Gå til innhold

To vs. tre barn... klarer ikke bestemme oss!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fikk to ganske tett, så ventet vi nesten 4 år og fikk to tette igjen.

Nå er barna 6, 7, 11 og 13 år gamle, for oss har dette fungert supert. De er en herlig gjeng som har mye glede av hverandre og det har aldri vært noe problem å følge de opp. At det skal være så vanskelig å håndtere mer enn to barn, at man ikke kan være flere barn enn voksne osv forstår jeg ikke.

Anonymous poster hash: bfd19...87e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for mange gode tips og råd, og deres erfaringer :) Blir vel til at vi venter og ser an 1 år eller 2. La ting roe seg litt her først, blir jo hektisk med to stk under 3 år. Og, er jo egentlig ingen hast, vi er i begynnelsen av 30 årene, men har begge hatt lyst til å være ferdig med å få barn innen vi er 35 :) 

Siden vi begge har en liten indre lyst til en nr 3, så skal man ikke se bort ifra at det dukker opp en liten en til etterhvert. Selvom jeg vet at alt det "praktiske" strider imot :P 

Anonymous poster hash: ee215...958
Skrevet

Takk for mange gode tips og råd, og deres erfaringer :) Blir vel til at vi venter og ser an 1 år eller 2. La ting roe seg litt her først, blir jo hektisk med to stk under 3 år. Og, er jo egentlig ingen hast, vi er i begynnelsen av 30 årene, men har begge hatt lyst til å være ferdig med å få barn innen vi er 35 :)

Siden vi begge har en liten indre lyst til en nr 3, så skal man ikke se bort ifra at det dukker opp en liten en til etterhvert. Selvom jeg vet at alt det "praktiske" strider imot :P

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...