Gå til innhold

bipolar samboer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spør fordi du ikke selv har samvær meg egne barn på en måned, og fordi du gjør noe såpass overilet.

Hun skriver vel at hun og han bor sammen annenhver uke, så da regner jeg med hun har barna 50%.

Anonymous poster hash: 396cb...7f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har barna 60% bor med han resten av tiden.

Han har møtt resten av min familie og jeg hans.

Anonymous poster hash: c2307...88f

Skrevet

Dytter igjen

Anonymous poster hash: c2307...88f

Skrevet

Jeg har levd sammen med en bipolar. Derfor tør jeg å tro at følgende har skjedd:Du har møtt en mann som har tatt deg med storm! Han er energisk,levende, smilende,raus, og det gikk ikke mange dagene fra dere møttes til han sa han elsket deg. Han ville være sammen med deg hele,tiden, elsket å prate med deg, elske med deg. Han skinner!Dette har vært så besnærende for deg. Endelig liv i livet ditt. Dere utfyler hverandre så fantastisk.Han intense og positive enegri har virkelig fått deg til å føle deg levende igjen, og når han bare flytter inn med alt sitt mot og sin optimisme, ja da kunne du ikke gøre annet enn å lene deg lykkelig tilbake, og rydde plass til bagen hans.Helt ærlig, hvor nært er jeg...?Jeg skal skrive videre, hva som kommer avgjør hva du svarer nå.Forresten, lykke til!Anonymous poster hash: 76aaf...5a9

Har du fått med deg at det er store forskjeller på bipolare? Det virker ikke helt sånn. Mange fungerer helt som normalt store deler av tiden og kan være mer tilbaketrukne enn andre "friske" mennesker. Du har åpenbart vært med en av de jeg beskriver tidligere i tråden, noen uten innsikt i sin egen sykdom og som bare turer på. Langt ifra alle er slik.  Anonymous poster hash: 396cb...7f8
Men innrøm det, det hadde vært moro om jeg hadde hatt innertier

Anonymous poster hash: 76aaf...5a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...