poster hash: 086ab...ff3

Skrevet

Denne mannen er ikke god for deg. Han sier en ting for å holde deg på kroken sånn i tilfelle, men han viser i handling at du egentlig ikke bryr seg om deg - i hvert fall ikke slik en kjærest skal gjøre.

Han høres ikke god ut. Han påstår at han har drømt om en som deg hele livet, at han elsker å være sammen med deg..... likevel så velger han å IKKE være sammen med deg.

Til tross for at du sier at du ikke vil ha det slik mer så velger han likevel deg BORT.

Gå videre, du kommer over ham. Det er noe han ikke er ærlig med deg om, og når han ikke er ærlig med deg (om det er stoff eller psykiske problemer eller hva som helst), så har dere ikke noe å bygge en fremtid på.

Så ta heller sorgen nå og kom deg unna, denne mannen leker med følelsene dine slik han holder på nå. Hadde han virkelig ment at han elsker å være sammen med deg, da hadde han vært sammen med deg, han hadde ikke valgt deg bort gang på gang!

Om han mener du er for god for ham, så er det også en holdning hos ham som vil være svært vanskelig for deg å leve med på sikt (jeg har prøvd det).

Så gråt ut og gå videre, du fortjener noe langt bedre enn det denne mannen gir deg. Denne mannen bygger luftslott for deg - helt uten innhold de ordene hans.

Jeg har lært en lekse når det kommer til menn. Ord uten handling er absolutt ingenting verdt!

Anonymous poster hash: a9279...18e
Skrevet

Kjære deg.. Jeg vet at dette er vondt og vanskelig. Snakker av erfaring.. Men her er det noe som ikke stemmer.. for det første: er du sikker på han er hos broren? Isåfall så drar han dit for endte gang og hvorfor? Har han ingen spesiell grunn så er det jo tydelig hvor prioriteringene hans er. For det andre så har du nå sagt fra mer enn en gang og han synes ikke å ta deg alvorlig, istedet hanker han deg inn igjen med store og flotte ord og han merker nok at det virker også.. Hadde jeg vært deg nå, uansett hvor vanskelig det er og hvor usikker du er, hadde jeg sendt en ny mld og sagt at du takker for deg, kan du egentlig stole på han? Og er det sånn du vil ha det gang etter gang? Du fortjener så mye bedre! La han gå.. Innser han hva han mister så kommer han tilbake, og da kan du selv velge om du vil gi han en sjanse til, men da bør han jobbe hardt for det. Stor klem til deg

Anonymous poster hash: 1d6ef...06d

Skrevet

Han sier broren trenger han,jeg vet ikke. Men han har valgt meg bort så mange ganger nå at jeg ikke klarer å tro på han.

Det er fryktelig vondt,jeg har ikke vært forelsket på 15 år og når jeg endelig våget går jeg på en kjempesmell,så jeg har hvert fall lært grundig at jeg gjorde rett når jeg tidligere har styrt unna menn.

Skrevet

Han sier broren trenger han,jeg vet ikke. Men han har valgt meg bort så mange ganger nå at jeg ikke klarer å tro på han.

Det er fryktelig vondt,jeg har ikke vært forelsket på 15 år og når jeg endelig våget går jeg på en kjempesmell,så jeg har hvert fall lært grundig at jeg gjorde rett når jeg tidligere har styrt unna menn.

Hvorfor trenger broren ham da?

Er det alltid broren som er unnskyldning?

Skrevet

Hvorfor trenger broren ham da?

Er det alltid broren som er unnskyldning?

Han sier broren slitet psykisk,og det kan være,men hvorfor bare på fridager? Andre ganger trenger han å sove,som forrige helg, da sov han fra fredag til søndag, og måtte reise direkte på jobbreise søndag ettermiddag. Så vi så hverandre ikke den helgen heller..

Jeg er jo kjempedum, at jeg ikke har skjønt det før!! :/

Skrevet

Du er ikke dum, bare sterkt ønske om at det var annerledes.

Send han en mld om at dette gidder du ikke mer. Gå videre,tru meg han fortjener deg ikke.

Anonymous poster hash: 6dece...ea1

Skrevet
Han sier broren slitet psykisk,og det kan være,men hvorfor bare på fridager? Andre ganger trenger han å sove,som forrige helg, da sov han fra fredag til søndag, og måtte reise direkte på jobbreise søndag ettermiddag. Så vi så hverandre ikke den helgen heller..

Du er ikke dum, du har valgt å tro på det han har sagt. Du har trodd på det som stemte med dine følelser for ham, da blir man av og til litt blind.

En forelsket, frisk mann velger ikke å sove bort to døgn i steden for å være sammen med dama han liksom har drømt om hele livet.

Mulig broren sliter - men ønsker han deg i livet sitt så må han i så fall prioritere slik at han får sett deg når han faktisk har muligheten. Sist helg valgte han å sove i steden for å være hos deg og ev. sove hos deg.

Nå velger han å være sammen med broren hele helgen.

Igjen så velger han til siste øyeblikk med å si fra til deg om at han ikke kan/vil møte deg.

Helt ærlig - jeg tror ikke særlig på historien hans. En forelsket mann oppfører seg ikke slik denne mannen gjør!

Han vet at han nå risikerer å miste deg, likevel så fortsetter han å gjøre det samme. Det sier ganske mye.

Skrevet

Du er ikke den dumme her. Noe stemmer ikke. Uansett om deg han forteller er sannheten, behandles du ikke godt nok. Folk må kunne holde planer eller i det minste gi en skikkelig forklaring.

Anonymous poster hash: 02d91...ab5

Skrevet

Handlinger betyr så mye mer enn ord! Han påstår at han elsker deg men prioriterer deg bort og lar deg ligge og gråte. Hvorfor lar du deg behandle som søppel?? Hvorofr fortjener du ikke bedre?? Lær å elske og respektere deg selv, først da vil du finne en mann som også vil elske og respektere deg. Dessverre bare drittsekker som blir sammen med og utnytter svake sjeler.

Anonymous poster hash: b595d...6e3
Skrevet

Du er ikke dum, bare sterkt ønske om at det var annerledes.

Send han en mld om at dette gidder du ikke mer. Gå videre,tru meg han fortjener deg ikke.

Anonymous poster hash: 6dece...ea1

Jeg kommer ikke til å sende han noen mld, jeg har prøvd å formidle til han hva jeg tenker og føler, nå føler jeg meg "ferdig"..

Du er ikke dum, du har valgt å tro på det han har sagt. Du har trodd på det som stemte med dine følelser for ham, da blir man av og til litt blind.

En forelsket, frisk mann velger ikke å sove bort to døgn i steden for å være sammen med dama han liksom har drømt om hele livet.

Mulig broren sliter - men ønsker han deg i livet sitt så må han i så fall prioritere slik at han får sett deg når han faktisk har muligheten. Sist helg valgte han å sove i steden for å være hos deg og ev. sove hos deg.

Nå velger han å være sammen med broren hele helgen.

Igjen så velger han til siste øyeblikk med å si fra til deg om at han ikke kan/vil møte deg.

Helt ærlig - jeg tror ikke særlig på historien hans. En forelsket mann oppfører seg ikke slik denne mannen gjør!

Han vet at han nå risikerer å miste deg, likevel så fortsetter han å gjøre det samme. Det sier ganske mye.

Jeg begynner å tvile på at han er så forelsket som han sier, det er en merkelig måte å vise det på..Han velger å ikke treffe meg, sånn er det bare. Om han må til broren kunne han kommet innom meg på veien eller noe..

Handlinger betyr så mye mer enn ord! Han påstår at han elsker deg men prioriterer deg bort og lar deg ligge og gråte. Hvorfor lar du deg behandle som søppel?? Hvorofr fortjener du ikke bedre?? Lær å elske og respektere deg selv, først da vil du finne en mann som også vil elske og respektere deg. Dessverre bare drittsekker som blir sammen med og utnytter svake sjeler.

Anonymous poster hash: b595d...6e3

Nei, si det..Er vel derfor jeg føler meg så dum..Jeg fatter ikke at jeg har tålt dette i evigheter nå..

Men dette er fryktelig kjipt og vondt akkurat nå, trodde ikke det gikk an å gråte så mye som jeg har gjort i ettermiddag/kveld..Når det slutter tenker jeg at det er tomt, men så bare begynner jeg igjen..

Skrevet

Men dette er fryktelig kjipt og vondt akkurat nå, trodde ikke det gikk an å gråte så mye som jeg har gjort i ettermiddag/kveld..Når det slutter tenker jeg at det er tomt, men så bare begynner jeg igjen..

Vet hvor vondt det er....

Men mens du sørger, prøv å husk at den du sørger mest over er den du trodde han var, den han latet som han var. Det er ikke han som stadig bryter avtaler og unngår deg...

Det har i hvert fall hjulpet meg litt i samme situasjon.

