GÃ¥ til innhold

🌞Hvor gammel var barnet første gang det sov borte?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min er 5mnd i juni . Mannen ønsker barnevakt så vi kan reise på sommerfest. Hans familie syntes det da er på tide at vi får fri en natt og bare kan kose oss. Jeg derimot er en hønemor som ikke har lyst til det, jeg er så avhengig av barnet. Barnet tar flaske og kjenner sin bestemor godt, jeg vet at hun er en flott barnevakt så det bekymrer meg ikke.

 

Anonymous poster hash: 239c2...4be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eldste var 3 år. Hun i midten har ikke gjort det enda og hun er 2,5 år. Minste har heller ikke og hun er 8 måneder.

 

Jeg syns det er en uting å drive å sende barna til andre når de er små. Må da gå an å ta vare på de selv? Og nei, jeg mener ikke tilfeller der mor er syk feks.

Endret av Sint naken biltyv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Turid87

17 mnd.

 

Ikke aktuelt før hun var minst 1 år, ikke bra for barnet å bli levert bort så tidlig. Det er min tro og mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farmor var barnevakt første gangen da snuppa var 3 mnd, men vi var ikke langt unna og overnattet der alle sammen, så vi kom hjem på natten en gang. Første gangen hun var helt alene var hun rundt ett år tror jeg, kanskje noe før... husker ikke helt.

 

Jeg mener det er stor forskjell på å la barnet sove hos besteforeldre det har et godt forhold til og ser ofte, enn å la det sove hos en "fremmed". Blir to vidt forskjellige ting.

 

Hva med å ha barnevakten hjemme hos dere? Da sover barnet i vante omgivelser.

 

 



Anonymous poster hash: 533bf...9f9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreslo at barnevakten kunne sitte her men min svoger og svigerinne skal også på festen. Derfor er svigers barnevakt for min niese i tillegg å derfor må det evt bli hos svigers.

 

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 239c2...4be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var vel rundt 3 mnd. Da sov han over hos mine foreldre, og det gikk veldig greit :) Han hadde begynt å sove rundt da. Jeg verken ammet eller pumpet, så han fikk mme, og da ble jo ikke matinga noen problem :)



Anonymous poster hash: b174d...dea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 Uker. Og det var ikke frivillig! Både jeg, mannen og eldste lå rett ut med omgamgsyken. Ingen klarte å ta vare på babyen. Jeg klarte ikke å gi han mat, hadde ikke melk igjen, ingen energi. Klarte ikke å bytte bleie eller noe! Samme med samboer. Det var helt forferdelig, men han hadde det fint, og slapp å bli syk.

 

 

 

 



Anonymous poster hash: d142b...8eb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 1,5 år. Syns set var greit å vente til hun var litt selvstendig. Greit at hun kan gjøre seg forstått, spise selv osv 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 mnd like etter nattavvenning, hadde jeg ikke ammet så hadde det nok blitt før. Men han traff mormoren så godt som hver dag helt fra fødselen, hun var nesten den andre forelderen hans. (Faren var helt ubrukelig.)



Anonymous poster hash: 975ca...687
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5mnd hos mine foreldre han har mye kontakt med og ser ofte. Ikke noe problem for oss!

 

Anonymous poster hash: a152c...273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 år og 3 måneder gammel. Dette var i forbindelse med fødsel på nr 2

 

Anonymous poster hash: c1ecc...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 år og 3 måneder gammel. Dette var i forbindelse med fødsel på nr 2

 

Anonymous poster hash: c1ecc...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...