Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #1 Skrevet 30. april 2015 Dette er bildet er tatt etter fristen altså, så streken har blitt mer grå. Men den var litt tydeligere og rosa. Strek er strek?? Har aldri hatt positiv på billigtester før. Wæææ Anonymous poster hash: e9799...85a
HvittHus Skrevet 30. april 2015 #2 Skrevet 30. april 2015 Uten at jeg kjenner billigtestene selv, så må det vel nesten være to streker?
Melis87 Skrevet 30. april 2015 #3 Skrevet 30. april 2015 Jeg ser ingen strek i det hele tatt, annet enn kontrollstreken. Jeg har aldri brukt billigtester, så mulig jeg ikke vet hvordan man skal lese av dem.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #4 Skrevet 30. april 2015 Jeg ser selvfølgelig at det er to streker der.. Ser man ikke den brude man kanske sjekke en gang til, eller sjekke synet har forøvrig ingen erfaring med billigtester Anonymous poster hash: c48e3...6b1
C&M&H Skrevet 30. april 2015 #5 Skrevet 30. april 2015 Ja strek er strek. Så du er nok gravid. Men har du testet tidlig?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #6 Skrevet 30. april 2015 Jeg ser selvfølgelig at det er to streker der.. Ser man ikke den brude man kanske sjekke en gang til, eller sjekke synet har forøvrig ingen erfaring med billigtester Anonymous poster hash: c48e3...6b1 Aah, takk!! Nå som jeg sitter på daten og ikke på telefonen ser jeg selv at den er vanskeligere å se, men den er jo helt klart der! Anonymous poster hash: e9799...85a
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #7 Skrevet 30. april 2015 Dette er bildet er tatt etter fristen altså, så streken har blitt mer grå. Men den var litt tydeligere og rosa. Strek er strek?? Har aldri hatt positiv på billigtester før. Wæææ Anonymous poster hash: e9799...85a Jeg ser bare en strek. Men ta en ny test om et par dager:-) Anonymous poster hash: 6263e...a73
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #8 Skrevet 30. april 2015 Ja strek er strek. Så du er nok gravid. Men har du testet tidlig? Jeg har hatt veldig uregelmessig syklus etter jeg tok ut spiralen i oktober. de syste syklusen har vært på 24, så 35, så 43. Er i dag på dag 35, så er umulig å vite helt sikkert når eggløsning var Anonymous poster hash: e9799...85a
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #9 Skrevet 30. april 2015 Jeg hadde forresten noe jeg tror var festeblødning for en uke siden! Anonymous poster hash: e9799...85a
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #10 Skrevet 30. april 2015 Jeg ser den :-D Anonymous poster hash: cba03...05e
C&M&H Skrevet 30. april 2015 #11 Skrevet 30. april 2015 Ja strek er strek. Så du er nok gravid. Men har du testet tidlig? Jeg har hatt veldig uregelmessig syklus etter jeg tok ut spiralen i oktober. de syste syklusen har vært på 24, så 35, så 43. Er i dag på dag 35, så er umulig å vite helt sikkert når eggløsning var Anonymous poster hash: e9799...85a Du får vente et par dager og ta en ny. Men jeg har i allefall alltid vært gravid når jeg har fått sånne "usynlige" streker!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #12 Skrevet 30. april 2015 Skal gjøre det Takk for svar. Jeg må gå meg en tur kjenner jeg, haha. Ha en fin dag Anonymous poster hash: e9799...85a
Roheryn Skrevet 30. april 2015 #13 Skrevet 30. april 2015 Strek er strek. Bare her inne man opererer med "skyggestreker" og fargenyanser 😛 Og streken din er forøvrig den tydeligste jeg har sett her inne på evigheter 😊
Roheryn Skrevet 30. april 2015 #14 Skrevet 30. april 2015 (En helt annen historie er at man kan produsere litt hcg hvis egget blir befruktet men ikke fester seg skikkelig, derfor bør man helst ikke teste så veldig tidlig)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #15 Skrevet 30. april 2015 Strek er strek. Bare her inne man opererer med "skyggestreker" og fargenyanser Og streken din er forøvrig den tydeligste jeg har sett her inne på evigheter Det er litt betryggende da Jeg vet som sagt ikke helt sikkert hvor langt ut i syklusen jeg er, men når jeg har testet tidligere (som ikke er rent lite) så har det vært heelt hvite. Men tiden vil vise Takk for svar! Anonymous poster hash: e9799...85a
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #16 Skrevet 30. april 2015 Jeg har fått flere sånne streker på billigtester uten å ha vært gravid...like skuffa hver gang! Kjøp en test på apoteket, da får du vite for sikkert Hvis du ønsker å bli ravid, krysser jeg fingrer og tær for at du bærer på en liten spire Jeg hadde selv eggløsning 31.januar. Testet positivt med rfsu-test kjøpt på kiwi 15.februar. Og den var heeeelt tydelig positiv. Anonymous poster hash: c6270...322
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #17 Skrevet 30. april 2015 JA, strek er strek! Billigtest eller ei. Selv om en test er billig, så KAN den ikke danne egen hcg og legge i urinen din. KUN noe som kommer ved gravodotet. Streken måler hcg. ENKELT OG GREIT! Og jeg ser streken, veldig svak, men det er helt klart en strek. Og strek er strek, den er positiv. Det er bare ikke så MYE hcg i urinen, sikkert pga det er veldig tidlig i svangerskapet. GRATULERER! :) Anonymous poster hash: 95935...ce6
Jezebel Skrevet 30. april 2015 #18 Skrevet 30. april 2015 Strek er strek. Bare her inne man opererer med "skyggestreker" og fargenyanser Og streken din er forøvrig den tydeligste jeg har sett her inne på evigheter Den tydeligste streken er vel kontrollstreken? Det er den andre streken (den som jeg ser hvis jeg legger hodet på pulten og myser litt) som er "gravidstreken". HI: strek er strek ja, og du er nok gravid (ifølge testen).
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #19 Skrevet 30. april 2015 Den er helt klart positiv. Tror det er et par her som trenger briller:-) Anonymous poster hash: 4d749...0f2
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #20 Skrevet 1. mai 2015 I dag har jeg fått to negative tester hvor den ene ble positiv etter 15 minutter. Magen min er sår og har hatt en del kramper siden i går. Mulig jeg har hatt en kjemisk graviditet? Tester igjen i morgen i hvert fall, men med clearblue denne gangen Anonymous poster hash: e9799...85a
Gemini77 Skrevet 1. mai 2015 #21 Skrevet 1. mai 2015 Strek er strek. Bare her inne man opererer med "skyggestreker" og fargenyanser 😛 Og streken din er forøvrig den tydeligste jeg har sett her inne på evigheter 😊 Bare her inne man opererer med skyggestreker? Du vet at det er en usynlig strek der med antistoffer som skaper en fargereaksjon hvis urinen inneholder hcg? Denne streken kan man se som skyggestrek, da uten farge.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #22 Skrevet 1. mai 2015 Jeg ser bare en tydelig kontrollstrek. Ikke noe annet. Sitter ikke på mobil og har myst i slle mulige retninger. Anonymous poster hash: 1844e...a10
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #23 Skrevet 1. mai 2015 Jeg er rå på å tyde streker , men dere som sier dere tydelig ser to streker?!? Wtf?! Det jeg kanskje(!) kan skimte er en skyggestrek, da den ikke er rosa og slik hae jeg selv fått mange ganger Anonymous poster hash: b167a...139
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #24 Skrevet 1. mai 2015 Slik så testen min ut, tre dager før forventet menstruasjon. Innen de få minuttene man skulle avlese var den blendahvit, dagen etter testen ble tatt lå den i søpla, tok den opp og den så slik ut. Nå er jeg 16 uker på vei! :-) Anonymous poster hash: 2ccb4...e2a
Roheryn Skrevet 1. mai 2015 #25 Skrevet 1. mai 2015 Strek er strek. Bare her inne man opererer med "skyggestreker" og fargenyanser 😛 Og streken din er forøvrig den tydeligste jeg har sett her inne på evigheter 😊 Bare her inne man opererer med skyggestreker? Du vet at det er en usynlig strek der med antistoffer som skaper en fargereaksjon hvis urinen inneholder hcg? Denne streken kan man se som skyggestrek, da uten farge.Poenget med testene er at man ikke skal se noen strek om ikke det er hcg tilstede. Jeg har i alle fall aldri sett noe annet enn en helt hvit flate med mindre det har vært minst en ørliten mengde hcg tilstede. Hvis teorien om synlige antistoffer holdt vann, skulle jo alle fått "skyggestrek" på testen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå