Gå til innhold

Oktoberbaby 2015


Kalii

Anbefalte innlegg

Bah, slipper ikke unna den dustebekkenløsninga denne gangen heller. Er helt gåen på høyre side bak etter litt husarbeid og handling på formiddagen i dag. Bør absolutt ikke klage siden formen er super ellers, men akkurat nå som det verker som verst syns jeg litt synd på meg selv

Skjønner hvordan du har det :) Jeg fikk bekkenløsning i uke 12 og det blir bare verre og verre. Holder det noenlunde i sjakk med fysio hver uke (massasje og varme), men noen dager klarer jeg ikke fungere overhodet omtrent. Og nettene er vonde, men sover med varmeflaske som lindrer litt :) Prøver å finne ut hvilken mengde aktivitet som er akkurat passe, men det sliter jeg med, enten er det for mye eller for lite hele tiden så jeg går bare å vagger rundt selv om magen er liten enda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det full fart i magen daglig for tiden og det føles helt topp :) Kjenner så smått på hormonene nå, tar litt lettere til tårene og tenker og filosoferer veldig mye :P Var å kjøpte barnevogn på torsdag og det føles helt fantastisk, gleder meg så innmari til mini kommer at jeg blir helt svimmel av tanken :) Gjør meg ferdig med alt tidlig siden jeg sliter veldig med bekkenløsning og ser for meg at jeg kommer til å være ganske ødelagt i løpet av ett par mnd nå, så vi satser på å få unnagjort alt det viktigste nå fremover de neste ukene så jeg bare kan slappe av og prøve å overleve fra juli og utover :) Formen er variabel siden jeg har en gammel sykdom som har blusset veldig opp etter jeg ble gravid, men tar en dag om gangen. Prøver å nyte de gode dagene og fokuserer på vidunderet jeg har i magen <3 Magen har endelig begynt å vokse også, så nå vises det at jeg er gravid og det er jeg veldig glad for siden jeg bare har følt meg veldig tjukk frem til nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekkenløsningen er virkelig på plass her og! Hadde det veldig sist også, men da var det mye senere.. Begynt å vagge pga det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vagget også skikkelig på handlerunden i dag, og det liker jeg DÅRLIG. Ingen kan selvsagt noe for at det blir sånn, men jeg føler meg så "påtatt" i og med at jeg ikke er lengre enn 22 uker, hehe😜 Satser på en bedre dag i morgen for oss alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vagget også skikkelig på handlerunden i dag, og det liker jeg DÅRLIG. Ingen kan selvsagt noe for at det blir sånn, men jeg føler meg så "påtatt" i og med at jeg ikke er lengre enn 22 uker, hehe😜 Satser på en bedre dag i morgen for oss alle sammen!

Haha akkurat det føler jeg og! At jeg går som om jeg later som jeg er mer gravid enn jeg er! Sånn her gikk jeg som høygravid sist, og nå er jeg bare i uke 19:O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hvordan går det med dere oktoberdamene?

 

Går greit her, syns tida har gått fort i det siste! Men merker absolutt at jeg er ti år eldre enn sist jeg var gravid, hehe:-) Våknet med leggkramper for første gang for to netter siden, og de ser ut til å komme hver gang jeg sover. Hjelpes, det er ikke behagelig! Noen gode råd mot dette? Ellers er det full fart inne hos frøkna, og vi har begynt å tenke på å ta en ultralyd til for å titte på henne en gang til:-)

Endret av Livmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her står det også bra til. Ingen store plager på meg heldigvis, men kjenner at det er noen dager det strekker litt mer i magen en ellers, og det gjør litt vondt.

Det begynner å gå opp for meg at det snart bare er 3! måneder igjen! Tiden går fort ja. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går bra her også :) Litt trøttere enn vanlig, og litt oftere på do enn vanlig, men ellers merker jeg ikke så mye til graviditeten.

Rolig barn jeg har i magen denne gangen, men jeg kjenner jo litt smådytting av og til.

 

Det er ett eller annet mineral som hjelper mot leggkramper, men jeg husker ikke i farten hva det er. Du får google det, Livmor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det fint. Alt ser helt normalt ut både med meg og barnet, ingen plager og mye liv. Var på andre ultralyd tidligere denne uka og fikk ikke ny time før om to måneder, så det blir lenge å vente på å se den lille gutten igjen. Fikk fine 3Dbilder som jeg kan se på i mellomtiden da. :) Men tiden går fort, og plutselig er han nok her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnesium funker mot kramper :)

Her går det også greit, men sliter veldig med bekkenløsning til tider og mye halsbrann. Foruten det er det en veldig fin tid nå. Alt av babyutstyr er stort sett i hus og jeg gleder meg til sommerferie fra 3 juli. Begynt å få vann i kroppen nå, så det er like greit at den store varmen ikke har kommet enda. Har begynt å måtte begrense meg en del på daglige aktiviteter og har behov for mer søvn, men håper det går seg til når jeg får litt mer fri fremover. Gleder oss stort til 3D ul 8 juli, så det er det neste på planen her :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det magnesium på denne skreppa😝 Og muligens en rød ulltråd, hehe😜 Godt å høre det står bra til med dere andre, håper formen holder seg bra for oss alle!

 

Utstyr er laaangt fra ferdig her, vi har arvet noen klær, kjøpt bilstol og fått bekreftet at senga etter forrige mann står hos foreldrene mine. Men satser på å komme i gang snart, ihvertfall få tak i vogn😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også bare fint, er ferdig med skole for i år så bare nyter sommer & babyplanlegging! <3 Har fått i hus en del ting nå hvertfall, men det gjenstår en shoppingrunde på Ikea bl.a før vi kan si oss ferdige.. Formen er bra, blir bare fort sliten i korsryggen & får vondt i hoftene om natta hvis jeg ligger for lenge på samme side. :P Men skal ikke klage, jeg trives stort sett veldig med å være gravid!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...