Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #26 Skrevet 27. april 2015 Noen av dere spiser veldig lite altså... Jeg er normalvektig, men kunne tenkt meg et par kg mindre før sommeren og spiser derfor mindre snop enn ellers. Jeg har spist følgende: To brødskiver til frokost. En med leverpostei og rødbeter og en med roastbeaf og majones. Drakk skummet melk til. En kaffe latte, laget med lettmelk og en stor chockolate cookie. Grove vafler til lunsj. Tror jeg spiste tre plater. Hadde syltetøy på. Drakk iste og kullsyrevann til. Litt frukt og iste. Lasagne med salat og urtebaguetter til middag. Vann til. Nå i kveld har jeg spist enda en plate grov vaffel med syltetøy. Drikker Pepsi Max. Er fortsatt sulten... Tror jeg må hente meg en neve nøtter. Anonymous poster hash: deaf2...c9b
MammantilNurket Skrevet 27. april 2015 #27 Skrevet 27. april 2015 2ss cottage cheese, en halv karbonade, brokkoli og grønne bønner til lunsj. 1 grov seiburger med cottage cheese til middag. Kaffe og vann. Blir en dobbel 0 yoghurt til kvelds. Oj! Jeg leste "selburger" ... Godt at det var sei. Sel høres litt guffent ut
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #28 Skrevet 27. april 2015 Frokost: Havregryn m melk Lunsj: en skive rugbrød med cheddar og et eple Mellommåltid i "ulvetimen": banan, mandler og grønnkålchips Middag: pasta med spinat og ostesaus, tomater og gulrot og vannmelon Nå: aktivia joghurt ( som jeg nok spiser for første og siste gang etter å ha sjekket sukkerinnholdet) Temmelig mett. Anonymous poster hash: 32341...987
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #29 Skrevet 27. april 2015 3 knekkebrød. 2 med leverpostei og druer og 1 med skinke, ost og agurk. Litt chips Anonymous poster hash: 671d0...ed5
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #30 Skrevet 27. april 2015 1 shake 3 bixit kjeks m/sjokolade en skål med kjøttsuppe og 2 loffskiver til og en neve med mørsnacks tok meg da i tillegg en tur på fjellet i morgen er det full shakedag! Anonymous poster hash: 65b82...ced
LillaGorilla♥♥ Skrevet 27. april 2015 #31 Skrevet 27. april 2015 2ss cottage cheese, en halv karbonade, brokkoli og grønne bønner til lunsj. 1 grov seiburger med cottage cheese til middag. Kaffe og vann. Blir en dobbel 0 yoghurt til kvelds. Oj! Jeg leste "selburger" ... Godt at det var sei. Sel høres litt guffent ut Sel er faktisk godt- dog veldig politisk ukorrekt…
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #32 Skrevet 27. april 2015 Noen av dere spiser veldig lite altså... Jeg er normalvektig, men kunne tenkt meg et par kg mindre før sommeren og spiser derfor mindre snop enn ellers. Jeg har spist følgende: To brødskiver til frokost. En med leverpostei og rødbeter og en med roastbeaf og majones. Drakk skummet melk til. En kaffe latte, laget med lettmelk og en stor chockolate cookie. Grove vafler til lunsj. Tror jeg spiste tre plater. Hadde syltetøy på. Drakk iste og kullsyrevann til. Litt frukt og iste. Lasagne med salat og urtebaguetter til middag. Vann til. Nå i kveld har jeg spist enda en plate grov vaffel med syltetøy. Drikker Pepsi Max. Er fortsatt sulten... Tror jeg må hente meg en neve nøtter. Anonymous poster hash: deaf2...c9b Du går ikke ned med så mye karbohydrater. Anonymous poster hash: ff3dd...951
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #33 Skrevet 27. april 2015 2 brødskiver med banan 1 glass sjokomelk til frokost Det samme til lunsj + 1 eple Middag 3 pølser med potetstappe Kveldsmat: 1 kokosbolle og et eple. Anonymous poster hash: c9697...086
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #34 Skrevet 27. april 2015 Frokost ble tre tynne skiver med Ezekielbrød med en boks makrell i tomat på (fileeten, ikke tomaten ), 5-6 cm agurk og noen salatblader. Og så drakk jeg faktisk en kopp kaffe - det har jeg kanskje gjort fem ganger i mitt liv på morgenen. Drikker egentlig ikke kaffe. Var på farten i dag, så lunsj ble to vårruller. Ikke optimalt, men det var det eneste som passet der og da. Skrubbsulten da jeg kom hjem. Da ble det enda tre tynne Ezekielbrødskiver med masse spirer, litt vårløk, kjøttpålegg og majones og mer agurk. En saltlakris og en peppermyntekaramell til dessert Så ble det hjemmelaget blomkålsuppe til kvelds, men krydrede biffbiter i. Er litt søtsugen nå, så da blir det nok et eple med kaneldryss på. Jeg spiser normalt maks et brødmåltid pr. dag, så dette ble en ikke optimal dag for hva kroppen min trives best med, men greit nok når dagen ble som den ble. Anonymous poster hash: 0ee51...7a8
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #35 Skrevet 27. april 2015 6 knekkebrød (4 m/leverpostei og majo, 2 med syltetøy) 1 1/2 brødskive Stooor skål med makaroni m/smør, krydder og ketchup 1 appelsin Halvt eple 1 liten neve mandler 3 tygger av sambo sin grandis Drukket 2-3 kopper vann Liten kopp med melk 2-3 store glass saft Fordelt utover siden kl 10.15, da spiste jeg første måltid(2 knekkebrød) Anonymous poster hash: d18c1...e6e
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. april 2015 #36 Skrevet 27. april 2015 Til frokost - 2 egg, 2 ss reker, 5 skiver agurk og majones. Tok 5 osteskiver midt på dagen. Middag - 1 mørbragd med kvitløkssmør og salat.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #37 Skrevet 28. april 2015 Frok: havrefras med ekstra lettmelk, rosiner og blåbær Lunsj: kjøleskapsgrøt med blåbær + 1 eple Mellom: knekkebrød med egg og 1 skive med salami og agurk Middag: spaghetti (Grete Roede-oppskrift) m/ focaccia Kvelds: aner ikke... Skal snart ut å trene, så sikkert et kbnekkebrød med noe på Og vann. Anonymous poster hash: 97905...3db
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #38 Skrevet 28. april 2015 2 pk ferdignudler, fiskegrateng og melkesjokolade. Anonymous poster hash: 3dcf6...264
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå