Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #26 Skrevet 1. mai 2015 Han går på aap og har bare 12000 ilønn per mnd så om de skal trekke 10tusen har vi lite å leve for, men skal prøve! Jeg får bare jobbe alt det jeg kan ekstra. Takk for svar. HI Anonymous poster hash: 6db8a...b6a Hvorfor går han på aap og hvor mye jobber du? Anonymous poster hash: ba031...079 Hvorfor han går på aap?? Nysgjerrig much?? Anonymous poster hash: ac6de...c5c Fordi viss han er veldig syk så er han syk. Viss ikke bør han få seg i jobb raskt, iallefall noe midlertidig. Anonymous poster hash: ba031...079 Å du burde tatt deg råd til et kurs i rettskriving ... Han går ikke på AAP for at han synes det er så artig tenker jeg... Jeg har ikke tid til rettskrivingskurs, jeg har fast jobb og lønn oppunder en million og er veldig fornøyd med det. At jeg ikke skriver helt riktig kan kanskje komme av at jeg ikke er norsk? Mange går på aap fordi de ikke finner jobb, noen er litt syke og noen veldig syke. Er mannen veldig syk finnes det ikke løsninger. Viss ikke bør kan se raskere på hva som kan få mannen i jobb. Man kan jobbe litt med aap ettersom jeg har forstått. Ellers ha en god dag du også så håper jeg du er litt blidere enn du virker her inne. :-) Anonymous poster hash: ba031...079
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #27 Skrevet 1. mai 2015 Kjøp dere tid til å selge huset selv. Dere har ikke råd til det uansett. Lykke til. Anonymous poster hash: 39ac4...f37
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #28 Skrevet 1. mai 2015 Han går på aap og har bare 12000 ilønn per mnd så om de skal trekke 10tusen har vi lite å leve for, men skal prøve! Jeg får bare jobbe alt det jeg kan ekstra. Takk for svar. HI Anonymous poster hash: 6db8a...b6a Hvorfor går han på aap og hvor mye jobber du? Anonymous poster hash: ba031...079 Hvorfor han går på aap?? Nysgjerrig much?? Anonymous poster hash: ac6de...c5c Fordi viss han er veldig syk så er han syk. Viss ikke bør han få seg i jobb raskt, iallefall noe midlertidig. Anonymous poster hash: ba031...079 Å du burde tatt deg råd til et kurs i rettskriving ... Han går ikke på AAP for at han synes det er så artig tenker jeg... Og.. Anonymous poster hash: ba772...46b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå