Gå til innhold

Babynest. tullete eller smart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: f1631...ca6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tullete er min mening

Anonymous poster hash: 26da6...515

Skrevet

Jeg synes at det er veldig greit, kan legge babyen hvor som helst, bruke den i sengen også så baby føler den ligger på mindre plass og sover dermed roligere. Bruke den i sofaen, i sengen, på kjøkkenbenken osv. ...

Anonymous poster hash: 92490...029
Skrevet

Hadde ikke tenkt å kjøpe det selv, men har i det siste hørt mange skryte av det så tror faktisk jeg kommer til å kjøpe :)

Anonymous poster hash: ea45d...b36
Skrevet

Den er nok veldig grei til dagen. Men ikke la dem sove i den om natten når du ikke kan følge med!

Anonymous poster hash: d7f19...6cf

Skrevet

Den er nok veldig grei til dagen. Men ikke la dem sove i den om natten når du ikke kan følge med!

Why????

Anonymous poster hash: 591a7...a16

Skrevet

var kjempe smart her i alle fall :) han elsket det

Skrevet

Nyfødte babyer liker "huler", de liker å ligge trangt, det føles kjent ut.

Jeg hadde ikke babynest til eldste, men lagde en hule av dyner.. Hadde sikkert vært mye mer praktisk med en babynest. Da fantes det ikke, men nå i ettertid kunne jeg ønske jeg hadde.. Syns de ser så koselige ut.

Anonymous poster hash: c1498...15b
Skrevet

Det ble redningen her. En liten som ikke ville sove i egen seng. Måtte sove mellom oss, og da var det mye tryggere å legge babyen i et rede.

Anonymous poster hash: 4aa3a...ac4

Skrevet

Vi brukte vår mye fram til baby var 4-5 mnd. Først både dag og natt, så bare på natten siden huslånet i vogna på dagen.

Anonymous poster hash: b8cbe...c66

Skrevet

Vi brukte vår mye fram til baby var 4-5 mnd. Først både dag og natt, så bare på natten siden huslånet i vogna på dagen.Anonymous poster hash: b8cbe...c66

hehe, ikke huslånet, men hun lå...

Anonymous poster hash: b8cbe...c66

Skrevet

Jeg brukte den hele tiden. Babyen elsker den og vi hadde den med overalt.

Skrevet

Sydde sjøl og så for meg at den skulle bli godt brukt. Veeel. Pga formen min så ble det ikke trilling de første to ukene etter fødselen og da sov han i babynestet på dagtid. Men etter da ble det trilling men også at han sov i vogna utenfor mens jeg var innne. Trengte ikke babynestet lenger da, npr han var våken ble han enten holdt eller så koset han seg på gulvet. Han sovnet på 5 min om kvelden og sov i 12 timer uten å våkne, så trengte den ikke så han skulle sove bedre i senga. Men babyer er forskjellige, kanskje neste vil hate vogna og foretrekke babynestet, så har tatt vare på det. Men det er ingen must, de klarte seg uten det i gamle dager. Det min likte som baby var å bli godt innpakket i dyna, så ha mer tro på swaddler, tror jeg kjøper det til neste baby. Google det :)

Anonymous poster hash: 71535...5ab

Skrevet

Jeg synes at det er veldig greit, kan legge babyen hvor som helst, bruke den i sengen også så baby føler den ligger på mindre plass og sover dermed roligere. Bruke den i sofaen, i sengen, på kjøkkenbenken osv. ...

Kjøkkenbenken????? Hjelp det hadde ikke jeg turt. Min snudde seg over på siden som 2 dager gammel, var lenge til neste gang, men hva om babyen plutselig snur seg fort og detter ut og ned på gulvet.

Skrevet

Ja den ble mye brukt i 4-5 måneder.

Skrevet

Vi brukte vår på natta frem til hun begynte å turne for mye. Var veldig greit iom at hun absolutt ikke ville ligge i sin egen seng første 4 mnd, følte at hun lå litt tryggere i den og hun fant absolutt mer roen i den også.

Jeg sydde selv, så kostet ikke så mange kronene, så for oss var den gull verdt.

Skrevet

Kjøkkenbenken????? Hjelp det hadde ikke jeg turt. Min snudde seg over på siden som 2 dager gammel, var lenge til neste gang, men hva om babyen plutselig snur seg fort og detter ut og ned på gulvet.

Det var et eksempel, men jeg ser for meg at jeg KAN legge ham der når jeg f.eks. holder på med å skrelle potetene eller noe sånt. Aldri opplevd så små snu seg og jeg følger da med ;)

Skrevet

Ble ikke brukt her...

Anonymous poster hash: d11a4...a2a

Skrevet

Smart, men det er jo slikt som vil avhenge av babyen.

Skrevet

Har selv en nå til min nr 2, helt fantastisk. Baby ligger så rolig i den, sover utrolig godt i den. Skulle virkelig ønske at jeg hadde en med nr 1

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Har innmari lyst på, vet jeg kommer til å ha babyen i sengen min så da føles det jo ekstra trygt for begge :)

Skrevet

Jeg har lurt på dette selv. Første min kommer i sommer.

Ser ut som om de fleste stemmer for babynest, så da blir det nok kanskje det ;)

Men...

Uff, jeg vet at jeg er rar, men drar dere den med i sengen (egen eller babys) etter å ha hatt den med over alt?

Jeg er litt sær her, og syns kun at rene ting skal i sengen. :S

Anonymous poster hash: 0df09...92e

Skrevet

Den er nok veldig grei til dagen. Men ikke la dem sove i den om natten når du ikke kan følge med! Anonymous poster hash: d7f19...6cf

Why????Anonymous poster hash: 591a7...a16

Fordi det ikke er anbefalt med tanke på krybbedød. Alt som hindrer frisk luftsirkulasjon. Om dagen når man selv er våken og er i samme rom og dermed kan passe på, kan man fint bruke det dersom man ønsker det. Det vil nok sannsynligvis gå bra om natten også, men jeg ville ikke gjort det selv om risikoen bare øker minimalt.

Skrevet

Det var et eksempel, men jeg ser for meg at jeg KAN legge ham der når jeg f.eks. holder på med å skrelle potetene eller noe sånt. Aldri opplevd så små snu seg og jeg følger da med ;)

Jeg har alltid hatt mine på kjøkkenbenken ;) men har stor og bred benk da, så de må rulle litt for å ramle ned. Men som anonym over skriver, så er det supert når en lager middag.

Noen nevner også gamle dager, da ble vel de små reivet og pakket godt inn så vil tro det minner litt om babynest?

Syns de ser koselige ut jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...