Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #1 Skrevet 27. april 2015 Hvis mannen du var i ferd å innlede et forhold med (ikke hatt sex enda) hadde hatt en "quicky" med exen han akkurat har gått ut av et langvarig forhold med? Hadde du brydd deg? Han sier at det ikke var følelser inne i bildet, kun sex. Ville du fortsatt sett om det kunne bli dere to? Anonymous poster hash: 362aa...ddd
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #2 Skrevet 27. april 2015 Nei. Jeg ville hatt en mann som var ferdige med tidligere forhold før han innledet ett nytt. Anonymous poster hash: 0fcdc...820
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #3 Skrevet 27. april 2015 Jeg hadde ikke greid å stole på at han virkelig var ferdig med eksen, tror jeg. Han får pluss for ærligheten. Kan hende jeg kunne vurdert det pga. ærligheten - men vet ærlig talt ikke... Anonymous poster hash: e6881...f7f
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #4 Skrevet 27. april 2015 Nei, det er vanskelig det her....Hva hvis han har fått beskjed om at han har "fripass", og at det egentlig er "greit"? Det er jo en ting å si at det er "greit", men det vil kanskje føles litt annerledes hvis han faktisk går hen og gjør det. HI Anonymous poster hash: 362aa...ddd
sug lut Skrevet 27. april 2015 #5 Skrevet 27. april 2015 (endret) Hadde ikke brydd meg. Det er sånt ekser er til, en kjapp en mens man venter - rett og slett ventepølse. Endret 27. april 2015 av sug lut
piranha Skrevet 27. april 2015 #6 Skrevet 27. april 2015 Jeg ville ha visst det. Da kunne jeg tatt stilling til om dette var noe jeg ville satset på videre. Tror det ville vært vanskelig å fortsette, da jeg ville hatt problemer med å stole på han.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #7 Skrevet 27. april 2015 Hvis mannen du var i ferd å innlede et forhold med (ikke hatt sex enda) hadde hatt en "quicky" med exen han akkurat har gått ut av et langvarig forhold med? Hadde du brydd deg? Han sier at det ikke var følelser inne i bildet, kun sex. Ville du fortsatt sett om det kunne bli dere to? Anonymous poster hash: 362aa...ddd Det hadde vært kroken på døra for meg. Det beste bevis på at han ikke er seriøs med deg. jeg kunne aldri stolt på en slik mann selvom det teknisk sett ikke er utroskap hvis dere ikke er sammen enda. Anonymous poster hash: 7ff7e...621
Tulla99 Skrevet 27. april 2015 #8 Skrevet 27. april 2015 Jeg ville ha visst det. Da kunne jeg tatt stilling til om dette var noe jeg ville satset på videre. Tror det ville vært vanskelig å fortsette, da jeg ville hatt problemer med å stole på han. Jeg også. For å ta ordentlige avgjørelser så trenger du alle fakta. Klart jeg hadde ønsket å vite om det med en gang fremfor å kanskje få vite det senere etter å ha investert tid og kjærlighet i en jeg nok ikke ville satset på
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #9 Skrevet 27. april 2015 Nei, det er vanskelig det her....Hva hvis han har fått beskjed om at han har "fripass", og at det egentlig er "greit"? Det er jo en ting å si at det er "greit", men det vil kanskje føles litt annerledes hvis han faktisk går hen og gjør det. HI Anonymous poster hash: 362aa...ddd Jeg svarte på overskriften din litt lenger oppe, men saken blir selvsagt annerledes hvis du sier til han at det er greit Anonymous poster hash: 7ff7e...621
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #10 Skrevet 27. april 2015 Nei, det er vanskelig det her....Hva hvis han har fått beskjed om at han har "fripass", og at det egentlig er "greit"? Det er jo en ting å si at det er "greit", men det vil kanskje føles litt annerledes hvis han faktisk går hen og gjør det. HIAnonymous poster hash: 362aa...ddd Jeg svarte på overskriften din litt lenger oppe, men saken blir selvsagt annerledes hvis du sier til han at det er greitAnonymous poster hash: 7ff7e...621 En ting er jo å si det, men en annen ting er jo å mene det. Det vil jo egentlig aldri være greit, for en tror jo og håper at han aldri vil gjøre noe slikt. HI Anonymous poster hash: 362aa...ddd
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #11 Skrevet 27. april 2015 Nei, det er vanskelig det her....Hva hvis han har fått beskjed om at han har "fripass", og at det egentlig er "greit"? Det er jo en ting å si at det er "greit", men det vil kanskje føles litt annerledes hvis han faktisk går hen og gjør det. HIAnonymous poster hash: 362aa...ddd Jeg svarte på overskriften din litt lenger oppe, men saken blir selvsagt annerledes hvis du sier til han at det er greitAnonymous poster hash: 7ff7e...621 En ting er jo å si det, men en annen ting er jo å mene det. Det vil jo egentlig aldri være greit, for en tror jo og håper at han aldri vil gjøre noe slikt. HI Anonymous poster hash: 362aa...ddd Men hvorfor skal du si det er greit hvis du ikke mener det? Anonymous poster hash: 7ff7e...621
