Gå til innhold

Er det noen desemberdamer her?


pæreblomst

Anbefalte innlegg

Skriver meg på :o)


 


2.gangs gravid.. Som natt og dag fra forrige svangerskap, da hadde jeg 200% energi og merket egentlig ingenting.. Nå er det andre boller, trøtt og sliten hele tiden. Holder på å sovne av under lek med min sønn på 1 år. Det blir med andre ord soving når han har lur. Har gått til innkjøp av iskaffe. Noen andre råd for å holde seg våken?? Ammer enda..


 


1


2 Eva1985


3


4


5 A+S


6


7 Elibjo


8


9


10 HK2014


11


12


13


14


15


16


17 Pæreblomst


18 Phyllis


19


20


21


22 Borgie


23


24


25 BlåRose


26


27


28


29 Elsk0


30


31


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når er det de legger lister? 😊 jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid. Og termin er 3 januar :-) men det er enda ingen gruppe som er opprettet :-) hehe jeg jeg som er veldig tidlig ute :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg på her :) er gravid med nr to med termin 9. desember. Er 9+3 i dag. Førstemann er bare 9 mnd, så denne kom som en liten overraskelse :) skal på ultralyd på tirsdag for å se at alt ser greit ut. Er ekstremt trøtt og mye kvalm i perioder. Har null energi. Var litt sliten i forrige svangerskap, men ikke sånn som dette.. så blir spennende å se hvordan månedene blir framover! :) Gleder meg til å følge dere :)

 

 

1

2 Eva1985

3

4

5 A+S

6

7 Elibjo

8

9 Lykkelitenx2

10 HK2014

11

12

13

14

15

16

17 Pæreblomst

18 Phyllis

19

20

21

22 Borgie

23

24

25 BlåRose

26

27

28

29 Elsk0

30

31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg på her :) er gravid med nr to med termin 9. desember. Er 9+3 i dag. Førstemann er bare 9 mnd, så denne kom som en liten overraskelse :) skal på ultralyd på tirsdag for å se at alt ser greit ut. Er ekstremt trøtt og mye kvalm i perioder. Har null energi. Var litt sliten i forrige svangerskap, men ikke sånn som dette.. så blir spennende å se hvordan månedene blir framover! :) Gleder meg til å følge dere :)

 

 

1

2 Eva1985

3

4

5 A+S

6

7 Elibjo

8

9 Lykkelitenx2

10 HK2014

11

12

13

14

15

16

17 Pæreblomst

18 Phyllis

19

20

21

22 Borgie

23

24

25 BlåRose

26

27

28

29 Elsk0

30

31

En dag i forskjell med oss, så artig. Kvalme har virkelig satt sitt preg hos meg altså, men i dag så har jeg faktisk ikke (bank i bordet) kjent noe spes kvalme, er 9+2... barn nr 1 blir 1 år nå på lørdag, så vi ligger ganske likt både før å nå vi :) Er du gammel selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg henger meg på her :) er gravid med nr to med termin 9. desember. Er 9+3 i dag. Førstemann er bare 9 mnd, så denne kom som en liten overraskelse :) skal på ultralyd på tirsdag for å se at alt ser greit ut. Er ekstremt trøtt og mye kvalm i perioder. Har null energi. Var litt sliten i forrige svangerskap, men ikke sånn som dette.. så blir spennende å se hvordan månedene blir framover! :) Gleder meg til å følge dere :)

 

 

1

2 Eva1985

3

4

5 A+S

6

7 Elibjo

8

9 Lykkelitenx2

10 HK2014

11

12

13

14

15

16

17 Pæreblomst

18 Phyllis

19

20

21

22 Borgie

23

24

25 BlåRose

26

27

28

29 Elsk0

30

31

En dag i forskjell med oss, så artig. Kvalme har virkelig satt sitt preg hos meg altså, men i dag så har jeg faktisk ikke (bank i bordet) kjent noe spes kvalme, er 9+2... barn nr 1 blir 1 år nå på lørdag, så vi ligger ganske likt både før å nå vi :) Er du gammel selv?

 

 

Så moro :) jeg er snart 31 år. Hva med deg? Den verste kvalmen avtok heldigvis for en ukes tid siden, men har fortsatt dager innimellom som er pyton. I dag fikk jeg en liten dupp når dattera mi sov, så tenkte jeg til og med skulle prøve meg på en gåtur i dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn her jeg også da :) har termin 18.des, og er 8+1 i dag :) kvalmen herjer forhåpentligvis som verst nå, og formen er generelt veldig dårlig om dagene :/ gleder meg til lettere dager! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Jeg henger meg på her :) er gravid med nr to med termin 9. desember. Er 9+3 i dag. Førstemann er bare 9 mnd, så denne kom som en liten overraskelse :) skal på ultralyd på tirsdag for å se at alt ser greit ut. Er ekstremt trøtt og mye kvalm i perioder. Har null energi. Var litt sliten i forrige svangerskap, men ikke sånn som dette.. så blir spennende å se hvordan månedene blir framover! :) Gleder meg til å følge dere :)

 

 

1

2 Eva1985

3

4

5 A+S

6

7 Elibjo

8

9 Lykkelitenx2

10 HK2014

11

12

13

14

15

16

17 Pæreblomst

18 Phyllis

19

20

21

22 Borgie

23

24

25 BlåRose

26

27

28

29 Elsk0

30

31

En dag i forskjell med oss, så artig. Kvalme har virkelig satt sitt preg hos meg altså, men i dag så har jeg faktisk ikke (bank i bordet) kjent noe spes kvalme, er 9+2... barn nr 1 blir 1 år nå på lørdag, så vi ligger ganske likt både før å nå vi :) Er du gammel selv?

 

 

Så moro :) jeg er snart 31 år. Hva med deg? Den verste kvalmen avtok heldigvis for en ukes tid siden, men har fortsatt dager innimellom som er pyton. I dag fikk jeg en liten dupp når dattera mi sov, så tenkte jeg til og med skulle prøve meg på en gåtur i dag! :)

 

 

Hehehe nå må jeg flire  :briller:  Jeg ble akkurat 31 år i slutten av april.. 4 dager på rad nå med en ok form for meg.. kan kankje ha noe med at dattra mi på straks 1 år..har hatt 4 netter hvor hun har sovet bra å da har jeg også sovet bra..hehe :)

Jeg er 100 % ute i jobb så ikke mye hvile om dagen nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn her jeg også da :) har termin 18.des, og er 8+1 i dag :) kvalmen herjer forhåpentligvis som verst nå, og formen er generelt veldig dårlig om dagene :/ gleder meg til lettere dager! ;)

Uke 8 var værst til meg hittil... starta uke 9 nå på mandag..foreløbig bra uke mtp kvalme... :) Hold ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Sniker meg inn her jeg også da :) har termin 18.des, og er 8+1 i dag :) kvalmen herjer forhåpentligvis som verst nå, og formen er generelt veldig dårlig om dagene :/ gleder meg til lettere dager! ;)

Uke 8 var værst til meg hittil... starta uke 9 nå på mandag..foreløbig bra uke mtp kvalme... :) Hold ut

Alltids lov å håpe, men sist var jeg plaga med kvalmen til uke 30 ca. Så har ikke store håpet om bedring riktig enda ;) men det kan selvfølgelig være bedre denne gangen! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Jeg og er gravid med termin i desember så jeg melder meg inn her jeg!:) Samboer, første barn, 26 år og vi prøvde i 5 mnd før spiren satt(den mnd vi ikke prøvde siden vi ikke ville ha julebarn, oh the irony) :P har veldig lite symptomer, men har ømme bryster og av og til murringer. Er så heldig å ha allerede fått sett spiren på ultralyd hos fastlegen min selv om jeg bare er 8 uker på vei. Veldig lite å se, men deilig å få bekreftet at det faktisk er noe der inne;) Ellers skal jeg på tidlig ultralyd i begynnelsen av juni. Noen andre som har planer om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1

2 Eva1985

3

4

5 A+S

6

7 Elibjo

8

9 Lykkelitenx2

10 HK2014

11

12

13

14

15

16

17 Pæreblomst

18 Phyllis

19

20

21

22 Borgie / LTR

23

24

25 BlåRose

26

27

28

29 Elsk0

30

31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Jeg henger meg på her :) er gravid med nr to med termin 9. desember. Er 9+3 i dag. Førstemann er bare 9 mnd, så denne kom som en liten overraskelse :) skal på ultralyd på tirsdag for å se at alt ser greit ut. Er ekstremt trøtt og mye kvalm i perioder. Har null energi. Var litt sliten i forrige svangerskap, men ikke sånn som dette.. så blir spennende å se hvordan månedene blir framover! :) Gleder meg til å følge dere :)

 

 

1

2 Eva1985

3

4

5 A+S

6

7 Elibjo

8

9 Lykkelitenx2

10 HK2014

11

12

13

14

15

16

17 Pæreblomst

18 Phyllis

19

20

21

22 Borgie

23

24

25 BlåRose

26

27

28

29 Elsk0

30

31

En dag i forskjell med oss, så artig. Kvalme har virkelig satt sitt preg hos meg altså, men i dag så har jeg faktisk ikke (bank i bordet) kjent noe spes kvalme, er 9+2... barn nr 1 blir 1 år nå på lørdag, så vi ligger ganske likt både før å nå vi :) Er du gammel selv?

 

 

Så moro :) jeg er snart 31 år. Hva med deg? Den verste kvalmen avtok heldigvis for en ukes tid siden, men har fortsatt dager innimellom som er pyton. I dag fikk jeg en liten dupp når dattera mi sov, så tenkte jeg til og med skulle prøve meg på en gåtur i dag! :)

 

 

Hehehe nå må jeg flire  :briller:  Jeg ble akkurat 31 år i slutten av april.. 4 dager på rad nå med en ok form for meg.. kan kankje ha noe med at dattra mi på straks 1 år..har hatt 4 netter hvor hun har sovet bra å da har jeg også sovet bra..hehe :)

Jeg er 100 % ute i jobb så ikke mye hvile om dagen nei...

 

Haha, morsomt at så mye er likt :) jeg begynner i 100% jobb om to uker, ser ikke akkurat fram til det mtp formen. Men den blir gradvis bedre, så håper at det fortsetter sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Jeg og er gravid med termin i desember så jeg melder meg inn her jeg! :) Samboer, første barn, 26 år og vi prøvde i 5 mnd før spiren satt(den mnd vi ikke prøvde siden vi ikke ville ha julebarn, oh the irony) :P har veldig lite symptomer, men har ømme bryster og av og til murringer. Er så heldig å ha allerede fått sett spiren på ultralyd hos fastlegen min selv om jeg bare er 8 uker på vei. Veldig lite å se, men deilig å få bekreftet at det faktisk er noe der inne;) Ellers skal jeg på tidlig ultralyd i begynnelsen av juni. Noen andre som har planer om det?

 

Det er som regel når en ikke prøver at den sitter - av en eller annen grunn :) jeg skal på ultralyd på tirsdag, da er jeg 10+2. Gleder meg, men samtidig så begynner jeg også å bli smånervøs. I forrige svangerskap så var jeg i uke 8 og 12 i tillegg til oul. Denne gangen tenkte jeg det holdt med en gang før oul. Men merker at jeg er enda mer nervøs for å se om det er noe der og om alt står bra til. Sist var jeg mer avslappa når jeg hadde sett den ved 8 uker. Men men :) hvor langt på vei er du når du skal på ultralyd i juni?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, nå har jeg liggi langflat og spydd ikveld. Foreløpig i graviditeten har jeg bare vært småkvalm og uggen, men uten at noe har kommet opp. Håper egentlig det bare er et utslag av litt for mye mat og kaker i konfirmasjon tidligere på dagen. *Krysse fingre*

 

Ellers er jeg rimelig trøtt og litt nervøs om dagen. Skal på tidlig UL til onsdag, siden jeg hadde en MA før jul. Kjenner jeg på en måte er veldig positiv fordi jeg har veldig trua på at alt er i orden denne gangen og jeg har mer symptomer, mens på den andre siden er jeg livredd for at det samme skal ha skjedd igjen. :/

 

Er forøvrig 29 og dette er vår første. <3 Håper alt står bra til med dere andre om dagen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 29, og vår første også:) Jeg merker egentlig ikke noe til denne graviditeten, noe som skremmer meg litt. Synes "alle andre" er fulle av symptomer. Har bestilt tidlig ul ( privat) i neste uke, kanskje jeg tror litt mer på det selv når jeg (forhåpentligvis) får se noe der:)

 

Nesten så jeg er litt misunnelig på dere som er kvalme;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24år, og har termin 26. Desember.

Jeg hadde så vidt sluttet på p-piller, og vi hadde ikke egentlig kommet i gang med prøvingen. Men spiren satt visst med en gang :-)

Håper bare alt går bra. Er så redd for SA eller MA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk strålende idag! 2,5cm med hjerteslag, og sprellende armer og bein. Passa perfekt med hvor langt jeg Er på vei😊 For å berolige meg i forhold til sist får jeg komme tilbake å se en gang til om 2 uker😍 Er helt i lykkerus her nå og enormt letta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk strålende idag! 2,5cm med hjerteslag, og sprellende armer og bein. Passa perfekt med hvor langt jeg Er på vei😊 For å berolige meg i forhold til sist får jeg komme tilbake å se en gang til om 2 uker😍 Er helt i lykkerus her nå og enormt letta.

Så utrolig deilig :) og ikke minst, så bra at du får komme tilbake så kjapt!

Jeg skal på ul på tirsdag, håper jeg får like fine tilbakemeldinger som du!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ultralyd på tirsdag, og der var alt tipptopp :) Jeg ble satt fire dager tilbake foreløpig, for i stedet for 10+2, som jeg trodde jeg var, så viste målene at jeg var 9+4. Ny termin fram til oul blir derfor 13. desember. Spent på åssen denne julen blir - risikerer jo å bli midt i jula dette om jeg går over som sist :) Veldig moro å se den lille bevege seg og sprelle med knøttsmå armer og bein :) 

 

 

1

2 Eva1985
3
4
5 A+S
6
7 Elibjo
8

10 HK2014
11
12
13 Lykkelitenx2
14
15
16
17 Pæreblomst
18 Phyllis
19
20
21
22 Borgie / LTR
23
24
25 BlåRose
26
27
28
29 Elsk0
30
31 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også på ultralyd til uken, er da 12uker. Var også på ultralyd i uke 6, så da bare en liten klump og hørte ett hjerte som banket. Er ufattelig nærvøs siden jeg ikke har noen symptomer. Eller, de siste ukene så har jeg hatt helt vanvittig ondt i venstreside av korsryggen som sprer seg nedover beinet, men det kan jo også være en helt vanlig plage. Vi håper på å få se noe som spreller der inne, slik at vi kan roe oss litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for alle dere som snart skal på ultralyd, utrolig spennende. :) Forhåpentligvis går det finfint for oss alle! <3 Er det deres første også eller? Merker at det var utrolig beroligende og godt for psyken å få se mini sprelle igår, har skikkelig godfølelse nå denne gangen.  :wub:

 

Blårose: Hvor langt er du på tirsdag? :)

 

A+S: Er mange som ikke har så mye symptomer også, satser på at dere får se en frisk og fin krabat til uka. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg 8+6. Blir utrolig spennende å se om det faktisk er noe der inne, drømmer at jeg bare har innbilt meg hele greia, og ser for meg hvor pinlig det blir å sitte på ul mens legen klør seg i hode og sier at jeg nok ikke har vært i nærheten av å være gravid.. Hehe, det er mye man skal bekymre seg for;)

 

Ønsker alle en god helg og en fin 17. Mai:)🇳🇴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Blårose :-)

 

Jeg skal på ul på fredag, er da 8+6 etter mine beregninger. Blir spennende å se om det stemmer :-) hadde en SA i januar, så det skal bli godt å se at alt er som det skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er formen hos dere? :) kjenner at det begynner å bli tøft å jobbe 100% nå. Kvalmen blir bare verre og verre 😣 er 10+2 idag. Har ikke sagt noe til sjefen enda heller, så må hele tiden late som om jeg er i toppform. Var 50% sm på den tiden her i sist svangerskap, og skjønner hvorfor ja! 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...