Gå til innhold

Forferdelig sak, men....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å uttale at andre ville ha gjort det samme vitner om utrolig merkelig virkelighetsoppfatning og dårlig dømmekraft. Prioriteringene deres er helt borti natta. "Alle" andre ville enten tatt barnet med eller avlyst avtalen. Å la en ettåring være alene ville ikke en gang vært et alternativ eller en flyktig tanke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Huff så tragisk og utrolig at denne moren får uttalt seg så ukritisk til media. Hun uttaler seg jo som om hun er offeret og at alle andre har skylden. Som regel når "alle andre " har skylden så er det desto større grunn til å se på hva vedkommende selv kunne ha gjort. Stakkars lille barn, får vondt langt inn i sjelen av barnet som var så uheldig med hvilke omgivelser og voksrnpersoner det hadde i sitt korte liv..

Endret av pifi med tre nurk
Skrevet

og nå skal de tjene penger på sønnens død? Hun har jo en halv mill i inkassogjeld!

Anonymous poster hash: 742ae...8cc

Skrevet

Jeg syns veldig synd på de jeg. De klarer helt tydelig ikke å ta vare på et barn, og den manglene innsikten de viser syns jeg er feil å brette frem i Aftenposten.

Beklageligvis var ikke barnevernet der tidligere. Jeg undres også hva barnet døde av.

Anonymous poster hash: 3ae0e...012

Skrevet

Faen som jeg skulle ønske at jeg visste hvem de var. Hadde sendt dem en god lekse på melding! Hvordan våger hun å si "Mange ville gjort det samme!"??

Anonymous poster hash: 13b7d...b23

Skrevet

Jeg synes nesten litt synd på dem.

De er ÅPENBART enkle mennesker som fremstår som ressurssvake. Normale mennesker tar ikke slike valg.

Jeg tenker at det er en skam at systemet ikke har fanget de opp. Hva med familie? Er det ingen som har tenkt at disse to trenger hjelp?

Aller mest trist er jo at et barn er død, men her har et helt system av både familie og det offentlige sviktet totalt.

Slik jeg ser det er det bare tapere i denne saken.

Anonymous poster hash: efb2b...030

Skrevet

Noe så grusomt! Skulle han ikke få frokost? Hvorfor tok de ham ikke med selv om det var glatte veier? Tenk hvis de kjørte utfor og ble enda lengervekke fra ungen? Nei, her er det for mye som skurrer, foreldrene får ingen sympati fra meg, ingen foreldre som bryr seg om ungen hadde reist fra den av de grunner som de oppgir eller noe som helst annen grunn. Stakkars, stakkars lille gutt!

Anonymous poster hash: fa17b...a30

Skrevet

Her er det ingenting som stemmer. De har mistet et barn og fokuset ligger på hvor mye penger og smertestillende/hjelp de som voksne kan få av helsevesenet. De forlater ungen som har ligget siden hvertfall kl 23 natten før kl 9.30 og blir borte i to timer uten så mye som å vurdere å sjekke barnet, gi det mat, tørr bleie etc. Hun må ha hatt et barn med merkelig døgnrytme hvis hun trodde at barnet bare var stille og sov kl 9.30 og skulle fortsette med dette til de kom tilbake.

Barnevernet kommer sjelden! på uanmeldte besøk med mindre det er sendt inn alvorlige bekymringsmeldinger.

Moren nevner knapt barnet sitt og har tydeligvis rotet det til måneder, kanskje år i forkant med økonomi.

Sorry, men har ikke en smule sympati for disse folka.

Anonymous poster hash: aeef3...2fb

Skrevet

Her er det ingenting som stemmer. De har mistet et barn og fokuset ligger på hvor mye penger og smertestillende/hjelp de som voksne kan få av helsevesenet. De forlater ungen som har ligget siden hvertfall kl 23 natten før kl 9.30 og blir borte i to timer uten så mye som å vurdere å sjekke barnet, gi det mat, tørr bleie etc. Hun må ha hatt et barn med merkelig døgnrytme hvis hun trodde at barnet bare var stille og sov kl 9.30 og skulle fortsette med dette til de kom tilbake.

Barnevernet kommer sjelden! på uanmeldte besøk med mindre det er sendt inn alvorlige bekymringsmeldinger.

Moren nevner knapt barnet sitt og har tydeligvis rotet det til måneder, kanskje år i forkant med økonomi.

Sorry, men har ikke en smule sympati for disse folka.

Anonymous poster hash: aeef3...2fb

Gjest Runforit
Skrevet

Så merkelig at etter en hel natt så sjekker hun ikke barnet klokka 09.30(de sier de var borte 2 timer og kom hjem 11.30). Man sjekker jo uansett at barnet har tørr bleie etc? Hadde hun gjort det så hadde hun allerede da oppdaget at barnet var dødt.

Og uansett å dra fra barnet er jo helt hinsides galskap. Dette paret burde tydeligvis aldri fått lov å ha barn og de burde vært fengslet eller innlagt for intensjonen om å reise fra et hjelpeløst barn selv om det var dødt.

Skrevet

Jeg reagerer på at de påstår at "De fleste ville gjort det samme"

NEI! Herregud, det går ikke an. Og at de ikke kjenner seg igjen i at bv var bekymret, kan jeg ikke skjønne- Spess med den uttalelsen.

Ingen jeg kjenner eller de fleste i Norge ville ikke gjort det på den måten!!!

Anonymous poster hash: 5a850...67c

Skrevet

Jeg får dårlig samvittighet når jeg løper inn i huset med handleposene før jeg henter baby i bilen. Disse foreldrene trenger en reality check.

Anonymous poster hash: 90bf6...8a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...