En varm klem til deg! :klem:

Skrevet

Vil du virkelig ha en sånn kjæreste ??

Det hjelper å tenke sånn

Anonymous poster hash: 5676d...057

Gjest Antarctica
Skrevet

Han er i alle fall god til å juge. Dropp ham.

Om han mot formodning snakker sant: dropp ham likevel. Han har fanget fullt av omsorgsoppgaver og ingen tid til deg, resultatet er det samme ...

Skrevet

Slik jeg ser det er det bare to alternativer:

1) Han er et "brent barn" som beskytter seg selv i tilfelle du kan komme til å såre ham. Da holder han avstand og tør ikke å gå 100% inn i et forhold av frykt for å bli såret.

2) Han er en dust.

Det er opp til deg å finne ut hvilken av alternativene som stemmer. Lykke til!

Anonymous poster hash: 6bc86...efe
Skrevet

Vet hvor vondt det er....

Men mens du sørger, prøv å husk at den du sørger mest over er den du trodde han var, den han latet som han var. Det er ikke han som stadig bryter avtaler og unngår deg...

Det har i hvert fall hjulpet meg litt i samme situasjon.

En varm klem til deg! :klem:

Veldig smart!

Skrevet

Handling sier mer enn ord. Hadde han virkelig villet så hadde han fått det til! Han er bare ikke så forelsket i deg som du er i han. Slik tolker jeg situasjonen. Vondt, men greit å innse tidlig i forholdet. Dropp ham! Du fortjener en som setter deg først :).

Skrevet

Takker for alle tilbakemeldinger! :)

Jeg har sovet lite i natt og sto opp klokken 7 fordi jeg var lei av å ligge der å gråte for meg selv..Jeg hadde vel også forestilt meg at han kom til å sende en mld for å høre hvordan det går med meg, men den gang ei..

Det er kjipt og vondt, men jeg vil faktisk ikke ha en mann som gir meg sånne følelser tidlig i et forhold, da er det mye bedre å være alene! 

Skrevet

Jeg har sovet lite i natt og sto opp klokken 7 fordi jeg var lei av å ligge der å gråte for meg selv..Jeg hadde vel også forestilt meg at han kom til å sende en mld for å høre hvordan det går med meg, men den gang ei..

Det er kjipt og vondt, men jeg vil faktisk ikke ha en mann som gir meg sånne følelser tidlig i et forhold, da er det mye bedre å være alene!

Jeg fikk veldig følelsen av at han spiller et sobbeltspill og muligens har en annen dame/familie..

Anonymous poster hash: eaf0e...053

Skrevet

Jeg fikk veldig følelsen av at han spiller et sobbeltspill og muligens har en annen dame/familie..

Anonymous poster hash: eaf0e...053

Vet ikke, men da er det rart at han kan sitte hele kvelder hjemme og tekste og snappe..Jeg tror han bare ikke er så forelsket som han sier. Samtidig er det jo da rart at han bruker så mye tid på å overbevise meg,men det er jo bare ord på meldinger og betyr ingenting når han faktisk unngår å treffe meg..

Jeg føler meg bare dum og teit som trodde at dette kunne være noe bra, og jeg angrer på at jeg åpnet meg og slapp han innpå meg..Jeg har en historie som gjør at jeg ikke stoler på folk,har fortalt han litt,og han lovet at han alltid skulle stille opp for meg, ikke stikke av og gjøre sitt beste for at jeg skulle stole på han og se at det er mulig å ha det bra sammen med en..Dumme,dumme meg!!

Skrevet

Jeg blir faktisk sint på dine vegne når jeg leser dette.

Det minner meg om min "eks".

Han feiget ut. Ringte mindre og mindre...

Sa at det ikke var noe gale......

Til slutt måtte jeg bare innse at det var slutt. .

Lite voksent og veldig lite ærlig

Skrevet

Jeg blir faktisk sint på dine vegne når jeg leser dette.

Det minner meg om min "eks".

Han feiget ut. Ringte mindre og mindre...

Sa at det ikke var noe gale......

Til slutt måtte jeg bare innse at det var slutt. .

Lite voksent og veldig lite ærlig

Lurer på hvorfor skal være så vanskelig å bare si det som det er..Hvorfor gi folk mer tankekjør enn nødvendig?..

Skrevet

Kjenner jeg har lyst å sende han en mld selv om jeg vet det er tullete..Jeg savner han og har så lyst å vite hva det går i..Eneste grunnen til at jeg ikke har sendt noe,er fordi jeg ikke vet hva jeg skal skrive..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...