Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #26 Skrevet 25. april 2015 spiller det egentlig noen rolle om man var planlagt eller ikke. Jeg vet jeg ikke var planlagt jeg var et veldig stort og ubeleilig uhell. Jeg var ikke ønsket og ikke elsket og levde med den viten fram til den dagen jeg flyttet ut. Mine barn er også ikke planlagt men de var ønsket og jeg elsker de over alt på jord selv om de ikke kom etter nøye planlegging Tror ikke det at man er planlagt eller ikke er avgjørende i hvor mye foreldre bryr seg om dem eller det som kommer etter Anonymous poster hash: 188d8...291
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #27 Skrevet 25. april 2015 Slår meg at det er mange som slurver med prevensjon...! Både i dag og for 20-30-40 år siden. Helt utrolig.. Anonymous poster hash: 96831...c9a Litt fordomsfull? Med unntak av kondom, og avhold, så er ingen prevensjonsmidler 100% sikre. Anonymous poster hash: 4c03e...0e4 Kondom er heller ikke sikkert. Hva er frekt med å slurve egentlig? Jeg synes det er frekt om den ene parten sier at man bruke prevensjon uten å gjøre det, altså å lure den andre parten. Anonymous poster hash: cb10d...179
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå