sug lut Skrevet 1. mai 2015 #1 Skrevet 1. mai 2015 Det er første mai, det er verd å stoppe opp i to sekunder og tenke på hva de som gikk før oss fikk til, og hva som gjenstår.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #2 Skrevet 1. mai 2015 Dette var helt topp - Jeg satt akkurat og søkte etter Internasjonalen på spotify God 1. mai! Anonymous poster hash: 32f7d...932
sug lut Skrevet 1. mai 2015 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2015 God 1.mai tilbake til deg også, anonym 932.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #6 Skrevet 1. mai 2015 Er det kameratene som er på ferde? Skal dere synge kameratsangen deres idag? Anonymous poster hash: f9aa3...79b
*Miss Marple* Skrevet 1. mai 2015 #7 Skrevet 1. mai 2015 En strålende 1 mai ønskes dere alle. Støtter oppfordringen om å tenke litt på hva og hvem som har fått oss her vi er i dag - og hva som må til for å fortsette samme vei. Solidaritet og samhold er viktigere enn noen gang.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #8 Skrevet 1. mai 2015 Jeg er veldig takknemlig jeg. Må innrømme at jeg ikke har helt oversikt over hvilken del det er jeg skal være takknemlig for akkurat i dag, men jeg har det generelt veldig godt, og det er jeg takknemlig for. Anonymous poster hash: 58d57...eba
overlord Skrevet 1. mai 2015 #9 Skrevet 1. mai 2015 Flagget er heist og straks skal vi gjøre oss klare for toget. I år er det mange viktige saker å kjempe for. Riktig god 1. mai!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #10 Skrevet 1. mai 2015 Alle rettighetene i arbeidslivet har blitt kjempet fram, og altfor mange tar dem som en selvfølge. Vi heiser flaggene og går i tog. Anonymous poster hash: 46c7e...5bf
sug lut Skrevet 1. mai 2015 Forfatter #12 Skrevet 1. mai 2015 Ja til faste ansettelser Forsvar arbeidsmiljøloven Nei til velferdskutt - ikke straff syke og uføre Velferd skal ikke være butikk Heltid er en viktig rettighet Bekjemp menneskehandel - du ser det ikke før du tror det Spreng rammene - Likelønn nå
Suzie Que Skrevet 1. mai 2015 #13 Skrevet 1. mai 2015 Godt å høre at det er andre enn oss som flagger (speider rundt, men ser knapt andre flagg enn vårt eget, og det er ikke fordi vi bor grisgrendt til). Gratulerer med dagen til dere alle!
sug lut Skrevet 1. mai 2015 Forfatter #15 Skrevet 1. mai 2015 Godt å høre at det er andre enn oss som flagger (speider rundt, men ser knapt andre flagg enn vårt eget, og det er ikke fordi vi bor grisgrendt til). Gratulerer med dagen til dere alle! Det er da man kjenner avstanden til naboene - og ikke den geografiske.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #16 Skrevet 1. mai 2015 Vi skal heise flagget i morra. Når 1.mai er over. Anonymous poster hash: f4d3c...933
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #17 Skrevet 1. mai 2015 Vi skal heise flagget i morra. Når 1.mai er over. Anonymous poster hash: f4d3c...933 Hvorfor det? Anonymous poster hash: 145be...9db
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #18 Skrevet 1. mai 2015 Vi skal heise flagget i morra. Når 1.mai er over. Anonymous poster hash: f4d3c...933 Så dere flagger helst på dager som ikke er merkedager? Jaja, hver sin lyst. Anonymous poster hash: 4f8e6...cf3
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #19 Skrevet 1. mai 2015 Stryk kristenkorset av ditt flag, Og heis det rent og rødt! Anonymous poster hash: 6ac7d...861
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #20 Skrevet 1. mai 2015 Jeg heiste flagget for et par timer siden. Glemte helt av det og tenkte at det ikke var noen vits så sent, men så ser jeg jo her at det å ikke heise flagget tydeligvis symboliserer noe mer enn ren glemsomhet. Anonymous poster hash: 58d57...eba
Gjest Antarctica Skrevet 1. mai 2015 #22 Skrevet 1. mai 2015 Jeg er veldig takknemlig jeg. Må innrømme at jeg ikke har helt oversikt over hvilken del det er jeg skal være takknemlig for akkurat i dag, men jeg har det generelt veldig godt, og det er jeg takknemlig for. Anonymous poster hash: 58d57...eba Sykelønnsordningene, 8-timerssamfunnet, lørdagsfri, søndagsfri, betalt ferie, lønn under sykdom, samme lønn som menn, minstelønn ... Lista er lang.
LilleVilje Skrevet 1. mai 2015 #23 Skrevet 1. mai 2015 Alle rettigheter vi har som arbeidstakere er kjempet frem, og det skal vi tenke på i dag. Her vaier også flagget som det eneste blant naboene! God 1. mai!
Gjest Zaria Skrevet 1. mai 2015 #24 Skrevet 1. mai 2015 Gratulerer med dagen litt på etterskudd, men bedre sent enn aldri😃
Gjest Hercule Poirot Skrevet 1. mai 2015 #25 Skrevet 1. mai 2015 Her kom flaggene opp tidlig på dagen, ja. Vi har all grunn til å feire, og all grunn til fortsatt å kjempe. Alle rettighetene vi har som arbeidstakere her i landet har ikke kommet gratis, og glemmer vi det, så er arbeidsgiverne lynraske til å trekke rettighetene tilbake. Et arbeidsliv med sunne rettigheter og plikter er absolutt verdt å kjempe for!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå