Gå til innhold

Er dette en god grunn til å avslutte forholdet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 40 år, aldri prøvd analsex og kommer aldri til å ha det, tanken byr meg imot og klarer meg like fint uten som heg gjør uten kaffe!! Dette hadde vært helt uaktuelt for meg, hadde forholdet ellers funket måtte det bli sølibat/ onani for min del....

Anonymous poster hash: 6c345...436

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fy søren for et mehe. Merker jeg blir skikkelig provosert på dine vegne.

Her har du satt hans barn til verden og så skal du bli tvunget til analsex.

Hadde mannen min sagt noe sånt her hjemme, hadde han fått en skikkelig kruttsalve tilbake.

Skrevet

Signerer også Overlord. Møt han med krav om å fikse på den lille pikken han har hehe

Skrevet

Dette kan umulig være et seriøst innlegg??

Skrevet

Hvis dette mot formodning er en virkelig problemstilling, da tenker jeg at det er mannens feige måte å si at han vil ut av forholdet. Stiller et helt urimelig krav til deg som han tror du ikke vil kringkaste til alle andre, at du ikke går med på det og går fra ham.

Han slipper da å få på seg at han gikk fra deg...

Om mannen hadde ment og sagt noe slikt så hadde det vært slutt for min del.

Anonymous poster hash: a5205...e89
Skrevet

Kjøp en penispumpe til han og be han fikse på utstyret sitt for du liker nemlig ikke menn med liten tiss 😉.

Skrevet

Reagerer på de "venninnene" dine også jeg da...Hvem i huleste støtter et slikt ultimatum?!? Nei, kast han på huet og ræva ut!

Anonymous poster hash: d0b8a...1ca

Skrevet

Jeg hadde dumpet han med god samvittighet.

Han er en dust som stiller et slik urimelig og barnslig ultimatum og det at han er villig til å presse deg til å leve med noe slikt bare for å få det som han vil sier sitt om han.

Skrevet

Hva sa han sa du??? Er han helt tom mellom ørene? En ting å tenke det, en annen ting er å si det til kjæresten sin som har satt barna til verden!

Skrevet

Haha for en hjernedød fyr. Foreslår st du stiller følgende motultimatum:

"Hvis du ikke operere tissen din større eller lar meg ta deg i rumpa med en dildo så gidder jeg ikke ha sex med deg lengre. Du har så liten penis at det er ikke noe vits for meg å pule med deg."

Jepp, for så idiotisk høres han ut. Hadde forresten kastet ham ut.

Anonymous poster hash: cc39a...eff

Skrevet

Ja, dette er en GOD grunn til å hive han ut!!!

Anonymous poster hash: 4a1e8...0ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...