Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #26 Skrevet 1. mai 2015 Bare et spørsmål litt på siden. Jeg har som sagt ikke helt oversikt over hva denne dagen dreier seg om, men ser det handler om arbeidernes rettigheter stort sett? Selv er jeg ufør, har jeg da "rett" til å flagge og gå i tog? Anonymous poster hash: 58d57...eba
Gjest Hercule Poirot Skrevet 1. mai 2015 #27 Skrevet 1. mai 2015 Bare et spørsmål litt på siden. Jeg har som sagt ikke helt oversikt over hva denne dagen dreier seg om, men ser det handler om arbeidernes rettigheter stort sett? Selv er jeg ufør, har jeg da "rett" til å flagge og gå i tog? Anonymous poster hash: 58d57...eba Det har du så absolutt! Du har heldigvis rettigheter som ufør også, og også disse rettighetene må kjempes for og bevares, helst forbedres.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #28 Skrevet 1. mai 2015 Jeg er ufør og har ikke råd til mat etter nye reformen. Flagger ikke Anonymous poster hash: 05a1b...1e1
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #29 Skrevet 1. mai 2015 Jeg er ufør og har ikke råd til mat etter nye reformen. Flagger ikke Anonymous poster hash: 05a1b...1e1 Du har maks tapt 500 kr per mnd. Kjipt ja, men at du ikke har råd til mat er litt drøyt å påstå. Kanskje kutte Internett før mat? Og vise takknemlighet for å bo i et land der du faktisk får trygd. Det er ingen selvfølge. Anonymous poster hash: 145be...9db
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #30 Skrevet 1. mai 2015 Jeg er ufør og har ikke råd til mat etter nye reformen. Flagger ikke Anonymous poster hash: 05a1b...1e1 Det er kjipt, men prøv å se det positive: Vi slipper å bo på gata i alle fall. Det er jo verdt å flagge for. Anonymous poster hash: 58d57...eba
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #31 Skrevet 1. mai 2015 Vi skal heise flagget i morra. Når 1.mai er over. Anonymous poster hash: f4d3c...933 Så dere flagger helst på dager som ikke er merkedager? Jaja, hver sin lyst. Anonymous poster hash: 4f8e6...cf3 Nei. Dattera mi har bursdag😜 Anonymous poster hash: f4d3c...933
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå