Gå til innhold

Er dette en god grunn til å avslutte forholdet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine to venninner mener at jeg bør gi meg og inngå kompromiss med mannen. Han har stilt ultimatum at han kun vil ha sex med meg hvis det er analsex, siden jeg ble så vid etter fødslene etter hans mening. Dette er total dealbreaker for meg. Hva hadde dere gjort, tvunget dere selv til analsex (jeg HAR prøvd det flere ganger, så jeg vet at jeg hater det og det er utrolig vondt), levd i sølibat eller forlatt mannen?

Anonymous poster hash: 6e5c7...d29
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg hadde dumpet en sånn løk...

Anonymous poster hash: a2d7e...e3d

Skrevet

Hadde ALDRI latt meg utpresse til å ha analsex. Hadde forlatt ham uten å blunke. FYSJ! For en "mann"!

Anonymous poster hash: 278ee...176
Skrevet

Dette høres så sjukt ut at jeg håper du troller. 

Hvis ikke, dump dritten. Har han liten kuk btw? 

Anonymous poster hash: a49ed...e13
Skrevet

Analsex er totalt uaktuelt for min del. Da hadde jeg dumpet mannen.

Har du merket noe selv da? Dersom det er et problem (for deg) så er det vel mulig å operere for å bli litt trangere igjen?

Anonymous poster hash: ee041...29f

Skrevet

Exit only! Så da hadde det blitt sølibat.. Eller stor fart ut av huset!!

Anonymous poster hash: c2a8e...08a

Skrevet

Om ikke dette er tull bør de gjeninnføre lobotomi!!!

Skrevet

Hvorfor er ikke oralsex et alternativene? Det hadde vært førstevalget her hvis vanlig samleie av en eller annen grunn hadde blitt umulig. Men om dette var fordi mannen ikke gadd fordi jeg var blitt for vid så hadde jeg nok ikke fått mye lyst på noen form for sex med ham igjen noen gang.

Anonymous poster hash: b52c4...f24
Skrevet

Hadde en mann sagt noe sånn til meg hadde jeg faktisk spyttet han i ansiktet, og fysisk dytta han ut døra

Skrevet

Wtf!? Be ham ta med seg den bittelille pikken sin og hute seg til helvete ut! Si du trenger en mann med skikkelig utstyr! Nevn d OFTE!! ;)

Anonymous poster hash: 43d8d...866

Skrevet

Hadde aldri akseptert det. Finnes da andre ting man kan gjøre, som gir begge parter nytelse.

Men hvor vid har du blitt? Og er du flink og gjør knipeøvelser. Noen får jo så store problemer etter fødsel, at de må opereres. Men uansett gir ikke dette din mann, rett til å være en sånn drittsekk.

Anonymous poster hash: 52852...f2a
Skrevet

Jeg er flink til å bruke muskulaturen, og føler meg ikke noe ekstremt vid egentlig. Får ikke innvilget noe operasjon her, ifølge gynekolog da det ikke finnes noe fysisk problem. Han ønsker ikke oralsex eller noe annet, sier at oralsex ikke gir ham noe utbytte i det hele tatt.

Skrevet

Ja, det er en svært god grunn. Makan til dust

Anonymous poster hash: 3d1b4...3cf

Skrevet (endret)

Jævla kødd. Hadde bedt han ta med seg den lille pikken sin og komme seg ut.

Endret av overlord
Skrevet

Jeg hadde klikka så voldsomt at han aldri ville turt å røre meg igjen. Hadde han våget å sagt noe så jævlig til meg så hadde han røket på hodet og ræva ut rekordfort. 

Skrevet

Håper virkelig du kødder,om ikke.så tror jeg nok mannen din er homofil

Skrevet

JA!

Jeg føler meg vid etter 4 barnefødsler, men mannen sier ingenting. Vi prøver å variere litt i senga. Jeg ville aldri hatt analsex fast (har prøvd det, var ikke godt og kjente meg rar i rumpa i dagesvis--> tror ikke det er sunt+at det stinka!!) mannen vil ikke ha en stake i rassen heller... Og hva med analfisturer *grøss*

Hadde gått jeg altså!

Prøvd å forklare situasjonen til fastlegen? Kanskje han kunne sjekket om bekkenmusklene eller andre ting ikke er som de skal?

Anonymous poster hash: 505f2...ccf

Skrevet

Jævla kødd. Hadde bedt han ta med seg den lille pikken sin og komme seg ut.

Signerer denne 👍

Det er vel i det store og hele ikke en mann du har lyst å leve med etter dette?

Skrevet

Dette må vel være troll? Finnes det virkelig så tilbakestående menn? Og kvinner som faktisk vurderer ultimatumet? Det er takken liksom for at du har slitt deg gjennom fødsel for deres felles barn. Sykt egoistisk og fæl mann. Finn deg noen bedre!

Anonymous poster hash: 94a8c...5aa

Skrevet

Jeg er glad i analsex, men jeg hadde aldri gått med på dette. Bare det at han nevner det, ville jeg gitt meg avsmak for hele mannen. Jeg ville mistet alle følelser og lyst til å prøve å rette opp i det. Jeg ville altså brutt med ham. 

Anonymous poster hash: 9aea9...4cf
Skrevet

Eh.

Åpenbart trolling.

Altfor dumt til å diskutere.

Anonymous poster hash: 68f71...2c9

Skrevet

Utrolig egoistisk av han. Altså, det er en ærlig sak om han ikke synes det er godt med sex om han eks ikke kjenner så mye, men det å "presse" deg til analsex er drøyt. Ville nok snakket med han litt før jeg evt gikk fra han. For han kan jo heller ikke bli presset til en type sex han ikke liker. Hva tenker du om å eks å gjøre noen inngrep i underlivet, eller trene det mer opp igjen?

Anonymous poster hash: 0987d...e86
Gjest Antarctica
Skrevet

Din mann fant nok ikke akkurat opp hjulet. Han fortjener å leve alene.

Skrevet

Mine to venninner mener at jeg bør gi meg og inngå kompromiss med mannen. Han har stilt ultimatum at han kun vil ha sex med meg hvis det er analsex, siden jeg ble så vid etter fødslene etter hans mening. Dette er total dealbreaker for meg. Hva hadde dere gjort, tvunget dere selv til analsex (jeg HAR prøvd det flere ganger, så jeg vet at jeg hater det og det er utrolig vondt), levd i sølibat eller forlatt mannen?

Forlat mannen!

Anonymous poster hash: 688c9...0a4

Skrevet

Utrolig egoistisk av han. Altså, det er en ærlig sak om han ikke synes det er godt med sex om han eks ikke kjenner så mye, men det å "presse" deg til analsex er drøyt. Ville nok snakket med han litt før jeg evt gikk fra han. For han kan jo heller ikke bli presset til en type sex han ikke liker. Hva tenker du om å eks å gjøre noen inngrep i underlivet, eller trene det mer opp igjen?

Anonymous poster hash: 0987d...e86

Jeg betaler ikke mange tusen kroner for unødvendig operasjon, dessverre. Som sagt, de få gangene vi har hatt sex i det siste har jeg ikke merket noe forskjell fra før. Det kan da ikke være SÅ ille at jeg må opereres hvis jeg kjenner ham ca like mye som før??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...