Gå til innhold

Heis flaggene og vær takknemlige!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er første mai, det er verd å stoppe opp i to sekunder og tenke på hva de som gikk før oss fikk til, og hva som gjenstår.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var helt topp - Jeg satt akkurat og søkte etter Internasjonalen på spotify :) 

God 1. mai!

Anonymous poster hash: 32f7d...932
Skrevet

God 1.mai tilbake til deg også, anonym 932.

Gjest ♡perla
Skrevet

Eller 1.mai... i første omgang hvertfall 😉

Skrevet

Er det kameratene som er på ferde? Skal dere synge kameratsangen deres idag?

Anonymous poster hash: f9aa3...79b

Skrevet

En strålende 1 mai ønskes dere alle.

Støtter oppfordringen om å tenke litt på hva og hvem som har fått oss her vi er i dag - og hva som må til for å fortsette samme vei. Solidaritet og samhold er viktigere enn noen gang.

Skrevet

Jeg er veldig takknemlig jeg. Må innrømme at jeg ikke har helt oversikt over hvilken del det er jeg skal være takknemlig for akkurat i dag, men jeg har det generelt veldig godt, og det er jeg takknemlig for. ;)

Anonymous poster hash: 58d57...eba
Skrevet

Flagget er heist og straks skal vi gjøre oss klare for toget. I år er det mange viktige saker å kjempe for. 

Riktig god 1. mai!

Skrevet

Alle rettighetene i arbeidslivet har blitt kjempet fram, og altfor mange tar dem som en selvfølge. Vi heiser flaggene og går i tog.

Anonymous poster hash: 46c7e...5bf
Skrevet

Ja til faste ansettelser

Forsvar arbeidsmiljøloven

Nei til velferdskutt - ikke straff syke og uføre

Velferd skal ikke være butikk

Heltid er en viktig rettighet

Bekjemp menneskehandel - du ser det ikke før du tror det

Spreng rammene - Likelønn nå

Skrevet

Godt å høre at det er andre enn oss som flagger (speider rundt, men ser knapt andre flagg enn vårt eget, og det er ikke fordi vi bor grisgrendt til).

Gratulerer med dagen til dere alle!

Skrevet

Godt å høre at det er andre enn oss som flagger (speider rundt, men ser knapt andre flagg enn vårt eget, og det er ikke fordi vi bor grisgrendt til).

Gratulerer med dagen til dere alle!

Det er da man kjenner avstanden til naboene - og ikke den geografiske.

Skrevet

Vi skal heise flagget i morra. Når 1.mai er over.

Anonymous poster hash: f4d3c...933

Skrevet

Hvorfor det?

Anonymous poster hash: 145be...9db

Skrevet

Så dere flagger helst på dager som ikke er merkedager? Jaja, hver sin lyst.

Anonymous poster hash: 4f8e6...cf3

Skrevet

Stryk kristenkorset av ditt flag,

Og heis det rent og rødt!

Anonymous poster hash: 6ac7d...861

Skrevet

Jeg heiste flagget for et par timer siden. :) Glemte helt av det og tenkte at det ikke var noen vits så sent, men så ser jeg jo her at det å ikke heise flagget tydeligvis symboliserer noe mer enn ren glemsomhet. :P

Anonymous poster hash: 58d57...eba
Skrevet

Flagget svaier her også. God 1.mai

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg er veldig takknemlig jeg. Må innrømme at jeg ikke har helt oversikt over hvilken del det er jeg skal være takknemlig for akkurat i dag, men jeg har det generelt veldig godt, og det er jeg takknemlig for. ;)Anonymous poster hash: 58d57...eba

Sykelønnsordningene, 8-timerssamfunnet, lørdagsfri, søndagsfri, betalt ferie, lønn under sykdom, samme lønn som menn, minstelønn ... Lista er lang.

Skrevet

Alle rettigheter vi har som arbeidstakere er kjempet frem, og det skal vi tenke på i dag. Her vaier også flagget som det eneste blant naboene! God 1. mai!

Gjest Zaria
Skrevet

Gratulerer med dagen litt på etterskudd, men bedre sent enn aldri😃

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Her kom flaggene opp tidlig på dagen, ja. Vi har all grunn til å feire, og all grunn til fortsatt å kjempe. Alle rettighetene vi har som arbeidstakere her i landet har ikke kommet gratis, og glemmer vi det, så er arbeidsgiverne lynraske til å trekke rettighetene tilbake. Et arbeidsliv med sunne rettigheter og plikter er absolutt verdt å kjempe for!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...