Gå til innhold

🌞Hvor gammel var barnet første gang det sov borte?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Eldste var ca fire mnd tror jeg.

Han i midten husker jeg ikke, men jeg nattammet til han var 10 mnd, så ihvertfall eldre enn det.

Yngste var ca 2 år den ene natten hun har sovet borte. Blir nok lenge til neste gang behovet melder seg (vi andre i familien var i bryllup).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 år og 3 måneder gammel. Dette var i forbindelse med fødsel på nr 2

 

Anonymous poster hash: c1ecc...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to eldste var nok under 3 måneder, den minste var ett år. De to eldste har overlevd helt fint uten varige mén! Utrolig, men sant!  :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge var 1 år og 9 mnd første gangen de sov borte en natt.

 

Både jeg og mannen syns de burde være så store at de kunne snakke og fortelle hvordan de hadde det.



Anonymous poster hash: 56b59...3bd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår var nettopp fylt to år da han sov hos besteforeldrene sine. Det var under bryllupet vårt og vi var jo "tvungen" til å la han overnatte da. Han koste seg kjempemasse :) 
 

Så gikk det noen år og når han var 4 år sov han hos de igjen, først noen prøve netter og deretter 3 netter på rad da jeg og pappen tok oss en helgetur bort. Han kjenner besteforeldrene sine kjempegodt, og har det veldig morsomt der. 

 

Når babyen din er så liten så skal dere da bare kose dere :) En natt er ikke stort, og det er nok verst for mor :) 



Anonymous poster hash: d6435...ff3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldste var vel 7 mnd første gang han sov borte en natt, 10 mnd når han sov borte en helg.

 

Yngste sov borte to netter når han var 3 mnd.

 

 

Begge har vært MME barn fra de bar 4 uker så mating var ingen problem.

 

Anonymous poster hash: 8bd3f...edd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maiken og barna

6 år- ikke overnattet borte ennå:-)Anonymous poster hash: e53fb...e03

Har de ikke nært forhold til besteforeldre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldste var 4-5 mnd, dette var hos min mor som hun så flere ganger i uken. Ikke noe problem.

Jeg tenker at det har mye å si hvor nær barnet er til barnevakten. Jeg hadde aldri overlatt min baby over natten til noen den ikke kjente.

Mannen min jobbet offshore da den eldste var baby, og da var det ofte at vi sov hos foreldrene mine begge to. Hun hadde kolikk og de hjalp meg slik at jeg fikk noe søvn i løpet av døgnet...

Da var det heller ikke noe problem å la mamma ta henne en natt når kolikken gav seg:)

 

Yngste var nærmere året før han sov over der. Han var puppeavhengig på natten helt frem til da...

 

Anonymous poster hash: 5bf10...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begge mine var rundt 4-5 mnd! Pumpet melk, min mor ga flaske på kveld og en flaske morgen, hentet dem på morgenen etter. Gikk kjempefint!

Ellers sov jeg hos mine foreldre og svigers. Da tok de dem på natten, så var jo som at de sov borte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge mine var rundt 4-5 mnd! Pumpet melk, min mor ga flaske på kveld og en flaske morgen, hentet dem på morgenen etter. Gikk kjempefint!

Ellers sov jeg hos mine foreldre og svigers. Da tok de dem på natten, så var jo som at de sov borte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er 5mnd i juni . Mannen ønsker barnevakt så vi kan reise på sommerfest. Hans familie syntes det da er på tide at vi får fri en natt og bare kan kose oss. Jeg derimot er en hønemor som ikke har lyst til det, jeg er så avhengig av barnet. Barnet tar flaske og kjenner sin bestemor godt, jeg vet at hun er en flott barnevakt så det bekymrer meg ikke.

 

Anonymous poster hash: 239c2...4be

2-2,5år for begge ungene. Førstemann ble passet hjemme hos oss da barnet var ca 1 år.

 

Anonymous poster hash: 18a3f...b90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 uker. Gikk egentlig veldig dårlig, hun sov nesten ingenting. Vi kalte det i ettertid ikke for overnatting, men å "være hos Besta over natten"..! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstemann var 8 mnd. Var hos bestemor som han kjenner godt! Han hadde det nok strålende! Jeg derimot hadde det grusomt!😂 Nr.2 og 3. var mye eldre!

 

Jeg var ganske ung med første. Jeg festet ganske mye før jeg ble gravid, og det ble det en brå slutt på da jeg fant ut jeg var gravid. Derfor kunne jeg knapt vente med å komme meg på fest igjen! Merket fort at min tid som festløve var over da jeg sto alene på badet og gråt av savn etter babyen min og ville hjem klokka halv11 på kvelden!

 

Anonymous poster hash: 83475...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstemann var 8 mnd. Var hos bestemor som han kjenner godt! Han hadde det nok strålende! Jeg derimot hadde det grusomt!😂 Nr.2 og 3. var mye eldre!

 

Jeg var ganske ung med første. Jeg festet ganske mye før jeg ble gravid, og det ble det en brå slutt på da jeg fant ut jeg var gravid. Derfor kunne jeg knapt vente med å komme meg på fest igjen! Merket fort at min tid som festløve var over da jeg sto alene på badet og gråt av savn etter babyen min og ville hjem klokka halv11 på kvelden!

 

Anonymous poster hash: 83475...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår eldste var 14mnd da hun hadde bestemor og bestefar på overnatting i vår leilighet, og ni mnd etter kom lillesøster til verden!!! ;-) Lillesøster var nok 9mnd da hun overnattet første gang borte, men da hadde hun også med seg storesøster. De har et nært forhold til besteforeldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår eldste var 14mnd da hun hadde bestemor og bestefar på overnatting i vår leilighet, og ni mnd etter kom lillesøster til verden!!! ;-) Lillesøster var nok 9mnd da hun overnattet første gang borte, men da hadde hun også med seg storesøster. De har et nært forhold til besteforeldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår eldste var 14mnd da hun hadde bestemor og bestefar på overnatting i vår leilighet, og ni mnd etter kom lillesøster til verden!!! ;-) Lillesøster var nok 9mnd da hun overnattet første gang borte, men da hadde hun også med seg storesøster. De har et nært forhold til besteforeldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår eldste var 14mnd da hun hadde bestemor og bestefar på overnatting i vår leilighet, (og ni mnd etter kom lillesøster til verden!!!) ;-) Lillesøster var nok 9mnd da hun overnattet første gang borte, men da hadde hun også med seg storesøster. De har et nært forhold til besteforeldre.

 

Anonymous poster hash: 885e5...412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...