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #12 Skrevet 27. april 2015 Nei, det er vanskelig det her....Hva hvis han har fått beskjed om at han har "fripass", og at det egentlig er "greit"? Det er jo en ting å si at det er "greit", men det vil kanskje føles litt annerledes hvis han faktisk går hen og gjør det. HIAnonymous poster hash: 362aa...ddd Jeg svarte på overskriften din litt lenger oppe, men saken blir selvsagt annerledes hvis du sier til han at det er greitAnonymous poster hash: 7ff7e...621 En ting er jo å si det, men en annen ting er jo å mene det. Det vil jo egentlig aldri være greit, for en tror jo og håper at han aldri vil gjøre noe slikt.HIAnonymous poster hash: 362aa...ddd Men hvorfor skal du si det er greit hvis du ikke mener det?Anonymous poster hash: 7ff7e...621 I håp og tro om at han velger det som er riktig. Vise at han bryr seg om meg og ingen andre.HI Anonymous poster hash: 362aa...ddd
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #13 Skrevet 27. april 2015 Eks eller ei... Følelser for deg og sex med en annen... Hadde glemt han alt Anonymous poster hash: b3f16...f57
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #14 Skrevet 27. april 2015 Eks eller ei... Følelser for deg og sex med en annen... Hadde glemt han alt Anonymous poster hash: b3f16...f57 Han sier at det var en engangsgreie og at det aldri vil skje igjen. Han trengte å få det ut av systemet sitt for å se om det var noe mer der, og det var det ikke. Vanskelig å vite om det er sant eller ikke. Han sier han vil bli kjent med meg, og ta ting sakte og forsiktig. HI Anonymous poster hash: 362aa...ddd
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 27. april 2015 #15 Skrevet 27. april 2015 Hadde ikke brydd meg. Det er sånt ekser er til, en kjapp en mens man venter - rett og slett ventepølse. Ventepølse!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #16 Skrevet 27. april 2015 Hadde ikke villet ha mer med han å gjøre. Hadde typen klart å tenke på noe annet enn meg etter å ha møtt meg så hadde han ikke vært verd tiden min Anonymous poster hash: 7665c...94e
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #17 Skrevet 27. april 2015 Eks eller ei... Følelser for deg og sex med en annen... Hadde glemt han alt Anonymous poster hash: b3f16...f57 Han sier at det var en engangsgreie og at det aldri vil skje igjen. Han trengte å få det ut av systemet sitt for å se om det var noe mer der, og det var det ikke. Vanskelig å vite om det er sant eller ikke. Han sier han vil bli kjent med meg, og ta ting sakte og forsiktig. HI Anonymous poster hash: 362aa...ddd Bra start. Ærlig gå nå! Måtte se...også en måte å si det på. Han burde være opptatt av deg, tydelig han ikke er. Anonymous poster hash: b3f16...f57
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #18 Skrevet 27. april 2015 Nei, det er vanskelig det her....Hva hvis han har fått beskjed om at han har "fripass", og at det egentlig er "greit"? Det er jo en ting å si at det er "greit", men det vil kanskje føles litt annerledes hvis han faktisk går hen og gjør det. HIAnonymous poster hash: 362aa...ddd Jeg svarte på overskriften din litt lenger oppe, men saken blir selvsagt annerledes hvis du sier til han at det er greitAnonymous poster hash: 7ff7e...621 En ting er jo å si det, men en annen ting er jo å mene det. Det vil jo egentlig aldri være greit, for en tror jo og håper at han aldri vil gjøre noe slikt.HIAnonymous poster hash: 362aa...ddd Men hvorfor skal du si det er greit hvis du ikke mener det?Anonymous poster hash: 7ff7e...621 I håp og tro om at han velger det som er riktig. Vise at han bryr seg om meg og ingen andre.HI Anonymous poster hash: 362aa...ddd Det som er definisjonen på "riktig" for deg er ikke nødvendigvis riktig for andre par. Her er det du selv som har skutt deg selv i beinet. Du har vært manipulerende ved å legge en "felle", for så å bli skuffet når han gjør det du har sagt er greit. Anonymous poster hash: cb08d...2a5
ærlig talt Skrevet 27. april 2015 #19 Skrevet 27. april 2015 Jeg hadde tenkt at han ikke var ferdig med eksen. Og hadde ikke giddet å brukt mer tid på ham.
Fandens Oldemor Skrevet 27. april 2015 #20 Skrevet 27. april 2015 Nei takk. I don't do sloppy seconds.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #21 Skrevet 28. april 2015 Nei, det er vanskelig det her....Hva hvis han har fått beskjed om at han har "fripass", og at det egentlig er "greit"? Det er jo en ting å si at det er "greit", men det vil kanskje føles litt annerledes hvis han faktisk går hen og gjør det. HIAnonymous poster hash: 362aa...ddd Jeg svarte på overskriften din litt lenger oppe, men saken blir selvsagt annerledes hvis du sier til han at det er greitAnonymous poster hash: 7ff7e...621 En ting er jo å si det, men en annen ting er jo å mene det. Det vil jo egentlig aldri være greit, for en tror jo og håper at han aldri vil gjøre noe slikt.HIAnonymous poster hash: 362aa...ddd Men hvorfor skal du si det er greit hvis du ikke mener det?Anonymous poster hash: 7ff7e...621 I håp og tro om at han velger det som er riktig. Vise at han bryr seg om meg og ingen andre.HI Anonymous poster hash: 362aa...ddd Virkelig?? Beklager, men dette må jeg bare himle med øynene til altså. Hvis jeg hadde vært han tror jeg at jeg ville ha dumpet DEG for dette. Det sier meg at du kommer til å drive å "teste" han på denne måten resten av forholdet også. Jeg foreslår at du venter med å gå inn i noe som helst forhold til du har skaffet deg litt selvtilit. Og et siste tips: Når man innleder et forhold til noen; drit i å snakke om ekser (før forholdet er vel etablert, og man MÅ forholde seg til eksen(e) fordi det finnes barn med eks inne i bildet) og ikke minst drit i å snakke om hverandres tidligere seksuelle forhold. Skjønner virkelig ikke hva som er poenget med det??! Når man er blitt over 20 og starter et forhold med noen er sannsynligheten for at vedkommende har hatt tidligere forhold OG har hatt sex med noen overhengende stor. Det må man bare leve med. Har man tendens til å være usikker og bli sjalu, så lar man det ligge. Enkelt og greit. Anonymous poster hash: 861b3...d16
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #22 Skrevet 28. april 2015 Var det etter han traff deg?? Da ville jeg gått Anonymous poster hash: 7dc9d...721
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #23 Skrevet 28. april 2015 Han har nylig gått ut av dette forholdet, men de har barn sammen så han er en del der. Vi har nylig begynt å treffe hverandre, han gikk vel egentlig p.g.a meg. Han vil vente med å ha sex med meg til vi er godt kjent og han føler ting er på plass. Jeg har sagt at jeg forstår han har behov, og sagt at jeg egentlig regner med at han har sex med exen siden han er der en del. Han har ikke hatt det til nå, før det skjedde i helgen. Han sier det var et engangstilfelle, og at hun var ensom og han ville få det ut av systemet. Han anser det som at han bare fikk tømt røret og hun fikk seg noe. Jeg føler jo at jeg ikke kan si noe på det siden jeg har gitt han "fripass", men det svir jo litt allikevel. HI Anonymous poster hash: 362aa...ddd
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #24 Skrevet 28. april 2015 Du virker litt stakkarslig, HI. Tror ikke denne mannen er noe for deg desverre. Hvor lenge er det siden dere begynte å treffe hverandre? Ikke hatt sex enda? jeg hadde gjort som han, fått meg noe et annet sted. Anonymous poster hash: cc6be...d36
Sint naken biltyv Skrevet 28. april 2015 #25 Skrevet 28. april 2015 Jeg ville visst det og jeg hadde avsluttet forholdet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå